Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @steph: dank je wel :)

balen dat je tentamen niet zo goed is gegaan!
    leuk is dat he om nu gericht te shoppen :)

2. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goedenavond:)

T84,nee hier is niks meer gevallen van sneeuw.

Naomi,wat maak je het toch spannend hier !!

Mooie buikfoto :D Je kan inderdaad zien dat je buik naar beneden is gezakt.

Pindakoek,hoop ook echt dat jij ook snel een mooie test hebt!

Wat raar zeg dat het niet wilt doorbreken.

Rosa, hoe is het met jou meis.

Sstephanie,balen dat je tentamen niet echt goed ging.

Leuk he gericht shoppen:p

Zo net tegen 20.15 de commode verkocht had er 1 extra heb er niks aan als ik 2 commodes heb hihi.

*Zucht* weet niet wat ik moet doen zat er aan te denken om morgen te testen maar denk dat ik het donderdag ga doen want dan moet ik ook naar de diëtist.

3. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Wat is het trouwens stil hier :(

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja dat viel mij ook al op dat het zo stil is hier.

nijn heeft het erg druk met werken weet ik... die smste vanmorgen nog ;)

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ik hoop zo dat je zwanger bent kim!!!! zou wel geweldig zijn zo samen met je zus :)

6. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Naomi, ah oke heb inderdaad al een tijd niks gehoord van nijntje.

Dank je wel !! Vind het best wel grappig want had gedroomd dat me zus zwanger was in december en ik er achter aan kwam,de eerste is uitgekomen nu de tweede nog :p

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    owww ik hoop het echt meid!!

8. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden.

Ja het is hier wel stil vandaag!
    Had niet zoveel om bij te lezen :D
    Hier alles rustig op nog steeds wat spotting na, maar verder niets nieuws ;)
    Vrijdag gaan we eindelijk naar een nieuw bankstel kijken!!! :D
    Die er nu staat ziet er niet meer uit (Allemaal vlekken van mijn kleine grote vriend :D) en mijn mannetje gaat niet rustig op de bank zitten maar ploft er gewoon op :$
    Daar kan de bank niet zo goed meer tegen, dus het gevolg is een doorgezakte bank :(
    Dus daar gaat mn eindejaarsuitkering!! ;)
    Wil ook niet zo'n dure aangezien we een hele mooie hebben gezien maar die set kost gewoon 2200 euro en die hebben we nu niet :)
    Weet iemand een leuke zaak waar je een relatief goedkope bank kunt kopen??
    Wi;den zo ie zo even bij seats & sofa's gaan kijken.

Kim: Ik hoop dat je droom eindelijk eens uitkomt!!!! :D

Naomi: Bij dat buikje kunnen nog wel wat muffins bij :D
    Het is een mooi beschaafd buikje.
    Ik was net zo'n olifant!! :)

9. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Dit was mijn buik met 38 weken :D

10. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    42 weken en 1 dag met kleren

11. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    haha en 42 weken en 1 dag zonder shirt erover :D
    Kan nog steeds niet geloven dat ik zo'n mega buik had.
    Deze foto's hebben we genomen voordat we naar het ziekenhuis gingen om ingeleid te worden. En is dus van de geboortedag van stan

12. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Remmar, wow! wat een grote buik had je toen !:$:):)

13. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Remmar, ik zou als ik jou was ergens anders kijken dan bij seats en sofa's wij hebben er alleen maar problemen mee gehad misschien is het bij jullie anders.

Wat erg zeg die mannetje van je hihi:p

14. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    BRRRRRRR nog even en ik tril van de bank af !!

Overal zitten er hier kieren moet alleen nog even uitzoeken waar dan kan ik de woningbouw weer gaan bellen.

En iemand intresse in vriendlief hij zit te zeuren om popcorn hahaha.

Zit hij naast me Ik wil popcorn ,Ik wil popcorn:D

15. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Zo renmar mooie buik had je toen.
    Krijg je folders binnen? Daar staan altijd wel een paar zaken met banken in, die een leuke actie hebben.
    Zo ik heb eindelijk weer is een nacht gehad dat ik heerlijk heb doorgeslapen.. Vanmiddag even naar de stad om de laatste cadeautjes te halen..Boodschappen heeft me vriend gister lekker al gedaan. Hoe dichter bij kerst hoe drukker de supermarkt.. En hij werd gister al gek van al die mensen.. Haha..
    Verder niet zoveel te vertellen. Vrijdag weer voor controle en gesprek met de gyn.
    Hoe is het verder met de dames hier?

16. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wow Remmar, wat een buik zeg! Ik heb ook niet zulke goede verhalen gehoord over Seats and Sofa's, misschien Ikea? Kan je vaak de hoezen wassen haha.

