Ik heb nog steeds geen buikfoto's gemaakt * schaam schaam * ik was daar de vorige zwangerschap al slecht in en nu helemaal....misschien woensdag als ik 20-weken ben toch eindelijk eens gaan doen Pfff, ja vanavond mijn man echt even vragen om de box omlaag te zetten, want ik ben bang dat hij vandaag of morgen echt gaat staan!!!
ja en de stap naar staan in zo gemaakt hoor!!! hier isabel die los aan tafel staat! wel hand erbij voor het geval dat maar het ging goed
@naomi Zooo jou buik groeit mooi. Maar ja het is de tweede dus dat gaat inderdaad sneller, maar dat stabiliseert zich heus wel hoor haha. Met deze snelheid groeit je buik heus niet door tot 4 weken. Ben bang dat je dan niet meer overeind komt haha. Wel leuk toch dat je het nu zo kan zien. Zozo leuke foto van isabel. Lekker ondernemend ook @Alice zo jou mannetje maakt ook wel ineens een inhaalslag. dat driftig zijn heeft wel geleid tot iets hihi En wel buikfoto's maken hoor. Is toch jammer als je straks bijna geen foto's van je buik hebt. Wanneer heb je eigenlijk de 20 weken echo precies? En voel je de kleine al goed? @naomi Leuke jurk trouwens!
@nijn: hihih dank je ja mijn buik groeit hard, en hij zal vast niet zo door blijven groeien dan kunnen ze me rollen straks hihi. ja vind het erg leuk dat het al zichtbaar is het wordt ook steeds meer een zwangerbuik ipv dikke buik
En jawel hoor, meneertje staat.....pffff, nu kan ik hem echt geen seconde uit het oog verliezen.... Maar ik ben o zo trots op hem @ Nijn, aankomende vrijdag de 20-weken-echo. Ik voel de baby al vanaf 10 weken en manlief vanaf 13 weken. Dat ging deze keer echt veel sneller. Scheelt misschien ook dat deze baby een echte druktemaker is en mijn zoontje was heel kalm in de baarmoeder. Net al heel wat kleertjes uitgezocht en in verhuisdozen gestopt. Ze konden nergens meer heen in huis. En aangezien we toch (hopelijk binnenkort ) gaan verhuizen heb ik maar verhuisdozen gekocht en ze daar in gestopt...
@naomi: wow mooie buik. Groeit goed zeg. @alice: ik heb ook nog geen buikfoto's gemaakt. Gek eigenlijk want t is super leuk. Voelde je echt al met 10 weken de kleine? Wat gaaf zeg!! Maar jij weet natuurlijk precies wat je moet voelen. Ik voel wel af en toe alsof zeepbellen knappen maar dat zijn waarschijnlijk mn darmen.
@happy: hihi dank je!! @alice: kijk dat gaat vlotjes zo! nou kun je alles op gaan ruimen waar hij bij kan want alles is leuk nu hihi. ik hoop ook dat ik de kleine weer zo snel voel, isabel voelde ik tussen de 13 en 14 weken... hopelijk deze ook lekker snel want ik kan niet wachten
@ Happy, bij mijn 1e zwangerschap voelde ik pas wat met 15 weken, toen wist ik eigenlijk nog niet dat dat de baby was, maar dat werd later wel bevestigd met de echo's. Denk dat op 18 weken ik wel echt zeker was van dat het de kleine was. Op 10 weken voelde het een beetje als een soort kieteltjes ofzo....volgens de vk heeft je baarmoeder een soort 'geheugen' ofzo en daarom voel je het als je 2 zwangerschappen kort op elkaar hebt zo snel. Maar het is echt zooooooo'n heerlijk gevoel . (Totdat je straks echt porren en schoppen op je ribben krijgt en je buik echt onder spanning staat ). Ja, buikfoto's zijn leuk!!!! Moet je zeker gaan maken!!! (Zegt die slome doos die er nu nog geen heeft gemaakt ).
