Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    ja dat heb ik vorige keer ook al gezegd maar toen had ik niet zo een leuke vk hihi.
    krijg elke keer maar te horen dat het er bij hoort en dat de 1 er wel last van heeft en de ander niet. tja dat weet ik maar je wordt die weeën zo beu!
    hopelijk vrijdag een leukere vk en het dan nog maar een keer proberen op het woord te gooien.

2. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Hoi dames,

Gisteravond is mijn zus bevallen van een gezonde zoon. :D Ze was 6 januari uitgerekend dus ik heb vandaag nog snel de laatste kraamcadeaus gekocht en het pakket naar Amerika verzonden. (aangezien ze daar woont :)) Overigens is dit het derde kind voor haar, ze had al twee dochtertjes.

@Pinda: Nu al je ei? Dat zou snel zijn, maar het zou kunnen. Ook kan het groeipijn zijn natuurlijk. Nou ja gewoon lekker blijven klussen. :p

@Steph: Fijn dat het uit eten toch nog leuk was. Hoop dat er niets ergs is met je paardje!

@wian: Geeft niets hoor dat je er niet zo vaak bent, begrijpelijk. Ik ben er ook een tijd tussenuit geweest, maar nu ben ik toch weer regelmatig in dit topic te vinden, hihi..

@T84: Fijn dat alles goed gaat!

@Naomi: Vervelend zeg al die voorween. Hopelijk tref je vrijdag een leukere vk. Misschien beval je wel in die nacht ;)

Vanochtend ben ik ook op controle geweest. Alles was goed en mijn HB was zelfs 9.0. Ik heb altijd zo'n hoog HB gehalte. Verder zei ze dat ik een sterke buikwand heb, dat komt vaak voor bij mensen die hebben paardgereden of paard rijden. Kindje is ook al helemaal ingedaald.

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @rosa: gefeliciteerd met de geboorte van je neefje!!!
    en jullie kindje al ingedaald dat is netjes! nog 2 daagjes dan mag je bevallen :D

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    HB van 9 is trouwens wel lekker hoog!! die van mij was 7,8 geloof ik.. ach dan kun je straks tenminste wat hebben als je veel bloed verliest!

5. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Gefelciteerd rosa met je neefje!!

6. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Dank jullie meiden!

Ja dat zei de dokter ook al Naomi, dat ze zich niet meteen zorgen hoeven te maken als ik bloed verlies. ;)

7. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Rosa, gefeliciteerd met je neefje!!
    Mooi dat je kindje al is ingedaald.. en een hb waarde van 9 is goed.
    Die van mij is te laag.. heb daarom ook ijzertabletten.

8. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Gefeliciteerd met je neefje Rosa, hoe heet hij?

Naomi, hoop dat ze vrijdag misschien iets kunnen doen.. Snap dat je gek aan het worden bent van die weeen.

Vanmiddag hebben we de kinderwagen besteld, kan niet wachten tot dat hij er is! Verder hebben we nog een aerosleepmatras en hoeslakentjes meegenomen en wat hydrofielen. Nu gaat de knip op slot haha, veeel te veel gekocht.

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ik hoop dat ze er voor vrijdag nog is maar dat zal wel weer niet...

10. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @T84: O vervelend een te laag HB. Daar kan je je ook behoorlijk flauw van voelen. Fijn dat je er medicatie voor hebt.

@Steph: Lastig hè is het om je portemonnee dicht te houden. Iedere keer dacht ik dat ook te doen, maar telkens had ik weer wat nodig. ;)
    En mijn neefje heet Kwint. Vind het eerlijk gezegd geen mooie naam en ook niet bij mijn zus en zwager passen, maar blijkbaar wel dus. :) Over de naam ga ik natuurlijk niets tegen haar zeggen want dat is niet leuk en we kunnen niet allemaal dezelfde smaak hebben, haha.. (maar hier kan ik het gelukkig gewoon zeggen..)

@Naomi: Ik duim voor je dat je meisje er voor vrijdag is!

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hmmm ik vind de naam ook niet zo mooi, vind het een beetje hondennaam (sorry)...

het is maar goed dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben anders hadden alle kindjes hetzelfde geheten hihi.

12. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Naomi: Dat was ook het eerste wat ik tegen mijn man zei, wat een hondennaam, haha.. Maar goed neemt niet weg dat het vast een heel lief kindje is. :)
    Vind het ook niet echt bij de namen van de zussen passen, die heten J.ade (op z'n Nederlands uitgesproken) en N.inte. Zelf had ik gedacht dat mijn zus voor iets als Vigo zou kiezen, maar blijkbaar verkeerd gedacht..

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hmm nee past er niet echt bij nee. vigo is wel leuk en apart en past er ook beter bij!

14. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    halloo meiden

ook ik ben er even weer,mijn excuus,we vallen hier van het een in het ander haha,eerst de drukte en het ritme,dat is voorbij,worden allebeide kindjes ziek :x.

iedereen fijne kerstdagen gehad??

nu even een rustig moment gelukkig,dus ga proberen op iedereen te reageren,als ik het onthoud,want er is behoorlijk gekletst hier!

@ nijn: leuk dat je erweer bent meid! alleen met vervelend nieuws :(.
    @kim : bah het zit jou ook wel tegen of niet? kun je niet een baantje nemen voor tijdelijk,ook al vindt je het niets,dan hebben jullie tensminste nog geld,mocht je dan toch zwanger raken,heeft het kinde niets te lijden (een zwangere vrouw nemen ze tegenwoordig niet meer zo snel aan) is maar een iedee hoor!
    @naomi: loop je nog steeds met een dikke buik ;),had verwacht dat je wel iets eerder zou bevallen,je verhaal zo te lezen hihi,succes met de laatste loodjes!!
    @rosa: gefeliciteerd met je neefje! en las dat jullie kleintje al was ingedaald? heb je er veel last van?
    @steph,leuk he al die spulletjes kopen,maar het kost wel een vermogen de eerste aanschaf (vond ik)
    @wian: jij bent ook niet veel aanwezig of wel?
    @alice,leuk wat van je te lezen! het gaa dus lekker bij jullie :D wat fijn,hoe doet de kleine man het? leuke naam hoor!
    ben jij al aan het moederschap gewent?

Hopelijk heb ik iedereen gehad?? anders lees ik zo even opnieuw,mijn mannetje meld zich,toe aan zijn voeding,eerst even een sigaretje roken :p.

tot strakjes.

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja miranda ik had ook verwacht op tijd te bevallen maar de kleine wilt niet komen :(

16. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Nijntje , het ligt er volgens mij aan waar je woont als ik ergens anders ga kijken in de richting zwolle en die kanten op is wel werk maar dat word te veel voor me heb geen rijbewijs en het OV vind ik al 10 x niks.

Pindakoek, ga voor de zekerheid nog even doorklussen ja weet je zeker dat je hem niet mist.

Rosa, Gefeliciteerd met de geboorte van je neefje!

Een HB van 9 is inderdaad lekker hoog zit zelf ook ong op 8.

Sstephanie, leuk he al het geshop , en wat ga je hard bijna 17 weken alweer :)

Naomi,ik duim voor je dat de kleine meid snel komt :D

Miranda, ja hoor op de ongi na was de kerst gezellig en bij jou ook?

Hoe graag ik ook wil werken word overal afgewezen doordat ik weinig of geen werkervaring heb.

Zelfs Uwv kon/kan niks vinden voor me omdat er gewoon weg niks is.

Overal moet je ervaring hebben en bij sommige moet je zelfs een hoge opleiding voor hebben,naar school gaan is voor mij ook geen optie meer door verleden.

17. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

gefeliciteerd met je neefje rosa!! Ik vind de naam opzich wel leuk klinken, maar dan als quint geschreven... Ieder inderdaad zo zijn eigen smaak!

naomi je hebt natuurlijk ook nog een week voor de uitgerekende datum he;) eerder kan dus nog steeds! Kan me wel voorstellen als je op het eind loopt dat je dan zoiets hebt van laat maar komen!

miran beterschap met je kids! haha en het klopt ik ben hier ook niet zoveel... zat eerder veel achter de computer, maar wilde zelf ook graag minder... mn hyves een aantal weken geleden ook gewist... denk dat het allemaal te maken heeft met de veranderingen in mn leven... ik vind het zelf niet vervelend. en zal af en toe wel langs wippen hoor! hoop dat jullie t ook niet erg vinden;)

kim wat balen dat je overal afgewezen word! en zwolle is idd wel een eindje vanaf emmen! hoop dat je snel wat vind meid!

alice fijn te horen dat alles goed gaat bij jullie:D hoe is je leventje nu met een kleine man rijker??

