hier gaat alles nog prima jasmijn doet het geweldig en de bv loopt goed. we mogen al naar huis toe dus even wachten tot mn man er is ze is trouwens 47cm klein hihi.
Naomi,wauw wat snel zeg! Gelukkig heb je er niet veel aan overgehouden. Wat een kleintje zeg! Weet nog wel dat lyah ook maar 49 cm was Mooi dat jullie al naar huis kunnen!Geniet ervan met z'n vieren
Goeie morgen, Naomi: fijn dat jullie naar huis mogen en nu inmiddels wel thuis zullen zijn. En dat alles zo goed verloopt. Hier: een halve nacht met diarree op de wc gezeten En ben net opgestaan met hoofdpijn. Heb 1 of ander virus te pakken vrees ik. Zo maar even onder de douche en dan lekker lui op de bank.
@naomi: fijn dat jullie naar huis mogen en dat de borstvoeding goed gaat! Geniet van jullie kleine meisje. @remmar: beterschap! @all: hihi, ik ben inderdaad de volgende, maar dat duurt nog zo'n 25 weken! Hebben jullie ook iets van zwangerschapsyoga of een ander zwangerschapsklasje gevolgd?
@naomi Lekker he zo'n kleintje. Mijn zoontje was ook maar 49 cm. Vond dat heerlijk zo'n popje. Fijn dat jullie naar huis mogen.
@naomi: wat fijn dat jullie lekker thuis zijn en de bevalling zo snel is gegaan. Idd een grappig verhaal om te lezen. @remmar: voel je je al wat beter? @elja: oh die 25 weken zijn ook zo voorbij hoor. Ik vond t altijd langzaam gaan en toch als ik er op terug kijk zo snel gegaan allemaal. Ik heb idd een zwangercursus gevolgd: zwanger en in vorm via de zuidzorg (groene kruis). Was gratis en leuk om meiden te leren kennen die ook zwanger zijn en net zover zijn. Je zou t eens aan je vk kunnen vragen die weten vaak ook wat leuk is en wat in jouw buurt mogelijk is. @all: zwaai!!
@ Naomi, Fijn te horen dat je thuis bent. Gaat alles goed? @ Renmar, Ow bah! En voel je je nu al wat beter? Ik hoop het wel voor je.. @Elja, ja het gaat sneller dan je denkt hoor, haha! Voor je het weet ben je bevallen! @ All, Zwaai! Hier alles goed! Lekker aan het werk! Ryan loopt nu aan 1 hand, zo leuk.. hij gaat steeds een stapje verder. Zo leuk om te zien.. Hij durft steeds meer.. hihi! (trots) Hoe gaat het avondeten bij jullie met de kleintjes? Die van mij maakt er ineens een zootje van.. Wil alles zelf doen..
Hoi meiden, Hier gaat het wel. Heb t alleen giga koud. Zit nu op de bank onder een dekentje met een bakje koffie Ondanks dat t zonnetje zo lekker schijnt buiten. Heb vanmorgen wel ff alle ramen gezeemd maar heb verder weinig puf. Moet zo ook Stan uit school gaan halen en vrees dat we dan samen onder t dekentje kruipen Rond t middaguur had ik trouwens een posi ovutest. Hebben gisteravond nog geklust, " moeten" we dan vanavond weer of zou morgenavond ook nog op tijd zijn. Was trouwens wel een turbo-ei Gisteren was er nog bijna niets te zien op de test
hoi meiden, even een fototje van Jasmijn alles gaat hier prima, ze drinkt super bij me. ze lijkt nu eindelijk van de misselijkheid af te zijn! hopelijk een betere nacht vandaag
@remmar: ja misselijk van de snelle bevalling, had isabel ook. waarschijnlijk ook een slokje vruchtwater genomen daardoor en daar zijn ze echt niet lekker van. op deze foto was veel smeer al weg zal kijken of ik een fatsoenlijke foto heb van net na de geboorte hihi ze was echt helemaal grijs/wit!!
Zo wat zat ze nog onder het smeer zeg. Had dat nog nooit gezien, Stan is met een ks gehaald en die zag ik pas toen ze hem al schoon hadden gemaakt. Maar wat zielig dat ze dan zo misselijk zijn van zo'n snelle bevalling
Naomi, wat een droppie! Ze zit inderdaad nog onder de huidssmeer, dit had lyah ook ze zeiden dat het kwam omdat ze iets te vroeg was geboren
@kim: klopt, isabel zat ook minder onder het smeer maar die kwam met 39.5 weken en dan is het meeste los gelaten in de baarmoeder @remmar: hihihi
Ik wist echt niet dat dat kon. Maar aan de ene kant ook wel logisch gezien het feit dat die kleintjes ook heel watermerken voordat ze op deze grote wereld terecht komen