Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Naomi, vervelend zeg, hopelijk is het snel over!

Utrecht klinkt prima, I'm in!

Ben een beetje ziekenhuis, koorts en hoofdpijn. Net 3 uur geslapen. Kleine meid moest eten, dus moest weer wakker worden.

2. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @sweet: beterschap! Hopelijk voel je je snel beter.
    @naomi: niet fijn als je zo misselijk bent. Dat volle gevoel herken ik ook wel ja. Hopelijk trekt t snel weg. 9 weken alweer, gaat snel he.

Zo maar eens eten (proberen) n vanavond sytycd kijken. Kijk er echt naar uit. Ben blij dat alle leuke programma's weer beginnen. Lig nu veel op de bank en dan is t fijn als je iets kan kijken. Lezen gaat ook vervelen.

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @sweet: beterschap meid!!

@happy: ja het gaat hard he!! ja meestal heb ik alleen vol gevoel en niet echt misselijk maar pfff laatste dagen kan ik soms echt even opeens misselijk worden hihi.

4. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Goodmorning dames!

Alles goed hier?
    Zo het is weer maandag, hihi! En het is hier gelukkig even droog, wat een regen is er gevallen zeg, pff! En het schijnt eind van de week lekker weer te worden, nou ben benieuwd! ;)

@Zieke meiden: beterschap! Hoop dat jullie snel opknappen!

5. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

goedemorgen meiden,

wat een weer he!
    ik heb weer enorm veel pijn :(... ongesteld zijn maakt alles weer veel erger!
    Over meeting nagedacht... en ik zat me te bedenken dat ik zelf eigenlijk bijna nergens kan komen! Een kwartiertje auto rijden is mijn max...verder lukt echt niet. Openbaar vervoer hebben we dan nog, maar dat kan ik helaas ook niet wegens het moeilijke en korte lopen dat ik kan ... Heb sinds zaterdag echt enorm de balen er in hoe alles loopt, en ben weer meer down de afgelopen dagen...BAH! Sorry voor dit ego bericht!

6. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

ow ik lees hier allemaal berichten over misselijkheid. jakkes! hoop dat iedereen er snel vanaf is.
    Hier weer aan het werk. pfff wat gingen die 3 weken snel.
    Stond vanmorgen wel even beteuterd voor het raam te kijken toen manlief wegreed :(
    Had ik wel even moeite mee haha. Zijn echt de hormonen hoor, want heb dit normaal nooit hihi.

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, arme jij, die hormoontjes :(.....gek is dat he? Soms herken je jezelf niet helemaal....

@ Wian :(, snap jouw ook heel goed met je BI. Gelukkig ben ik er zelf snel vanaf gekomen en is het nu nog wel instabiel, maar gelukkig zonder pijn. Vanaf week 24 kon ik bij mijn zoontje ook echt niets meer :(
    Ik hoop dat je snel opgeknapt bent!!!

@ T84, goed weer, dat is goed nieuws!!!

O, mijn zoontje is in slaap aan het vallen in de box, ik zal hem eens even lekker onder de wol gaan leggen :)

8. nijnonijntje

@wian
    ik heb je even nog een pb gedaan met mijn mailadres. de andere is niet goed :(

9. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik stuur zo nog even mijn mailadres.

@wian: balen dat je zoveel pijn hebt.

Oh ik hoop ook echt dat t weer wat beter wordt. Ik vind dat r wel genoeg regen is gevallen.

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @wian: he meid wat balen van de pijn!!!! als je mee rijd in bij iemand in de auto is het dan nog max. een kwartier?? misschien kan je nl meerijden met iemand dan....

hier vandaag 9 weken :D:D wat gaat de tijd snel zeg bij zo een 2e!
    isabel is heerlijk heel de kamer aan het doorcrossen op haar buik hahaah elke pluk hondenhaar is leuk en gaat ze naar toe elk speeltje of tas vind ze ook geweldig haha lekker bezig dus zo ;)

11. nijnonijntje

@naomi
    gefeliciteerd. 9 weken alweer.
    Klinkt alsof isabel zich prima vermaakt :D

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @nijn: hihi ja hoor die vermaakt zich prima hihi. die doet de hele dag niets anders dan overal heen schuiven en proberen te gaan zitten maar dat lukt nog niet ;)
    zal straks even foto weg zetten dat ze alleen aan tafel staat! ben zo trots op mn kleine meisje :D

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    mijn buik met 9 weken.... hij groeit als kool hihih.

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, alweer 9 weekjes!!! Ik vond 'het begin' ook wel snel gaan, maar eigenlijk duurt deze zwangerschap me op dit moment nog wel langer als dan met mijn zoontje....misschien omdat ik vorig jaar veel drukker was dan nu.
    Isabel lekker aan het schuiven dus!!
    Mijn zoontje heeft in een keer in 2 dagen ontdekt dat hij kan kruipen, zelf kan gaan zitten en zichzelf tot aan zijn knie-en op kan trekken, het gaat opeens hard zeg!!

@ Wian, dat is wel een goeie wat Naomi zegt!! Er kwamen toch meer mensen uit jouw richting? Misschien kun je dan lekker meerijden :D

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, pfjoew, flinke buik zeg.... Ben je niet bang dat als hij zo blijft groeien je straks echt een mega-buik hebt?

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    haha die maakt een flinke inhaalslag dus :p leuk is dat he!!

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    uhmm ja hahah maar kan er weinig aan doen

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, ja, ik stond er echt van te kijken, opeens zoooooo snel, terwijl hij er eerst helemaal niet on talmde.... Hij was wel bizar driftig afgelopen week, daar heeft hij dan toch wat mee bereikt ;)

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, dat is waar, als die groeit dan groeit hij :). Ik merk trouwens ook wel dat mijn buikspieren deze zwangerschap veel slapper zijn en dat daarom mijn buik denk ik ook wel groter is dan de vorige zwangerschap.

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    heb je buikfoto alice??

ja dat driftig zijn heeft vaak gevolgen hihi.

Deel Deze Pagina