Ben nu toch aan het spammen Hier nog de foto's van de taarten die ik had gemaakt met de verjaardagen.
@naomi: jij zit er idd erg relaxt bij. @remmar: van ovutesten heb ik geen verstand, kan je dus geen advies geven. Mooie taarten heb je gemaakt, creatief zeg. Hoe voel je je trouwens? Heb je het nog steeds zo koud.
Verwarming staan op 22 graden en loop met een fleecevest aan te klappertanden. Dus ja.... Heb het best wel koud
Hallo meiden, ik spiek steeds wel mee, maar reageer niet echt * sorry * ..... Ben druk door het huis aan het racen en aan het genieten van het weer Mooie foto's trouwens!
Huh? Zie dat je wel een tempstijging hebt gehad,dus ik vermoed dat je je ei vandaag hebt gehad.Ondanks de positieve test.
@naomi Haha mijn rust momenten zagen er niet eens zo relaxed uit! Was eeb verkrampte ellende. Je zit er heerlijk bij hoor. Maar even voor alle duidelijheid, de hormoonveter heeft dus al de bevalling opgewekt?
Kim: en toch geloof ik eigenlijk niet dat m'n ei geweest is. Vindt m'n temp zo iE zo wat hoger deze ronde en dat komt, vermoed ik, toch door een virusje. M'n baarmoedermond ligt ook nog hoog en voelt heel zacht nog aan. ( sorry meiden ) Normaal zakt deze na mijn ei en voelt dan ook gelijk heel anders aan. En heb ophet moment eipijn! Mannetje wilde gisteravond niet :x Dus hebben vanavond nog wat te doen Ga nog ff snel stofzuigen en dan naar het werk. Heb net een beetje liggen dutten op de bank. Tot vanavond!
@nijn: ja, een kwartier/half uur na het inbrengen had ik al weeën dus mijn lichaam had echt nog maar een heeeeeel klein zetje nodig om te beginnen
O dat is wel fijn zeg. Bij mij heb ik dat spul 24 uur ingehad voordat ze de vliezen konden breken en de bevalling konden inleiden.
Ik ben met gel ingeleid.bij mij duurde het ook bijna 4 uur voordat ik iets begon te voelen. Ze stonden eigenlijk al bijna klaar met portie 2 Gelukkig niet nodig gehad. Hier echt vreselijke krampen thv m'n linkereierstok. Auwww
Hoi meiden! Mijn kleine mannetje is net opgehaald om bij zijn neefje te gaan spelen, dus ik heb weer even tijd voor de pc Hij heeft echt de lente in zijn bol, dus ik ben de afgelopen dagen zo druk met hem geweest, hij doet echt alles wat niet mag, racet het hele huis rond etc. Maar goed, hij is wel heel lief hoor! Maar vandaag heb ik dus even lekker een dagje met mijn kleine meisje. En even een dagje om achterstallig onderhoud in te halen, dus er staat me nog wat te wachten! @ Remmar, er komt een ei aan dus!!!
@alice Ah gezellig met je meisje. Geniet van de rust. Dan ben je straks extra blij als je kleinne druktemakertje weer thuis komt.
@Renmar, Oei eipijn! Klussen!!! @Alice, Lekker even rust! Haha. Ik ken het Ryan doet ook alles wat niet mag.. en dan net voordat hij het doet, mij even aankijken.. haha! @ Rosa, he meid! Hoe is het met je? En met Jens? Meiden, hoe doen jullie het met avondeten? Ryan wil het allemaal zelf doen.. nu zet ik een klein bordje voor zijn neus met vorkje/lepeltje, en zelf heb ik de rest. Dan probeert hij het zelf en dan voer ik hem tussendoor ook nog. Maar het is echt altijd een slagveld.. hebben jullie dit ook? hihih..
@alice; lekker een dag met je meisje dus. Veel plezier samen. Ga je wat in huis doen of gaan jullie straks samen naar buiten? Wederom een korte nacht gehad, alles bij elkaar denk ik vier uurtjes geslapen. Gaat nu al vanaf de geboorte zo. Snap niet dat ik dit vol kan houden. Zal je dus ook wel een hormoon voor aanmaken. Nu ben ik de herdenking van t busongeluk aan t kijken, jeeeh wat heftig de tranen rollen over mijn wangen. Je kind of je man verliezen is volgens mij het afschuwelijkste wat je kan overkomen. En zooo knap dat sommige ouders of zusjes een stukje opdragen. Straks komt mijn schoonmoeder en gaan we lekker wandelen met de kleine.
Meiden, even een vraag. Wie van jullie legt/legde hun kindjes op hun zij te slaap? En tot welke leeftijd/maand doen jullie dat?