Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Haha laten we hopen dat de kleine snel gaat luisteren ;)

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    spaanse pepers zullen we inderdaad maar niet doen hihi. heb al een spastische darm dus die zal dat niet grappig vinden haahaha.

en inderdaad ze is er nog niet en luisterd nu al niet, net haar moeder:p hopelijk gaan de oren open als ze eruit is hihi.

3. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Nijntje , wat een verhaal meis ! En terecht dat je per direct ontslag hebt genomen, hoe ze jou hebben behandelt dat hoef je echt niet te accepteren.

Het zit jullie ook allemaal niet mee he meis!En nou maar hopen dat de clomid 150 mg wel helpt !!

Geeft helemaal niks hoor je kan het er hier allemaal uitgooien.

Hele dikke knuffel !!

Rosa,inderdaad had ik ook gedaan hoor lekker lang blijven liggen en vooral als je de halve nacht niet hebt geslapen.

Remmar , dank je wel ! Andersom mag het ook altijd :)

Spannend en aan het eind een mooie test laten zien he :D

Dat is lekker dat je het huishouden niet hoeft te doen.

Spaanse pepers, nee dat zou ik ook niet echt doen hihi.

Hier net slecht nieuws te horen gekregen ik heb/had namelijk algemene heffingskorting van de belastingsdienst omdat ik dus geen inkomen heb, wij erheen omdat de inkomen van vriendlief niet klopte.

Wouden ze hem dus gaan wijzigen komen ze er ineens achter dat het fisicaal partnerschap regels zijn veranderd en wij er dus niet meer aan voldoen!!

Heb me een partij staan huilen daar en kreeg er ook nog is bijna een hyperventilatie aanval !! Want dat was me enigste geld dat ik had :(:(:(:(

En ze zijn nu dus ook bezig om het van de huur en zorgtoeslag af te gaan halen.
    Daar was ik dus al helemaal niet blij mee nog minder geld en vriendlief heeft maar een uitkering van 850 euro met zijn tweeen!!

Nergens komen we voor in aanmerking maar we gaan nu nog maar is proberen om een WWB aan te vragen.

Kan het nog slechter me dag !!

4. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Kim: vervelend meid :(! Mag ik vragen waarom je vriend in de uitkering zit? En wat is de reden dat jij geen werkt zoekt, of wil je terug naar school? Misschien rare vragen, niet naar bedoeld hoor maar ben gewoon nieuwsgierig!

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @kim: hele dikke knuffel meid!!!!! het zit jullie ook niet mee he....
    ik heb er totaal geen verstand van en snap het dus ook niet maar ik hoop dat jullie er uit gaan komen!

6. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Pindakoek, natuurlijk mag je dat vragen!

Vriend zit in de WW uitkering doordat het eind seizoen was en ik zoek al bijna een jaar naar werk maar er is gewoon niks in de richting die ik wil :(

Ik wil dolgraag aan het werk en al helemaal niet naar school hihi, hele nare ervaring mee gehad.

Naomi,Bedankt! Heb het gevoel dat me niks mee zit blegh!

We zijn al druk bezig met dingen aan het zoeken voor een aanvulling en hopen nog steeds dat Werk Wet Bijstandsuitkering goed komt.

7. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Keek net in de post en hier ook een dikke rekening ontvangen van de advocaat van mijn vriend...833 euro :$ lang verhaal maar er loopt al ongeveer 10 jaar nu een rechtszaak tegen hem. Hij heeft zijn ex vriendin en haar kind beschermt, vader van het kind en 2 vrienden van die vader wilde kind meenemen dus dat kwam tot een gevecht waarbij die 3 jongens het ziekenhuis in werden geslagen door mijn vriend (de jongens begonnen met vechten, vader van het kind mishandelde zijn eigen kind). 1 daarvan is arbeidsongeschikt geworden en vraagt nu aan ons onkostenvergoeding..een hele boel geld dus :x!

Rond 18 januari zal de uitspraak zijn van de rechtbank...hoger beroep alweer...met de hoop dat we winnen!

8. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Pindakoek, wow daar schrik je even van ! Dat is toch belachelijk wat ze doen nu,hun hebben het uitgelokt dat ik kan lezen uit je verhaal.

