weer om de paar minuten een harde buik nu.... heb maar geen hoop meer dat het nog door gaat zetten. al zijn mn darmen wel erg van streek en dat klopt wel in het plaatje... als ik zulke voorweeën krijg als vannacht bel ik het zkh gewoon weer. nu zijn ze nog lang niet zo erg maar voel ze al wel. sorry meiden ben echt alleen maar heel ego bezig maar heb de puf niet om te reageren, laptoppen kost me sowieso moeite momenteel maar wil jullie toch graag op de hoogte houden.
Naomi, je bent helemaal niet ego. Je staat op punt van bevallen, dus logisch dat je dat mee wil delen. En nog belangrijker, wij willen het zelfs weten. Hoop voor je dat het doorzet. Zet em op. Ik zal ook even tegen je meisje praten: kleine meid....kom maar hoor, je mag nu het is genoeg geweest in het buikje van mama. En naomi, als het te zwaar word sms je me gewoon in telegramstijl. Dingen als: weeen nu 5 minuten. Of naar ziekenhuis,pijn hahah
hihihi is goed, zal het onthouden nog steeds veel harde buiken maar geen regelmaat. net mn moeder op bezoek gehad en geregeld dat ik morgen helemaal niet alleen ben met isabel. ze is er om 9 uur dan slaapt isabel toch nog meestal en om half 2 wordt ze afgelost door mn tante en die weer tussen 4 en half 5 door mn man. woensdag werkt mn man thuis want dan moet mn moeder teveel werken en donderdag en vrijdag is mn moeder weer vrij. erg fijn dat het allemaal zo geregeld is! hopelijk is het allemaal niet nodig en is ze er tegen die tijd gewoon
Naomi,je bent helemaal niet ego hoor! Gooi het er maar allemaal uit wat je wilt vertellen Hoop voor je dat het snel doorzet!!En groot gelijk heb je,ik heb ook verschrikkelijke voorweeën gehad (bleken achteraf weeën geweest te zijn) Hou jezelf maar goed in de gaten en rust goed uit.
Naomi: ego Nee hoor wij willen toch graag alles weten Je verteld maar gewoon hoor als je daar puf voor hebt Wel fijn dat je deze week hulp hebt. Misschien krig je wel kraamhulp na die tijd of misschien zelfs sneller. Klein meisje in Naomi haar buik; kom er maar lekker uit. Er wachten een hele lieve papa, mama en grote zus op je. En wij zijn ook heel nieuwsgierig Hopelijk helpt het Probeer nog een beetje uit te rusten en alvast veel succes, mocht de kleine zich toch ineens melden. Slaap lekker lady's.
T84,beterschap meis! Het heerst heel erg bah! Happy,jeetje wat een verhaal,gelukkig doet jullie meisje het goed en kunnen jullie lekker genieten van haar. Knuffel haar maar lekker Doe ook maar rustig aan het komt vanzelf allemaal. Alice,wat goed van jullie meisje!!En nou hopen dat ze het zo blijft aanhouden Remmar,hoe is het met je? Hier hebben we gister 11 km gelopen.Zei eerst van nee ik ga geen 10 km lopen toch maar meegegaan omdat ze zeiden dat we een normaal rondje zouden lopen. Uiteindelijk was dat dus een wandeling van 3 uur! Maar hebben wel heerlijk genoten,had alleen heel erg last van me voeten.En vandaag ben ik meegegaan met vriendlief om zijn werkkleding op te halen en lyah was ook gezellig mee.Ex-collega's gezien en was erg leuk om iedereen weer te zien Alleen kon ik niet meer lopen,komen thuis gelijk schoenen uit en weet gelijk waarom. Op beide voeten een blaar Morgen moeten we voor controle naar de Kinderarts voor lyah,denk dat ze erg gaat schrikken met wat ze gegroeid is hihi.
@kim Ah jak blaren. Wat een rotgevoel is dat. @naomi Grrr als die harde buiken nou ook eens wat deden. Zou mooi zijn. Hoeft je moeder idd niet de hele week er te zijn want dan zou je meisje er al zijn. Zou super zijn. En zoals ik al zei: telegramstijl. Ik puzzel wel uit wat je nou bedoel haha Meiden, ik ga slapen. Doodmoe hier. Knetter druk gehad op werk vandaag. Maar voelt wel lekker.
@naomi: oeehh spannend, hopelijk komt de kleine snel Succes met bevallen mocht ik je niet meer "spreken" voor die tijd @All: hier helaas weer ongesteld geworden, wat ik al verwacht had..maar is toch zoals altijd weer een teleurstelling. Hopelijk is het geluk aan onze kant met het ICSI traject... sorry datik niet niet op iedereen reageer...
@naomi Hoe was je nacht? Ik drooomde dat ik een smsje van je kreeg dat je bevallen was haha. Was best jammer toen ik vanmorgen op mijn teelefoon keek en het toen niet zo was.
Ook ik kwam even spieken naar het nieuws van naomi, maar het is nog stil. Pinda: balen van je ongi, maar m'n duimen draaien dat het lukt met hulp.
Even snel spieken, Naomi, succes!!! Pinda, balen van de ongi Kim, goed gewandeld! Rest, * zwaai en tot later * !!!
Ook ik kwam weer even spieken. Naomi,succes!! Pinda,hele dikke knuffel meid! Ik hoop echt dat ICSI wat doet bij jullie! Vergeet ik gister gewoon te vertellen dat we sinds zondag zijn begonnen met fruithapjes bij lyah Wat hebben we gelachen ze trok elke keer vieze gezichten hihiEn gister vond ze het al iets lekkerder.
even een zwaai. vannacht heerlijk in mn eigen bed geslapen. toen ik op bed lag nog even heeel veel pijn gehad in mn buik en daarna in slaap gevallen. nog wel wat harde buiken maar dat is ook alles... nog wel duizelig, douchen was een ramp gisteren. @nijn: hihih was het maar waar.... @pinda: dank je. balen van je ongi, suc6 met ICSI!! ik hoop echt dat het gelijk de 1e keer raak is!
@ Naomi, hopelijk is alle ellende snel over! @ Kim, o, leuk! fruithapjes, hihi... Net lekker boodschapjes gedaan en gewandeld met de kids, wat is dat toch heerlijk!
@naomi: he jammer nog geen nieuws. @pinda: balen zeg, ik hoop ook dat het met de behandeling meteen raak is. @kim: haha trok ze vieze gezichten van het fruithapje. At ze het wel op of spuugde ze het weer uit? @alice: lekker he buiten wandelen. Het blijft de hele week mooi zeggen ze. Ons meisje is volgens mij ziek. Eerst was mijn man ziek, toen ik en nu dus zij. Ze hoest, niest, spuugt, knort en huilt en lijkt dan ontroostbaar. Gelukkig kunnen we vanmiddag naar de dokter. Ik wil wel dat ze even goed wordt nagekeken. Drinken aan de borst is natuurlijk ook lastig als je zo beroerd bent, gelukkig plast ze wel. Ik vind het zoooooo zielig voor haar.
Happy,ja van het fruithapje hihi,in het begin spuugde ze het uit maar nu eet ze het wel op. Beterschap met jullie en jullie meisje!! Mooie naam hebben jullie trouwens gekozen!