* Wian zwaait naar de anderen die ze vergeten is! *

hier verder goede kerst gehad! en de jaarwisseling is al weer inzicht! Gaat het toch snel allemaal he!
    donderdag heb ik nog een poging om het koppie van onze kleine vent te zien! een 2e poging van de pret echo... de eerste keer wilde hij zijn koppie niet echt laten zien... drukte hem in mijn placenta en ging met zijn handen achter zijn hoofd liggen zodat zijn armpjes voor zijn gezicht zaten... haha kan me voorstellen dat dat lekker ligt maar niet echt handig om een koppie te zien!
    Zal binnenkort paar foto's van de 3d in mn foto album zetten... na donderdag!

Verder iedereen alvast een hele goede jaarwisseling... op naar een top 2011! En dat alle niet zwangere snel zwanger mogen raken!
    Geen idee of ik jullie voor dietijd nog spreek dus beter te vroeg dan te laat;)

18. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

vergeet ik nog helemaal op jou te reageren! Sorry!
    Alles opzich goed hier! wel 1 keer in de week bij fysio, maar daar heb ik baad bij en gaat opzich goed nu ik nog maar 3 ochtenden in de week boventallig werk! Stuk minder zwaar!
    Buikje gaat in eens hard! ook daar zou ik binnenkort weer is een fototje van plaatsen;)

liefs

19. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Zo er is alweer een heleboel gekletst hier :D

@Wian: ben benieuwd naar een buikfoto! haha grappig dat de kleine verstoppertje speelt..maarja dat kan nu nog..straks als ie groter is niet meer haha! Jij ook een fijne jaarwisseling alvast!
    @Kim: jaja wij klussen wel door hoor ;) We hebben de 25e (toen de middenpijn pas begon) en vannacht geklust..ook nog doggystyle (hihi sorry hoor) gedaan zoals de dokter het voorschreef :) dus echt babyseks. Hoop met oudjaarsavond ook nog te klussen alleen zullen er wel veeel borrels doorheen gaan dus weet niet of ik vriendlief zo ver krijg (bij teveel alcohol wil ie alleen maar slapen :p) en anders nieuwjaarsdag...dan kan ik mijn ei toch niet gemist hebben! Vervelend dat er geen werk te vinden is! Of ben je te selectief daarin? Horeca en schoonmaakwerk is altijd werk in te vinden toch?! Wat is er gebeurd in het verleden waardoor je niet meer naar school wilt..als je het niet wilt vertellen dan snap ik dat hoor..je mag me ook een PB sturen!
    @Naomi: vandaag nog niks van je gehoord...ben je al bezig? ;)
    @Miranda: leuk dat je weer even langskomt! Vervelend dat je kindjes ziek zijn..is ook echt weer voor de griep helaas :(
    @Rosa: gefeliciteerd met je neefje! Is idd ook een naam die ik niet zal kiezen..maarja ieder zijn keus :)

@All: nog een paar dagen vakantie en dan weer werken. Vrij zijn is leuk maar ben toch wel weer blij als ik ga werken..van dat niets doen wordt ik zo lui :p Gisteren met een vriendinnetje de stad in geweest en ff wat kleertjes gekocht..zag ook zulke leuke babykleding bij C&A met hoge kortingen..dacht zal ik? Nee..toch maar niet..komt ooit nog wel hoop ik! Morgen inkoop doen voor oud&nieuw.

20. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@Rosa
    Nee ik vind het ook geen mooie naam en preies wat je zegt, past ook niet bij hun namen. Dan zou vigo inderdaad leuker zijn.
    Maar gelukkig is ie wel heel lief:D

@Miranda
    Beterschap meid. Allemaal zieken is neit heel leuk.

@Wian
    Ja ben beneiwud naar de foto, hoe groot je buik nu wel niet is ;)

Verder kom ik heir mijn dagen door met niks doen. Zo heerlijk.
    Ben er echt aan toe en geniet van alle rust.
    Straks wel even een stofzuiger door het huis halen anders wordt het zo'n bende en dat is natuurlijk neit de bedoeling. Daar kan ik ook helemaal niet tegen.

Deel Deze Pagina