Net weer een ovu-testje gedaaan. Nog positiever dan gister, dus dat wordt weer klussen vanavond. Mn eitje zit er dus aan te komen en mn baarmoeder ligt zo hoog dat ik niet kan voelen hoe mn baarmoedermond staat. Haha, sorry voor de details!!!
@Kim: NEEE...!! wat ongelovelijk K**! Was zo nieuwsgierig..ben nu bij mijn ouders en dacht ff kijken of je al een posi test in handen had @All: hier lekker kerst aan het vieren bij mijn ouders..zo chinees eten en morgen naar mijn schoonouders toe fijne dagen nog allemaal!
Hey meiden. Eerste kerstdag hier allemaal goed verlopen en hadden gisteravond zelfs nog sneeuw. Nu valt er ijzel of regen. :x Moeten straks naar mijn ouders, heb vandaag dus een rustige dag. Stan was er vanmorgen al om half 8 en dat was wel een beetje vroeg Van klussen is gister ook niets meer gekomen. Haha, mannetje had teveel rode wijn gedronken en sliep al op de bank Denk dus niet dat het gaat lukken deze maand Fertility friend gaf vanmorgen ineens mn ei aan op 3 dagen geleden, maar dat zal ie over een paar dagen wel weer aanpassen, aangezien mijn ovu-test toen nog niet posi was. Iedereen nog veel plezier vandaag!!
@Kim, meid balen zeg toch ongi.. Dacht echt dat je een posi test zou hebben. @Naomi, jeetje wat verschrikkelijk zeg van dat meisje.. En is je bevalling begonnen? Volgens je gevoel was het vandaag of morgen toch? @Renmar,hier dooit het nu.. hopelijk gaan nu de gladde stukken weg.. veel te gevaarlijk. Balen dat je man al lag te slapen.. misschien vanaaf nog.. Hier gister kerst gevierd bij schoonouders, jeetje ik was kapot.. was blij dat ik thuis was en kon gaan slapen.. heb volgens mij wel goed en diep geslapen.. Vandaag gaan we naar mijn moeder, me zusje is jarig.. dus dat wordt gezellig.. Fijne dag allemaal!
sorry meiden heb niet alles onthouden van jullie geklets heb al vanaf gisteravond 10 uur voorweeën die niet meer stoppen, echt regelmaat zit er nog niet in maar pijn doen ze al wel! de ctg gisteren was helemaal goed. mn bloeddruk was nog gemeten en was nu 135/75 terwijl mijn onderdruk normaal rond de 55/60 is deze is dus best verhoogd wat kon wijzen op een naderende bevalling..... douchen helpt hier ook niet meer dus ik denk dat het vandaag nog wel door gaat zetten. ik stuur nijn een smsje als ze geboren is en zij zal het zo snel mogelijk hier plaatsen. @kim: wat balen dat de kerstman je een verkeerd kado gestuurd heeft!!!!!!!!!! je test was zo veel belovend! meiden allemaal nog een fijne 2e kerstdag!!
Kwam weer eventjes kijken of Naomi nog nieuws had... Zit nu lekker op de bank bij m'n ouders op m'n Ipad te klooien, grappig ding joh! Straks helpen in de keuken.
nog geen nieuws hoor meiden de heftige weeën zijn wederom afgenomen vanmiddag, komen nu weer wel terug dus hopelijk zet het vannacht door!!
Naomi: Je houdt ons wel in spanning!!! Hopelijk zet het vanacht door, want kan me voorstellen dat je er wel naar uit kijkt!! Voor iedereen slaap lekker, en hoop voor jou naomi, dat je niet aan slapen toe komt (maar dan voor een hele leuke reden!! )
nog niets hoor meiden heb nog steeds wat krampen maar door zetten doet het niet vannacht best goed kunnen slapen, had gehoopt dat ik niet kon slapen! vind het erg vervelend zo al die voorweeën, het is elke keer weer een valse start... ik hoop dat ze er binnen 3 dagen is en anders blijft zitten tot 3/4 januari, met oud en nieuw jarig zijn lijkt me niet leuk met kerst had ik minder problemen.
Hai lieverds, ik kom even zwaaien naar jullie!! Hier gaat alles helemaal goed! We beginnen al aardig wat ritme te krijgen en ik voel mezelf ook elke dag beter. Dus ik hoop dat vanaf vandaag weer wat meer kan komen kletsen hier @ Naomi, spannend joh....het gaat bijna gebeuren zo te lezen!!! Zet hem op!!!