Hoop ook heel hard voor jullie mee dat je gaat winnen!!

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @pinda: he bah dat is ook niet leuk zulke post!!! hopelijk staan ze aan de kant van jou vriend want die heeft niets misdaan vind ik....

@kim: in welke richting zoek je werk??

10. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Naomi, beetje richting de productie of kassa medewerkster en iets wat niet te zwaar is.

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    oke is daar geen werk in te vinden joh?
    ik dacht dat daar altijd best wel wat werk in te doen was, vooral bij supermarkten...

12. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@Kim
    Ik denk inderdaad dat er best wel wat werk te vinden in is in supermarkten of winkels.
    Niet vervelend bedoelt hoor, maar zoek je wel goed?
    En sta je wel ingeschreven bij uitzendbureaus? DIe hebben altijd wel van dat soort baantjes.
    Wel balen dat je inkomen nu door de belasting wegvalt, maar het klinkt allemaal wel heel erg raar.
    De belasting trekt je graag een poot uit. Infomerr dus goed naar de mogelijkheden.

@Pinda
    Wow zo'n rekening is echt neit leuk. Schrikken ook zeg. Helemaal voor het tijd van het jaar.

13. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Kim en Naomi: hier in Flevoland hebben ze genoeg werk in de productie of kassa :) Vooral bij burger king en mc donalds vragen ze ook steeds mensen. Die jongens hebben de ruzie uitgelokt..mijn vriend was zelfs degene die de politie had gebeld..alleen had mijn vriend nog een mes in zijn zak en heeft die gebruikt..tegen die jongen die nu arbeidsongeschikt is verklaard..vraagt nu dus de hoofdprijs voor iets wat hij zelf uitgelokt heeft! Mijn vriend heeft een taakstraf en een paar weken cel gehad....die jongen heeft ongeveer 3,5 jaar geleden een zaak aangespannen tegen mijn vriend..thx voor jullie duimen..hebben we wel nodig ;)

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hmmmm denk niet dat het slim is geweest dat hij dat mes heeft gebruikt, al snap ik hem wel hoor!! je wilt ze toch verdedigen.
    is die jongen ook arbeidsongeschikt geworden door wat je vriend gedaan heeft of niet?
    pfff hopelijk valt de uitspraak straks mee!!!

15. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Nee slim was het zeker niet..de politie had gezegd 'je had gewoon moeten weglopen' pfff..weglopen van je vriendin en kind zeker als ze bedreigd worden?! die jongen is idd arbeidsongeschikt geworden...achja...we zien wel wat de uitspraak wordt..ik hoop dit gewoon achter de rug te hebben!

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja hallo je loopt toch niet weg!!!! zou dat erg laf vinden als mn man weg zou lopen als ik ruzie heb met andere...

17. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Jammer Naomi, dat het niet doorzet! Zou er ook helemaal gek van worden denk ik.

Hee Alice! Alles goed dus? Lekker meid!

Nijntje, wat een gedoe op je werk zeg! Goed dat je gestopt bent. Jammer dat de clomid ook nog eens niet aanslaat zeg!!!

Wat is het koud hè meiden? Zit al de hele dag te rillen!

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    geen idee of het koud is.... zit nog steeds in mn pyamatje beneden hihi ben niet van plan me aan te kleden vandaag:p

19. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wow pinda, wat een verhaal! Snap helemaal dat je vriend ze verdedigde, net wat naomi zegt, weglopen is pas echt laf! Maar dat je vriend een mes gebruikt heeft is wel erg natuurlijk ( ik bedoel voor de rechtszaak dan, daar wordt niet luchtig over gedaan, wapens bij je dragen mag niet). Hoop voor jou en je vriend dat alles goedkomt. Waar heeft die advocaat het op gegooid? Noodweer?

20. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Haha, lekker Naomi! Ik ben al weggeweest, gordijnenstof gekocht en weggebracht naar een vrouwtje die er vouwgordijnen van maakt voor de babykamer. Hebben net gegeten en moet nu eigenlijk naar m'n paard, maar heb het vel te koud. Heb ook al twee dagen hoofdpijn, dus ben een beetje in een zeurbui.

Deel Deze Pagina