Remmar, zou het trouwens kunnen dat je piek toen op het hoogst was? Toen ik ovu testen deed was hij bij mij ook eerst dik posi en een paar uur later nega. Hier even ego berichtje: Vanmorgen naar de Ha geweest omdat ik al een paar dagen last had van heftige steken op de borst. Dit werd in het weekend erger,en ook nog benauwdheid erbij het was geen prettig gevoel. De arts heeft me nagekeken en zei dat ik last had van me borstwand en spieren en de benauwdheid bleek hyperventilatie te zijn Uiteindelijk heb ik een kuur diclofenac gehad om me spieren rustig te krijgen en een verwijzing naar fysio. Mocht de pijn niet weg gaan dan gaan we verder kijken en eventueel kijken of het ook met de pil te maken heeft.
Hier zie je bij lyah ook nog huidsmeer in haar gezicht. Bekijk bijlage 231678 Was overigens met 38 weken en 5 dagen,ze zat nog wel erger eronder maar omdat ze onder de laken ligt zie je het niet.
Hai hai, Naomi wat een mooie foto's. Lekker dotje. Je ziet er wel heel fit uit haha. Als je mij ziet na de bevalling, is zag er zo wit uuit als een laken en doodmoe. Mijn zoon is met 38,5 weken geboren. Had wel wat huidsmeer, maar niet zoveel.
Kim: kan het dan zijn dat die piek deze ronde maar zo kort is? Heb normaal bijna elke maand wel 2 dagen positieve ovutesten en nu 6 uur later al weer nega. Gisteravond was hij trouwens nog lang niet posi. Snap er echt even helemaal niks van. En ook m'n temp blijft een beetje vaag deze ronde.maar ach wie weet brengt dat wel wonderen
Nijn: ja Naomi zag er inderdaad nog fit uit. Jij dus zo wit als de lakens. En ik sta op de geboortefoto's met zo'n stom haarnetje van de ok :x
Ben ff onder de douche. Haha en daarna heb ik nog wat anders te doen Lees morgen wel bij. Heb morgen heerlijk een dagje voor me eigen. Stan naar school en daarna naar de bso. Waarschijnlijk is de dag weer te kort. Tot morgen en alvast slaap lekker.
Ja hoor dat zou kunnen,zal morgen sowieso nog een nieuwe doen voor de zekerheid. Heb het ook gehad zo van de ene dag niks naar een dik positieve zie foto: Bekijk bijlage 231687 Mijn duimen draaien weer voor je!
@remmar Haha ja zo'n haarnetje Misschien ben je wel zwanger en is de piek daarom nu voorbij. Klinkt stom, maar je weet het nooit.
@naomi: mooie foto's!! Is Jasmijn al minder misselijk? Zielig he als ze misselijk zijn, ons meisje lag ook de hele dag en nacht na dr bevalling te kokhalzen. Kwam omdat ze in vruchtwater had gepoept en dit binnen had gekregen. Ze hebben wel iedere keer haar maagje leeggepompt en glucose gegeven. Dat glucosegoedje hielp wel een beetje. En hoe gaat het met jou? Geen last van naweeen? Hoor je vaak bij snelle bevallingen. @remmar: spannend n posi ovutest. Voel je je trouwens al wat beter of heb je t nog steeds zo koud? Zit nu lekker op bed met de kleine, ze heeft krampjes gehad zojuist en is nu klaarwakker. Wil niet in haar wiegje liggen dus laat haar maar lekker op mn borst liggen.
hihi ik zag er zelfs tijdens mn weeën nog goed uit heb een foto dat ik midden in 1 van de heftigste weeën zat (net voor de persweeën) en daar zit ik er heel relaxt bij.... zal hem zo plaatsen, het is net of ik even uitrust @happy: ja heb heel veel naweeën is inderdaad vaak na een snelle bevalling. ze zijn ook echt wel pittig maar ach, daardoor krimpt de baarmoeder extra hard en zit die alweer bijna op zijn plaats en vloei ik al bijna niet meer hihi. isabel vind het erg leuk en is gewoon net als anders. ze slaapt gelukkig ook goed door als jasmijn snachts begint te gillen, en dat terwijl ze normaal overal wakker van wordt!
Mooi foto's Naomi! Ben je lekker aan het genieten? Fijn dat ze het zo goed doet! Wat een lekker weertje! Ik hou dr van! Renmar, en hoe voel je je? Lekker aan het uitrusten vandaag? Ik had ook zo'n leuk hoedje op in de ok.. en zo'n zuurstof ding in me neus.. heel charmant!
hey meiden, naomi: knap hoor dat je de pijn zo goed kon verbijten. En het ziet er inderdaad uit alsof je gewoon aan het uitrusten bent t84: Heb eigenlijk nog helemaal niets gedaan behalve dan dat ik Stan naar school heb gebracht en even snel wat boodschappen ben gaan halen Verder even zitten leren voor de cursus van volgende week en hb mn legpuzzel weer op tafel gelegd. Kortom echt even rust. Vanavond nog even anderhalf uur naar het werk voor werkoverleg. Bah :x