Heeeeeeerlijk weer vandaag zeg. Vandaag gaan we voor het eerst echt op pad met ons meisje. Heb wel sl gewandeld en met haar gewinkeld in dorp, maar dat was nooit lang en ver. Straks naar mijn ouders, is toch drie kwartier rijden (enkele reis). Ik vind t toch wel spannend, ook met het geven van bv en of ze zal slapen of juist gaat huilen. Hoe dan ook heb ik er zin in, ben eigenlijk vanaf de 8e maand zelf ook nergens meer geweest.
Hoi meiden, Happy: en hoeheeft t kleine meisje het gedaan de eerste keer zo ver van huis? En heb jij ook een beetje kunnen genieten? Rest: wat een heerlijk weer, maar moest helaas werken. Daarna nog wel even met de mannen en de hondjes in de tuin aan het ravotten geweest. Heerlijk. Verder neem ik aan dat ik op het wachtbankje zit, maar weet het eigenlijk niet eens zeker. M'n temp doet zo raar Dus we wachten maar gewoon een week of 2 af. Allemaal alvast slaap lekker. Moet morgenochtend nog werken en dan lekker vrij. Hopelijk nog even genieten van het zonnetje.
Wat is het hier stil geweest vandaag Iedereen heeft waarschijnlijk genoten van het heerlijke voorjaarsweer. Krijg helemaal zin in de vakantie!! Allemaal een fijn weekend en lekker genieten van het zonnetje de komende dagen.
Goedemorgen! Het is zeker stil hier.. Iedereen is lekker buiten!! Ik straks lekker weer een buitenrit maken nu de stal weer open is na de Rhino! Fijne dag meiden!
T84: veel plezier met rijden. Heerlijk met zulk weer Hier straks even boodschappen dienen vanavond bedrijfsuitje. Ben benieuwd wat we gaan doen.
Hoi allemaal, Lekker weer is het hè? Echt genieten. t84, rij ze! Gelukkig is het weer een beetje rustig, vond het best eng, die rhino uitbraak! Remmar, veel plezier vanavond. Naomi, prachtig meisje hoor! Gaat alles goed? Je hebt fijne dagen uitgezocht voor je verlof! Happy, hoe vond je dochter de reis? Wat is haar naam eigenlijk? Hier is ook alles oké. M'n moppie slaapt lekker door 's nachts, dus dat is genieten. Ze groeit als kool, vorige week maandag 74,5 cm en 9090 gram.
@lekker weer: ohhhh echt heerlijk dit weer en zag dat dit nog wel even zo blijft. Kan wat mij betreft niet lang genoeg duren. @sweetbel: ik heb de naam naar jou gepb't. @remmar: leuk personeelsfeestje gehad? @t84: lekker met de paarden buiten geweest? Het uitje met ons meisje was toch nog wel vermoeiend voor ons tweetjes. Een autorit met hechtingen en flinke aanbeien is geen pretje. Daarnaast ook zo vermoeiend. Maar geeft niet zo bouwen we t teljens wat meer op.
Gister heerlijk buiten gereden! Ja was idd wel schrikken met de Rhino uitbraak.. Was ook een geval bij ons in de buurt! Volgende week masndag moet ryan ook weer naar cb.. Ben benieuwd heb het idee dat hij een groei spurt heeft gehad. Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Wij gasn strakjes naar de kinderboederij/ geitenboederij naar alke baby's kijken.. Zo lief!!! Fijne dag meisjes en geniet van het weer!!
Hoi meiden. Sweet: wat goed van jullie meisje dat ze doorslaapt. En wat heerlijk voor jullie! En wat wordt ze al groot Happy: best wel begrijpelijk dat het vermoeiend was met al die ongemakken die je nog hebt Inderdaad rustig opbouwen en komt vast allemaal goed. T84: Het was inderdaad heerlijk weer om te rijden. En die Rhino uitbraak was dan ook besmettelijk voor paarden? Had alleen gehoord over schapen en geiten Is de uitbraak nu voorbij dan? Veel plezier vandaag. Hier: bedrijfsfeest was gezellig. Eerst geschilderd daarna een workshop salsadansen en daarna zijn we lekker gaan eten bij een Engelse pub. Hier trouwens weer wat vreemds. Gisteren een ovutestje gedaan en die was bijna positief En dat terwijl m'n ei al is geweest. Vandaag toch nog maar eentje doen.
