@naomi Ja wel bellen hoor morgen. Zo'n hoge bloeddruk is niet fijn en ook niet voor je meisje. @alice Lang verhaal......maar even kort: ging heel hard, weeenstorm kon daarom de weeen niet opvangen. Ontsluitingsweeen gingen heel snel, maar persen duurde heel lang, voordat mijn zoon geboren werd. Erge bekkenklachten en nog wat andere dingen
@ Nijn, dat klinkt inderdaad niet fijn Weeenstorm is echt hels... Hoe lang zat je erin? Met mijn zoon had ik ook een weeenstorm, in 10 minuten ging ik van 3 naar 10cm. Achteraf benik wel blij dat het maar zo kort duurde.... Maar wat heftig dat je daarna nog zo lang moest persen Hoe is het nu eigenlijk met je bekken? @ Naomi, hoe was je nacht???
Het is idd niet wat je helemaal wou horen! Hou het maar goed in de gaten hoor! En zou zeker bellen vandaag,al is het maar voor de zekerheid. Ze zeggen meestal 1x te veel dan 1x te weinig
ik heb heerlijk kunnen slapen vannacht, kleine meid is aardig actief geweest vanochtend. nog wel wat benauwd en vlekjes/sterretjes. voel me wel wat beter maar niet geweldig...
ik lig inmiddels in het zkh... wordt een nachtje opgenomen. heb gebeld met de klachten die ik heb en kon gelijk komen. bloed en urine gecontroleerd, bloed was goed in de urine zaten teveel eiwitten. nu moet ik van 20.00 tot 8.00 uur mijn urine sparen en aan daar krijg ik morgen uitslag over dan. als het goed is mag ik naar huis, zitten er teveel eiwitten in wordt de bevalling waarschijnlijk dinsdag al opgewekt. toch weer even schrikken dus en hopen dat het allemaal goed is, al zou ze al wel mogen komen van me
@naomi Meid, ik schrik me rot!! Doe rustig aan he...hoop dat de uitslag goed is. Of ja misschien is het wel beter dat je meidje komt. Maar dat ze maar niet teveel last van dat alles mag hebben. Doe rustig aan he!
ik doe rustig aan kan geen kant op nu he. voor de lol een stukje lopen doe ik niet dus zit de hele tijd lekker op bed achter de laptop straks komt mn man met isabel nog even langs en mn schoonzus met mn neefje van 2 weekjes zo allebei mn kamergenotes zijn weg om te bevallen gelukkig want 1 snurkte er hihihi.
Hey meiden, @Naomi: Dacht spiek nog even hoe het gaat met de dames Lees ik tot mijn schrik dat je bent opgenomen. Wil je vanaf hier even veel sterkte en succes wensen. Hou je ons op de hoogte over het hoe en wat, wat ze gaan doen en hoe de uitslag was? Dikke knuf voor jou Hier: had gisteravond besloten om me eens flink te gaan bezatten Ben alleen niet verder gekomen dan 1 glas safari-jus Had toen al geen zin meer en ben overgegaan op alleen sap. Ongi wordt hier gelukkig al weer wat minder. Nog een paar daagjes en dan ben ik er weer voor een paar weken vanaf.
thx meiden!! @nijn: ik hoop stiekem dat ze de bevalling gaan opwekken. zou voor mij lichamelijk beter zijn en ons meisje zal het ook vast wel goed doen
Jeetje Naomi! Sterkte meid! Lig sinds woensdag al op bed met griep!! Bleghh.. Heb het goed te pakken. Morgen maar de dokter weer bellen.. Ben het zat.. Hihi! De rest.. Zwaai!!
@T84 Beterschap!! @naomi Ja jullie meisje is dan ruim over de 37 weken. Die gaat het echt wel goed doen. Spannend. Nog even afwachten dus.
Daar ben ik weer. De bevalling was lichamelijk ontzettend zwaar maar Ook geestelijk en emotioneel gezien heb ik er veel moeite mee fehad en probeer ik t nog steeds te verwerken. Met Ons meisje gaat t nu super goed dus daar gaat t om. Na de bevalling was dit anders. Ze werd meteen bij me weggehaald omdat ze niks deed, ze had een apgar van 2/3/5 en werd met grote spoed naar de baby intensive care gebracht. Het heeft 3 dagen geduurd voordat ik haar echt kon en mocht knuffelen. Daarvoir lag ze aan de bewaking, daardoor kon ik haar niet echt bij me pakken . De eerste week kon ik ook geen bezoek verdragen of radii of tv of internet zien. Nu gaat t goed. Lichamelijk nog wel herstellend maar volop aan het genieten van ons meisje. Ze zat binnen een week weer op haar geboortegewicht. Komt ook door de sonde in t zkh, maar ook goede bv van mama. Ze was overigens geen dikkerdje, wel ontzettend lang. Ik heb nog niet alles teruggelezen dus zal dat zsm doen n op iedereen proberen te reageren.
@T84: beterschap!! @nijn: ja spannend, houd jullie op de hoogte hier inmiddeld om de 10 minuten ongeveer een (voor) wee, pijnlijk zijn ze nog niet maar voel ze al wel. net ook stukje van de slijmprop verloren volgens mij.... zou ze dan toch nog zelf komen vannacht ?
@naomi: jouw berichtje zag ik nog wel verschijnen. Wat spannend! Ik wil je heeeeel veel succes toewensen.
@happy: jeetje meid! heftige tijd geweest dan! gelukkig gaat alles nu goed. dikke knuffel!!! wil je haar nog naam nog pb'en? ben wel erg benieuwd!
@happy Ja ik vermoedde het wel. We hoorden helemaal niks van je en daarom had ik het gevoel dat er iets niet goed was. Gelukkig dat alles nu weer goed gaat. Doe wel rustig aan he... @naomi En? Prinsesje er al? Of nog niet?
hier helaas nog baby in buik heb 2,5 uur lang flinke krampen gehad vannacht maar het is afgenomen. ze kwamen om de paar minuten en nu heb ik er zo af en toe nog eens 1 (zit ruim een kwartier tussen elke keer) baal er wel enorm van!! weer hetzelfde gedoe als bij isabel ben ik bang.... daar had ik ook zoveel voorweeën maar doorzetten ho maar en denk ook maar niet dat ze iets doen daaronder..... nog een goed uur plas verzamelen en dan kan ik weer gewoon naar de wc hihi toch wel prettig om 9.55 uur doppleronderzoek en zo ook nog ctg, bloeddruk en ws bloed prikken. dan in de loop van de middag pas de uitslag... gelukkig zijn de bezoektijden erg ruim hier!! mag van 10 tot 22.00 mn man en isabel op bezoek hebben uitgezonderd van 1 tot 3 ofzo ofzo. andere visite is wel beperkter maar ach overleef het wel weer