@ Naomi, wow, dan voelde jij Isabel helemaal vlug voor een 1e zwangerschap!!! Dan zal je nummertje 2 ook vast ook wel heel binnenkort gaan voelen!!! Eigenlijk moeten we het huis inderdaad babyproof maken.....maar eigenlijk ben ik een beetje lui daarin....We verhuizen hopelijk binnen 2 maanden, dus kruipen is nu alleen onder strikt toezicht van mama of papa....en anders moet hij toch echt maar even in de box.... Ik vind het ook niet zo fijn trouwens als ik hem niet zie met die 2 retrievers en kat van me die hier ook nog rondbanjeren....het blijven dieren natuurlijk...
@alice: ja ik dacht gisteravond een kriebeltje te voelen vlakbij mn schaambot maar geen idee of dat ook echt zo was... het is nu nog zooo klein dat het me heel onwaarschijnlijk lijkt maar ja zeg nooit nooit. ja oke dan maar 2 maanden extra goed opletten! isabel zit momenteel echt overal aan maar kan gelukkig allemaal geen kwaad. ze schuift ook altijd naar de hond maar die vind het niet erg gelukkig maar dan is het wel opletten geblazen want ja het blijven dieren ja.... wij hebben trouwens de namen al hahaha
@ Naomi, leuk dat jullie de namen al hebben!!!!!!!! Hier ook al....de meisjesnaam stond natuurlijk al en de jongetjesnaam werd de 2e van de lijst . Jullie willen ook vast wel weer weten wat het wordt of niet? Ga je weer zo'n echo doen bij de fontys? Lijkt mij eigenlijk ook wel wat, misschien maar eens opzoeken of ze me ook nog willen echo-en
ja ik stuur over een tijdje weer eens een mailtje! vind dat wel erg gaaf! daar heb ik een goed uur rijden wel voor over haha. ja meisjesnaam is hier ook de 2e geworden en jongensnaam hebben we opnieuw uitgekozen. vind de naam nog wel erg mooi maar het klinkt heel raar. die naam was nick en als je isabel en nick zegt lijkt het net isabel en ik..... dus nu een naam gekozen die ik vorige keer al helemaal geweldig vond maar manlief niet en nu vind hij hem toch ook wel leuk haha. ja wij willen zeker weten wat het is! en jullie?
@happy: daar zit een opleiding voor verloskundigen dus die hebben regelmatig proefpersonen nodig om een echo te maken, op verschillende termijnen ook. hij zit in eindhoven. wij hebben bij isabel daar een echo laten maken met 27 weken, erg leuk om tussendoor nog even te mogen spieken. wij hadden beginnende vk's en ze krijgen opdrachten dus het is niet zoals bij een gewone pretecho maar ach hihih. was echt super leuk is helemaal gratis en we kregen nog een leuk kadotje achteraf en fotos mee!
@Alice, Wow wat een sprong heeft je mannetje gemaakt!! Super!! Snap dat je trots bent! hihi.. @Naomi, mooie buik meid!! En leuke foto van knappe Isabel staand!! Leuk dat jullie de namen al weten! Maakt je kindje ook zo veel herrie? Jeetje Ryan kan echt schreeuwen niet qua huilen ofzo maar gewoon geluid maken, haha!!Zaterdag gaan we naar oma (van 93) in Eindhoven op bezoek met Ryan gezellig.. zal ze leuk vinden!
@ Naomi, thanks voor de info over de fontys!!! Ik denk dat wij daar ook maar even langs moeten gaan Happy Wij laten trouwens het geslacht een verrassing, vond ik bij mijn zoontje ook zo leuk!!!
@ T84, nou, onze kleine man is ook echt een gillert....echt schreeeeeuwen dat hij kan....net alsof het een meisje is . Als Ryan dat ook zo doet, dan zal je oma inderdaad wel lol hebben
hihih ik heb dat geduld niet @T84: ja isabel kan ook zoveel herrie maken haha gillen haha leuk die stembandjes trainen
@ Naomi, vanaf hoeveel weken wist je eigenlijk bij Isabel dat het een meisje was? Maakt dat uit qua geslacht vanaf hoeveel weken je het kan weken?