Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben vanochtend een fantastische echo gehad! Ik ben zo blij! Het hartje klopte lekker snel (niet gehoord hoor, alleen gezien) en ik ben 8 dagen vooruit gezet, dus lekker voorbij de 12 weken al! Ik moest vandaag gewoon werken en had moeite om de glimlach van m'n gezicht te toveren, haha. Helemaal in de wolken...

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @alice: oww heerlijk!!!

@elja: GEWELDIG!!!!!!!!! echt ik ben zoooo blij voor jullie!! en gelijk over de 12 weken heen, heerlijk gevoel :D geniet ervan meid!!

3. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@naomi
    Super dat je echo zo goed was. Raar hoor van die tegenstrijdige berichten. Nu had je ineens veel vruchtwater, maar belangrijkste is dat het goed was. Toppie!

@elja
    Jaaaaaahhh, ik ben zo blij!! Gefelicteerd.
    En meteen de 12 weken voorbij. Dubbel cadeautje dus..
    Lekker genieten nu meid :D

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Elja, wat fijn!!!!!!
    En al over de 12 weken heen :D, dubbel gefeliciteerd!!!

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Blegh, vandaag heb ik een beetje een offday... ik ben ondertussen toch wel moe en vannacht maar weer 4 uurtjes slaap... Gelukkig is het weekend en kan ik hopelijk wat bijtanken!

6. nijnonijntje

@alice
    Oww 4 uurtjes is inderdaad weinig. Hoop dat je wat kunt bijtanken.

7. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Goede morgen,

Elja:wat fijn dat de echo zo mooi was en dat je.vooruit bent gezet :D
    Nu al over de 12 weken heen.

Alice: hopelijk heb je afgelopen nacht beter geslapen.

Rest: zwaai

Hier: vandaag weer een temp stijging, maar dat heb ik elke maand.
    Ben er alleen deze maand niet zo mee bezig, want heb toch het vermoeden dat het niet spontaan zal gebeuren.
    Moet wel zeggen dat dat een beetje rust geeft om er niet meer zo frusti mee bezig te zijn.

Liefs van mij

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Remmar, het is wel fijn dat jever niet zo mee bezig bent. Misschien laat het dan juistwel weer aan, netvals de afgelopen keren!

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Gisteravond en vannacht heb iknflinke migrainevgehad, bah wat is dat naar!

Weten jullie hoe vaak een babietje van 6 weken zou moeten drinken? Ze wil nogvsteeds elke 2 tot 3 uur, ze spuugt daarna weer heel veel uit, dus ik denk ook dat ze het niet nodig heeft en je ziet haar ook gewoon groeien. Ik heb gekolfd en er kwam 150 ml per borst uit, lijkt me ook wat veel voor haar om te drinken. Ik had 125 ml uit de vriezer voor haar klaar gemaakt en dat klokte ze zo weg! Ik heb echt even geen idee of ik wel goed bezig ben. Ze lijkt mij ook echt op te eten, ik verlies kilo's! Ben nu in 6 weken al 10 kilo kwijt!

10. nijnonijntje

@alice
    Ik heb geen idee. 150 ml is wel veel, maar ligt ook weer een beetje aan hoe zwaar ze is. Maar ja, borstvoeding mag je geven op verzoek. Dus mogen ze zo veel als ze willen.
    Het feit dat ze zoveel spuugt zegt wel over dat ze het niet nodig heeft, maar gewoon fijn vind om bij mama te drinken.
    Misschien kun je eens een dag alles kolven om te zien hoeveel ze drinkt. Of wil ze dan niet meer aan de borst denk je?
    Of anders toch maar een drinkschema gaan aanhouden ipv op verzoek? Om te kijken of je er meer controle op kunt krijgen.

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, lief dat je zo mee denkt. Ik ben er nog niet uit wat nou handig is. Ik denk dat ik 's nachts misschien toch wt meer moet gaan rekken totdat ze 'echt' honger heeft. Overdag gaat het beter, maar dan heeft ze ook meer de aandacht natuurlijk. Maandag naar het cb, weet ik meteen hoe zwaar ze precies is en dan daar ook maar eens vragen...

12. nijnonijntje

@alice
    Tuurlijk, daar zijn we toch boor. Om elkaar te helpen, steunen en mee te denken.
    Ben benieuwd hoe zwaar je meisje nu is :D

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, ik ben ook erg benieuwd naar haar cijfertjes en wat ze op het cb te melden hebben.
    gister ben ik met manlief uiteten geweest, dus ze moest wel een flesje gekolfde melk van oma. Om 20.15u heeft ze 150ml gehad en heeft ze daarna geslapen tot 02.15u :$ !!! Ik had trowens na het etentje 270ml gekolfd!!!!
    Vanavond gaan we het nog eens met de fles proberen, hopelijk werkt het weer :D

14. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Zwaai! Druk weekend gehad, lees morgen bij!

15. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier ook zwaai vanuit engeland!
    Morgen weer naar huis.. En bijlezen! ;)

16. nijnonijntje

Happy..., meid hoe is het met je? en je dochter?
    Hoop snel wat van je te horen.
    En hoop dat je lekker aan het genieten is van je kleine meid en dat we daarom niks van je horen.
    knuffel!!

17. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Goede morgen meiden,

Hier even snel een *zwaai* :D

18. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Stil hier!

Ik hoop ook dat Happy fijn aan het genieten is!

19. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Hey meiden!

Zag staan dat het goed ging met de dochter van happy:)

Pindakoek,hoe is het nu met je meid?

Naomi,mooi dat alles goed was bij de controle.

Elja,wat super dat echo goed was!! En nu lekker gaan genieten van jullie kleine.En gelijk over de 12 weken:D

Alice,hoe is het nu met je? Jeetje wat ben je veel afgevallen.

Nijntje,ben je het al gaan proberen met de avondfles om dat een uur eerder te doen.

Remmar,misschien brengt het wel geluk.

*Zwaait naar Sweetbel en T84*

Hier was de bruiloft erg gezellig!S'avonds zijn we gezellig uiteten geweest en lyah heeft haar eigen goed gedragen.Ze zat te lachen tegen iedereen en ook elke keer te kijken naar de mannelijke obers hihi:pZag er erg leuk uit.
    Verder gaat alles goed hier,zijn bezig om lyah te helpen rollen en dan zie je gewoon dat ze haar kont meeduwt om op haar buik te komen.Volgende week moeten we naar het ziekenhuis (ka) en ook naar het cb voor haar 3 de prikjes.

20. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen

Deel Deze Pagina