haha, ik dacht echt dat je aan het bevallen was. Jammer hoor, hoopte het zo voor je. Nou ja je meisje maakt het in ieder geval goed. Dat is toch wel belangrijk. Hebben ze niet gekeken hoe ver je baarmoeder is? Of doen ze dat maandag? Of helemaal niet?
hebben ze niet gedaan en doen ze voor zover ik weet ook niet zomaar. maandag ben ik 38.2 dus dan is alles anders dan nu. ze zitten elke keer te miepen als ik zeg dat ze mag komen van mij. want volgens hun is dat te vroeg, terwijl ik iets heb van vanaf 37 weken mag je thuis bevallen ze is compleet en klaar dus waarom te vroeg. tja het is geen dikkertje maar dat was isabel ook niet. als ik me maandag nog zo voel kan ik eens vragen of ze zou willen strippen (als dat mogelijk is....) wij gaan isabel maar eens ophalen bij mn zus!
@ Naomi, hopelijke werken de staaltabletten! @ Nijn, is dat niet een code voor de variant? Dus gewoon 00 = bijvoorbeeld banaan, 01 = wortel? Ik zie dat de potjes hier verschillende nummers hebben, vandaar. Mijn zoon duimt ook, eerst vond ik het niets, maar nu is het wel makkelijk, nooit last om hem een speen te geven 's nachts etc. Overdag mag hij het niet van ons, enkel om mee in slaap te vallen en als hij ingeslapen is valt zijn duim toch uit zijn mond, dus zo heb ik er wel vrede mee. Overdag zeggen we gewoon dat het niet mag en trekken we hem uit zijn mond, inmiddels weet hij dat duimen voor het slapen gaan is.
Hier een fijn dagje gehad, al lig ik wel wat achter in het huishouden. Nu snel koken, want over een half uur is manlief alweer thuis!!! Morgen hopelijk weer naar de paardjes
Hey meiden, @naomi: ze zullen je toch niet echt door laten modderen tot 42 weken Hoop zo dat ze wat voor je gaan doen. @ Alice: het huishouden loopt niet weg Onze kleine man duimt ook, inderdaad alleen maar als hij moe is en op de bank hangt. Verder heeft hij overdag weinig tijd om te duimen Hier: wachten op een eitje Nog een weekheden dan zitten we weer op het wachtbankje
@Naomi: hoop voor je dat ze snel mag komen wat een spanning Ik duim voor een goede en snelle bevalling! @T84: ik moet volgende week donderdag naar een 1e bijeenkomst over ICSI en moeten we meteen bloed prikken (HIV, Hepatitis controle). Als dit allemaal goed is dan gaan ze de behandelingen inplannen (natuurlijk is dit goed )
@naomi: spannend allemaal zeg, ik ben zo benieuwd wanneer je gaat bevallen. Hopelijk komt ze snel. @happy: fijn dat het weer wat beter gaat. Beterschap met de verkoudheid van je kleine meisje! Mag ik ook nog de naam weten? @all: alweer 14 weken, de tijd gaat zo snel! Ik heb me inmiddels aangemeld voor kraamzorg, dat voelt echt gek om dat nu al te moeten doen, haha.
@elja: 14 weken alweer! Super leuk zeg, geniet er van hoor, uiteindelijk zijn die 9 maanden zo voorbij. Hier nog altijd volop aan het genieten van ons meisje. De snottebellen worden gelukkig alweer minder. Zelf wel nog volop aan het snottere en hoesten. Zal ook wel wat langer duren want ik durf niks te nemen ivm bv. Gebruik nu wel dezelfde druppels als ons meisje. N t slaapgebrek zal ook wel meespelen, 3 voedingen tussen 22u en 7 eist ook wel wat tOl. Hoe snel kregen jullie beebjes een ritme waarbij ze s nachts wat langer doorsliepen?
@ Elja, wat fijn alweer 14 weken! @ Happy, sinds een paar dagen slaapt ons meisje door. Onze zoon deed dat vanaf 5 weken. Dus bij 5 en bij 7 weken.
@elja Wow nu alweer 14 weken. Het gaat nu echt gebeuren voor jullie. Spannend zeg! Gek he dat regelen van kraamzorg en dergelijke terwijl je nog niet eens fatsoenlijk weet waarvoor. Maar ook wel weer een goed gevoel toch? @happy Mijn zoon meldde zich in het begin om de 2,5 uur. Daarna werd dat 3 uur en uiteindelijk om de 4 uur. Toen was het dus maar 1 keer per nacht als het om de 4 uur is. Dat bleef hij het langst doen. Uiteindelijk was ik het zelf zat en heb hem van de nachtvoeding afgeholpen. Dit alles in 8 weken tijd. Dus kun je wel een beetje nagaan hoe lang alles duurt. Sommige bv kindjes doen er wel langer over hoor om zich 's nachts minder vaak te melden ivm dat het sneller verteerbaar is. Maar dat is per kindje verschillend denk ik. Maar de eerste 3 weken meldden ze zich 's nachts wel vaak.
Bedankt voor jullie nachtelijke bv info. Vannacht was het weer elke 2,5 uur feest. Overdag slaapt ze wel eens 3,5 of 4 uurtjes door. Denk dat het ritme er nog niet echt is. Ach komt goed. @naomi: nog geen nieuws zo te lezen. Hopelijk wil jullie kleintje snel komen. Oh kleine huilt dus ga ff checken wat er is.
@ Nijn, ik heb denk ik echt slagroom.... ik kolf 380ml!!!! Ach ja, op zich wel heerlijk om een voorraadje aan te leggen in de vriezer @ Happy, ik kreeg als tip van het cb om haar overdag elke 3u aan te leggen en als ze slaapt even wakker maken om te drinken, zodat ze het dagritme te pakken krijgt. Ons meisje had dit binnen 1 week door. Nu drinkt ze overdag inderdaad nog om de 3 tot 3.5u (meldt zichzelf dan wel). Ze slaapt ook rustiger op een fles afgekolfde melk dan op direct uit de borst (ik heb zoveel productie dat ze heel snel moet slikken). Ze krijgt dus 's avonds een flinke hoeveelheid voor haar gewicht (180ml) uit een fles met de kleinste speen, daar doen we dan 15 tot 20 minuutjes over, we geven deze laatste fles bij ons in bed en daarna valt ze in haar wiegje in slaap. We hebben nu dus ook een soort van vast avondritueel, dat ze ook weet dat ze daarna dus een nacht gaat maken.
Vanochtend wakker geworden door de wekker en beide kindjes niet gehoord vannacht, wat heerlijk!!! Mijn zoontje is wel echt niet fit , hij heeft uitslag en verhoging als reactie op de prikjes van vorige week
He dames, buyddynieuws. Naomi word morggen ingeleid. Ze heeft nu 2 cm ontsluiting. En wat krampen door het voelen
Ha alice, je hebt echt slagroom Naomi is trouwens nu nog thuis. Morgen moet ze zich om half 8 melden in het ziekenhuis!