Meiden die al wat langer bezig zijn!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door linbabylin, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Hallo..

Moeilijk hoor om even een titel te verzinnen haha.
    Ik ben zelf nu bijna een jaar bezig en zou het wel leuk vinden om met meiden te praten die ook al wat langer bezig zijn.
    Kunnen we elkaar tips geven? of hoe we hier mee om moeten gaan.. want is niet altijd even leuk.
    Mensen zeggen altijd ja je moet er niet te veel mee bezig zijn.
    Nou ik durf er al niet eens meer aan te denken, ben al bang dat alleen er over te denken al beinvloedbaar is.
    Misschien zijn er meer die zich hier in kunnen vinden.

Groetjes Linda!

2. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    hallo linda,

ik wil wel graag met je meeschrijven, ik schrijf op nog een ander topic, ook heel gezellig, maar daar is er maar een ander die ook langer bezig is.
    op sommige momenten voel je jezelf weer zo rot dat er weer 2 roze streepjes voorbij komen, maar niet bij jezelf. hoewel ik ook echt blij ben voor diegene moet ik soms wel eens slikken.

ik moet wel zeggen dat het voor ons de derde is, de eerste twee wonders waren er voor we het wisten. de eerste was door de pil heen en de tweede in de eerste ronde. dus misschien mag ik niet klagen.
    de wens voor een derde is echter zoooo groot.

we zijn in maart 2010 gestopt met veilig klussen;) en sinds november, doen we heel hard ons best, ovutesten en tempen enzo.. maar tot nu toe zonder succes, ik heb ook ineens een onregelmatige cyclus. nu heb ik een verwijsbrief voor de gyn, maar hier kan ik pas na de vakantie terecht en ik hoop dat het dan niet meer nodig is.

zijn jullie al naar de huisarts gegaan? is het jullie eerste??
    mag ik vragen hoe oud jullie zijn.:) haha weer veel vragen.

3. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Wat leuk!

Ja dat vind ik soms ook heel moeilijk. Ik heb ook een tijdje mee gepraat met een groepje, maar daar is iedereen nu zwanger. Voor hun helemaal geweldig, maar ik begin echt heel erg te twijfelen aan mezelf. Heb toen besloten om niet meer zo actief te zijn op zp.
    Maar vind het toch ook weer heel leuk!
    Dus ik dacht ik open even een topic en hoop dat er wat mensen komen die in hetzelfde schuitje zitten.

Maar ik ben nu 24 jaar en we gaan voor ons eerste kindje. We hebben nog niet de stap gezet om naar de huisarts te gaan. Mijn vriend zegt ook ach we gaan gewoon lekker door tot eind dit jaar en dan zien we wel.. En ik moet ook zeggen dat ik er ook wel tegen op zie om echt die stap te zetten.
    Maar ja ik denk dat we nog even door blijven gaan hahaha.

Maar ik zie jij hebt al 2 hele mooie wondertjes! leuk hoor! En nu nog een derde er bij.... Als die er is, is de boel dan compleet?
    En Weet je ook al wat ze gaan doen als je bij de gynacoloog komt?

4. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    hey linda,

ik denk dat als het voor ons de eerste was geweest, we misschien ook langer hadden gewacht. maar omdat het toen juist heel goed ging en mijn cyclus eigenlijk altijd regelmatig is geweest en pas sinds deze pilstop niet heb ik heel erg het gevoel dat er iets hormonaal niet helemaal goed werkt.

we hebben besloten om het voor de vakantie te doen, omdat er vaak een lange wachttijd op zit, gemiddeld 5 weken, dus eer dat je dan aan de beurt bent. zijn we weer een tijdje verder en tijdens de vakantie merk je het wat minder.

ik heb al een giga vragenlijst in moeten vullen met vanalles en nog wat. en die gaan ze de eerste afspraak bespreken en ik krijg dan een inwendige echo om na te gaan of alles er zo in eerste instantie goed uit ziet. ook prikken ze dan meestal bloed en mag manlief voor de volgende afspraak zijn zaad inleveren.
    maar voor nu is het gewoon afwachten, ik weet dat er heel veel mensen zijn die nog langer moeten wachten en dan ben ik ook al gezegend met twee wondertjes.