Kim, lekker dat je een commode verkocht hebt! Anders staat het zo in de weg. Ik duim voor je mee dat je zwanger bent, spannend morgen!

T84, wij hebben gisteren ook het grootste gedeelte van de boodschappen gedaan, moeten nog wat versdingen halen en een bedeltje van Pandora, maar dat kan vrijdag wel.

De babykamer is er al! Echt leuk. Hele gang staat vol met dozen, ledikantje en commode gaan nog eventjes naar zolder, kast gaat mn vriend in onze kamer in elkaar zetten, dan kan ik alvast wat troep kwijt haha. De hele kamer staat vol met babydingen, zo leuk.
    Nu weer even leren, vanmiddag tentamen, en ik heb besloten dat ik die van morgen niet ga maken. Heb m amper geleerd en heb geen zin in weer een onvoldoende op mn lijst.
    Fijne dag meiden!

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @steph: suc6 met leren!!! leuk dat de babykamer er al is :D
    hoor je trouwens nog weleens iets van alice?? hopelijk gaat het goed met hun!

@remmar: jeetje wat een buik!!!! die van mij is ook niet extreem groot gelukkig. ben nog geen 11 kilo aangekomen dus ik hoop snel in mn oude kleren te passen.

bedenk me nu net dat ik alleen geen normale broeken meer heb... geen lange in ieder geval hahahaa.
    die zijn allemaal kapot gegaan en heb toen geen nieuwe gekocht omdat ik over ging op positie hihi. nou ja heb toch geen flauw idee welke maat ik nodig zal hebben dus draag de 1e tijd wel lekker mn positiebroeken af hihi.

@kim: hihi leuk zo een vriend:p

@T84: fijn dat je weer een nacht goed hebt geslapen!doet je vaak goed :)

hier vannacht heeeerlijk geslapen hihi. heb er maar 2x uit gehoeven en heb vanmorgen lekker tot 12 uur geslapen volgens mij had ik het nodig:p

18. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Lekker Naomi, zo lang slapen!
    Met Alice is alles goed, met de kleine ook. Groeit erg goed, en ze hebben nu een leuke kraamhulp. Iedereen moest de groeten van haar hebben!

De babykamer is er, alleen de kast is beschadigd.. Deuren en sierlijst zijn echt heel erg, verder gelukkig niets, maar die onderdelen moeten nu toch omgeruild worden. gelukkig werkt babypark mee, vanmiddag worden we gebeld om een afspraak te maken voor het ruilen.

Hoe hebben jullie broekjes opgehangen? Ik wil alles graag als setje ophangen, maar er zijn niet van die babyhangers om een broek tussen te klemmen? Ik weet zeker, dat als ik de broekjes gewoon opvouw, vriendlief rare combi's gaat maken, en ons prinsesje moet er natuurlijk wel goed uitzien;).

Heb een foto gemaakt van het broekje. Weet niet of jullie ervan houden hoor, ik vind het altijd wel schattig haha.

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    lief broekje stephanie!!!
    ik heb de broekjes opgevouwen in een la liggen.
    meestal zitten er van die lussen aan de zijkant die je in de gleufjes op het kapstokje kan hangen, je snapt vast wat ik bedoel hihi.

wat balen dat er dingen beschadigd zijn! gelukiig doen ze er niet moeilijk over..

fijn dat het met alice en de kleine goed gaat en ze nu een fijne kraamhulp hebben!

20. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden

wat is het toch stil hier :D
    hier weer een giga drukke dag gehad dus ik duik lekker zo mn bed in.

Steph: Ik vindt dat een kei mooi broekje!!!
    Hier lagen de broekjes ook opgevouwen in de kast en ik legde de kleren vaak al klaar op de comode zodat vriendlief geen gekke combi's kon maken ;)

Dat is balen dat het 1 en ander beschadigd is :(
    Maar wel fijn dat ze het om komen ruilen. :D

Doe Alice de groetjes als je haar smst!
    Echt fijn om te horen dat het goed gaat en ook heel fijn dat ze een leuke kraamhulp heeft.

Naomi: Bij mij vielen de kilo's ook nog mee hoor. 18 kg aangekomen in 42 weken, waarvan ik in het totaal samen met mn verlof 9 maanden van thuis heb gezeten :D
    Haha en ik had een verslaving aan biggetjes van Katja, die hele oete dingen, Dag na de bevalling lustte ik ze al niet meer ;)
    Kon na een week of 4 weer in mn eigen kleding, dus ging echt heel snel er weer af. Dat kwam ook door de borstvoeding zeggen ze.

Kim: Je gaat morgen dus een testje wagen als ik het goed heb gelezen??
    Mn duimen draaien voor je!!!!!

Bank: Misschien dan vrijdag toch maar even naar de ikea.
    We zien het wel. ;)

Iedereen alvast slaap lekker!!

Deel Deze Pagina