Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey kim

PLaats morgen even je temp op ff, dan kan ik meekijken. :D
    Ben namelijk heel nieuwsgierig :)
    Heb momenteel een schimmelinfectie, vandaar die afscheiding :x
    Ovu-testen zijn nog nega, dus hoop dat schimpie weg is voor mn vruchtbare dagen ;)

Jij ook alvast een hele fijne kerst!!!

Dikke knuf hier vanaf de bank!!!

2. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Steph,leuk die kleertjes! Voor jongens vind ik het kleding shoppen idd lastiger dan voor meisjes.. Maar het lukt gelukkig wel.
    @Naomi, vervelend dat je die vk had. Nog even geduld dus, haha..
    @Kim, ben benieuwd meis, hoe is je temp. vandaag? En je test?
    Ik heb zo me afspraak met de gyn.

@all, vanaf hier wil ook alvast iedereen hele fijne en gezellige kerstdagen wensen!!!

3. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    En mocht ik jullie niet meer spreken een heel goed, gezond, gelukkig 2011!! Dat iedereen maar op roze mag gaan en dat de kindjes gezond geboren worden!!

4. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Net terug van de gyn. ik krijg een keizersnede. Het risco als het gebeurt is te groot. Want mocht het idd zo zijn dat het knapt of scheurt dan heb je nog maar een paar minuten voordat het kindje verbloed. en dus teveel risico.. en geen schijn van kans als je nog naar de ok moet. Ik weet nog niet precies de datum, maar waarschijnlijk rond 36/37 wkn wordt hij gehaald. Ik ben opgelucht, maar mijn gyn dacht er net zo over dus das een fijn gevoel. Ga nu de boekjes en formulieren enzo invullen..

5. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    hai hai dametjes

wegens alle drukte hier kan ik even niet op iedereen reageren :$
    ik kom even langs om jullie allemaal hele fijne feestdagen te wensen en een gezond en gelukkig nieuwjaar .

liefs miranda en fam.

6. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    iedereen fijne feestdagen meiden!!! en in 2011 zijn jullie hopelijk allemaal zwanger!!!!!

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @kim: en hoe is je temp en of test???????
    ik hoop zo dat je zwanger het jaar uit mag :)

@steph: zooo jullie meisje wordt al lekker verwend hahaha leuk he al die kleertjes!
    en meisjes kleren is inderdaad makkelijker als jongens kleren.

@remmar: volgende keer trek ik inderdaad eerder aan de bel maar had er eigenlijk nog niet over nagedacht...

vannacht geweldig geslapen!!! ben er maar 2x uitgeweest op bijna 12 uur tijd:p mijn hoofdpijn is nu gelukkig weg hihi.
    gisteren lekker hele avond bij mn ouders gezeten, was weer gezellig :D ze belde smiddags op om te vragen of we zin hadden om mee te eten want ze hadden teveel eten uit de vriezer gelegd hahahaah nou is prima!

morgen weer ctg, vind het super fijn dat ik er nu nog 1 krijg stelde me echt gerust om dat hartje een half uur te horen :D

vanavond met mn man lekker worstenbroodjes maken!! hij vroeg dat gisteravond vond het wel leuk dat ie dat vroeg. ik kan soms echt van de kleinste dingen genieten hihi.

iedereen fijne feestdagen en een gezond en vruchtbaar 2011!!!!

8. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    T84, wat goed zeg! Lijkt me een hele opluchting. Wel heel snel dan he, dat je over 5/6 weken al mama bent!

Ik wens ook iedereen fijne feestdagen!!!

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @T84: was jou vergeten sorry!!!! maar lekker dat je gyn het met jou eens was en je een ks krijgt! ze kunnen beter geen risicos nemen. en dan ben je over een paar weekjes al mama spannend he :D

10. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Haha, Naomi, jij ook!!! Ben je zenuwachtig? Of ja, niet echt zenuwachtig, maar vindt je het spannend?

Hier de tafel al gedekt voor vanavond, krijgen 5 man te eten. Ben nu aan het wachten totdat mn vriend klaar is in de babykamer, dan kan ik stofzuigen. Het is nog een grote stofbende hier, niet zo gezellig.. Gelukkig komen ze pas om half 5, dus hebben nog eventjes.

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja spannend is het zeker!!!
    maar vooral nieuwsgierig hihi.

leuk eters vanavond!! hier niet, lekker gezellig met zn tweetjes, ga lekker harry potter kijken en worstenbroodjes maken :D

12. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja het gaat nu snel, hihi.! Maar mijn gyn. begon er eigenlijk zelf al over dat ze liever een ks doen. Dus daar was ik blij mee. Heb natuurlijk wel verteld hoe ik er zelf ook over dacht!
    @Naomi, hoe is het bij jou? ;)

Zo meteen komen er eters gezellig.. gaan lekker kaasfonduen. Lekker makkelijk haha.. Net het nagereht aan het voorbereiden, zit nu in de oven.
    Nogmaals iedereen fijne dagen!

13. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @T84: Wat goed zeg dat ze geen risico willen nemen. En mooi dat je gyn er zelf over begon, hoef je tenminste niet op je strepen te gaan staan. Wel raar dat je dan van tevoren weet wanneer je je kindje in je armen zal houden. Spannend!

@Kim: Heb je nog een keet getest? Ik ben zó benieuwd en hoop echt dat je zwanger het jaar uitgaat!

@Naomi: Hmmm worstenbroodjes. Ik maak wel eens van die mini's met partyknaks in bladerdeeg. Echt een heerlijk hapje voor 's avonds bij de tv. Wij eten vanavond boerenkool met rookworst. Ook erg lekker vind ik.

@de rest: Fijne Feestdagen!!!!!!!!!!!

Wat gaan jullie allemaal doen? Wij eten morgen bij mijn ouders en zondag gaan we gezellig met zijn tweetjes gourmetten. Schoonouders zijn altijd met kerst op wintersport dus daar vieren we het nooit mee.

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @T84: hier gaat het goed hoor :)
    nog wat harde buiken maar eigenlijk gaat het best goed vandaag! en dat terwijl ik de wc en douche uitgeschrobt heb:p
    lekker kaasfondue! eet smakelijk!!

@rosa: hier is het uiteindelijk ook met bladerdeeg gebeurt. ik had broodmix staan maar er zaten een paar rare beestjes in soort mini mini kevertjes... we hebben ze meer in huis en geen idee waar ze vandaan komen.
    hebben broodmix gegooid en heb het bladerdeeg maar gepakt....
    zit nu in de oven, hopelijk is het lekker! met knakworstjes doe ik ook vaak ja lekker he:p ik maak ze ook weleens met kaas of met chocopasta ook heerlijk!!!

hier vanmiddag mailtje gehad van een meisje uit het januarimama topic.. we misten haar al een paar dagen en dacht dat ze bevallen was. nou blijkt gisteren haar zusje met spoed naar het zkh gebracht te zijn, ze lag toen al in diepe coma en is later die avond overleden. heb er geen woorden voor het meisje was 16 jaar en dan zo onverwachts net voor kerst overlijden. heb erg met hun te doen! haar zw.schap was ook al niet om naar huis te schrijven.

15. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Naomi: Jee wat een verschrikkelijk nieuws :( En dat net zo voor de kerst, gewoon verschrikkelijk! Weet je ook hoe dat zusje in coma is geraakt? Bah wat een naar bericht!

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    nee ik weet niet hoe ze in coma geraakt is, maar ik verwacht dat het heel plotseling is gegaan aangezien ze wel thuis was dacht ik.

17. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Goeie morgen

Naomï: Wat een verschrikkelijk nieuws van dat 16 jarige meisje! :(

Kerst: Vandaag krijgen we eters (mn schoonouders, zwager en schoonzus met de kleine) en morgen gaan we naar mijn ouders.
    Dus hier ook een druk weekend :D

Kim: Hopelijk heb je een posi test in handen!!
    (maar ik vrees het ergste aangezien ik gisteren zag dat je spotting had :() Mn duimen draaien nog steeds!!

Hier gisteren de laatste kerstboodschappen gedaan. Het was een crime om de straat uit te komen met al die sneeuw.
    Hier was de A2 ook bijna de hele dag afgesloten door sneeuwval, dus dat zegt genoeg ;)
    Maar het is gelukt.

Hier gisteren een posi ovu-test dus het wordt een klusweekend :D

Iedereen hele fijne kerstdagen!!!

18. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goedemiddag,kom even melden dat de kerstman de rode duivels heeft gegeven als kado grrrr:x:x

Remmar,veel klus plezier.

Fijne kerstdagen !!

19. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Kim: Ik was er al bang voor toen ik gisteren naar je temp keek. :(
    Raar dan dat je 's avonds wel een streepje had :(
    Een vrouwenlichaam is echt niet te begrijpen.

Hier net de koude schotel opgemaakt en nu is het wachten
    Nog even een momentje van rust.
    Stan ligt even op bed, dan kan hij vanavond iets langer opblijven.
    Is wel zo gezellig. Hebben we gisteravond ook gedaan :D

Maar hier hebben we wel een witte kerst!! :D
    Ze geven zelfs vanavond weer sneeuw aan, hoop eigenlijk dat het een beetje meevalt want morgen moeten we de weg weer op. ;)

20. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Kim: Balen zeg! :( Ik had het je zó gegund. Hopelijk heb je desondanks een fijne kerst!

@Remmar: Ow fijn zeg een positieve ovu test :D Veel plezier bij het klussen dan maar en hopelijk is het raak!

Deel Deze Pagina