mocht de derde ons gegeven zijn dan zijn we echt super super blij, maar dat zal dan ook de laatste zijn. ik heb nu bijna alles bewaard van de kids maar dan doe ik ook gelijk alles weg. drie hebben we nog plaats voor en past in de auto. ook weet ik dat we dat later ook nog kunnen betalen als ze meer geld gaan kosten. vier wordt allemaal lastiger en heb je ook al een grotere auto nodig. in ons hart is misschien wel plaats, maar voor de rest zal het allemaal moeilijker worden. dus 3 is genoeg.

heb je al wel getempt enzo?? of ovutesten geprobeerd??
    het zou wel leuk zijn als er meer bij komen, zeker die voor der eerste gaan, want dat is denk ik nog moeilijker dan voor de derde.

5. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Oohw je gaat dus nu wel een beetje een spannende tijd in. Maar misschien heb je het straks helemaal niet meer nodig en ben je al snel zwanger:p

Ik voel mijn eisprong elke maand.. Mijn cyclus is niet elke maand hetzelfde maar is niet abnormaal. Ik heb afgelopen zaterdag mijn ei gehad. Dus eigenlijk weet ik nu ook al dat mijn cyclus deze maand 30 0f 31 dagen zal zijn.

Ik heb wel even getempd en heb ook wel ovulatie testen gebruikt.. maar dat is niet echt meer nodig, voel mijn eisprong zo duidelijk! Dus ik weet bijna ook wel zeker dat ik elke maand een eisprong heb.

En weet je al wanneer je bij de gyn terecht kan?

6. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    hey,

wel fijn dat je je eisprong voelt, ik voel hem soms, maar niet altijd. klinkt raar, maar als ik hem rechts heb voel ik hem wel, maar andere kant niet.

hier weet ik nog niet wanneer ik eerste afspraak heb, die zou ik thuisgestuurd krijgen. maar ben al 2 weken op de camping. ik verwacht pas in september eerste keer. wel lang wachten, maar dan zijn de kids ook weer naar school, anders moet ik ze overal mee naar toe nemen.

dus jij nu op het wachtbankje, hopelijk zijn we nu snel zwanger.
    maar als je je eisprong voelt dan zit dat ws wel goed toch??
    heeft je vriend zijn zaad al eens laten testen of wilde hij dit nog niet?

7. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Ja je zou denken vanw el dat het goed zit.. maar tot nu toe is het nog niet raak geweest.
    Nee we hebben het er wel eens over gehad om het te doen.. maar we hebben nu eerst gezegd we wachten dit jaar nog even af.
    Maar had ook wel eens gezien dat je van die thuis testen had. Maar ik weet niet of die wel zo betrouwbaar zijn.

Oh dus je betn op vakantie nu! lekker.. heb je een beetje mooi weer?
    Ja snap ik, is makkelijker als ze gewoon op school zitten. Maar ja zoals ik al zei laten we hopen dat het straks allemaal niet meer nodig is. En dat we gewoon zwanger zijn hahah!

8. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant

hoi linda,

ik weet niet of die thuistesten betrouwbaar zijn? ik weet wel dat ze er zijn. hopelijk hoef je niet lang meer af te wachten.

hier kan ik de afspraak bij de gyn afzeggen, want ik heb gisteren positief getest. ik ben zo blij!!

hopelijk hebben jullie ook snel een positieve test, jammer dat er nog niet meer mensen hebben gereageerd. want nu ben ik degene die net meeschrijft en gelijk weer zwanger is. ik snap helemaal hoe je jezelf dan voelt, maar ik al heel hard voor je duimen dat het bij jullie snel raak mag zijn.

9. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    OOhh wat mooi voor jou!!!
    Gefeliciteerd!!!!

Ik lees je berichtje nu pas, heb vakantie en heb een tijdje niet op zp gezeten
    Hoe is het met je??? al last van kwaaltjes??????
    Ik heb deze week mijn ei. dus wel zullen wel weer zien hoe het deze maand eindigd

Deel Deze Pagina