Morning! Wat stil hier!!!!!!!! Ja de Rhino is heel besemettelijk voor paarden, dit was ook nog is de erge variant zeg maar.. Dus ben heel blij dat het voorbij is!! En? Is je ei geweest? Misschien is hij later deze maand? Wel geklust voor de zekerheid? hihi.. Zo vandaag is het weer heerlijk weer, jammer dat ik heel de dag binnenzit.. Fijne dag allemaal!
Wat is het rustig hier.. @remmar: vreemd dat je nog een positieve ovutest hebt. Ik zeg klussen want je weet maar nooit. @t84: hoe was het bij het cb gisteren? Vandaag moeten we naar zkh nabespreking met kinderarts nav zware bevalling voor ons meisje en haar start op de nicu. Als het goed is krijgen we dan eindelijk alles te horen en of er gevolgen zijn op de lange termijn. Dat laatste verwacht ik overigens niet want ze doet t super. Ach altijd fijn als ze ook weer even goed nagekeken wordt. Verder gaan we lekker genieten van het heerlijke weer.
*zwaai zwaai* Sorry dat ik niet meer heb gereageerd!! Heb het erg druk gehad vorige week. Sweetbel,jeetje die groeit ook lekker door hihi. Happy,snap inderdaad dat het vermoeiend is,het komt allemaal goed Remmar,hmm het gaat inderdaad raar deze ronde..... En nu weer een bijna posi ovutest.Zal wel voor de zekerheid nog eventjes klussen. Happy,succes in het ziekenhuis straks!
Hier gaat het goed,vorige week hebben we heerlijk genoten bij me moeder!En ook gelachen met lyah,me moeder had een kinder zonnebril liggen en zegt misschien past ze hem wel op En ja hoor het paste! Gelijk een leuke foto gemaakt En we zijn nog langs me oma geweest die had lyah helemaal nog niet gezien,ze was heel blij en pakte haar gelijk over kreeg haar ook niet meer terug hihi.We hebben ook gelijk de generatie foto gemaakt. We waren ook begonnen met groente hapjes,worteltjes ging goed en ze ging aan de sperzieboontjes,nou...... heb haar gister nog nooit zo'n buikpijn zien hebben Was de 3 de dag dat ze het had gehad.En gillen en krijzen het heeft ruim een half uur geduurdGelukkig liet ze naderhand wel allemaal scheetjes,dan trekt het ook wat weg. Ben er ook gelijk mee gestopt,en geef het voorlopig even niet meer. En vandaag ook nog wat meegemaakt, sta in de keuken en was even bezig,zie ik dus 2 pimpelmeesjes heen en weer vliegen op het balkon.Er zat er naderhand 1 op de rand,staat me aan te kijken met wat in zijn bekkie,zijn ze me plant aan het leegplukken! Zit soort touw omheen,wat een brutaliteit zeg hihi.
@kim Stop je helemaal met de hapjes? Of alleen met de sperzieboontjes. Hier is zoonlief bijna 4 maanden. Toch wacht ik nog even met de hapjes denk ik. Eigenlijk nog niet over nagedacht. @remmar Rara cyclus zeg. Maar wie weet, betekent het wat. Aampakken dus die kans. @happy Fijn dus jullie mini het zo goed doet. Dat gesprel met de arts gaat vast wel goed. @naomi Hoe is het? Lukt met twee kindjes? Hoe gaat het met Jasmijntje? @rest *zwaai*
Nijntje,nee ik stop alleen met de sperzieboontjes,je moet alles proberen en als ze er niet tegen kan moet je het later weer proberen.
pff zwaai meiden!! @kim: aaah zielig! inderdaad maar even niet meer geven en over een tijdje nog maar eens proberen. @nijn: het is pittig met 2 kids! nu voor het eerst even alleen thuis met ze. maar ik hoop dat mn man snel terug is! isabel kan sinds deze week op alle stoelen en de bank klimmen maar ze beseft het gevaar ervan nog niet... ik kom dus echt handen en ogen tekort! was toen straks jasmijn aan het voeden en dan klimt ze op de bank/stoel en gaat staan en aan de (beveiligde) stopcontacten zitten enz enz ik kan niet en haar corrigeren of opvangen en jasmijn eten geven tegelijk. moet er dus nog iets op vinden.... heb isabel nu op bed gelegd want werd er beetje gek van, niets anders dan dingen doen die ze niet mag, en mega boos worden als ik haar corrigeer, afleiden met iets lukte niet... met jasmijn gaat het goed vandaag gewogen en ze weegt nu 2710 dus ze is flink aangekomen afgelopen dagen! bijna terug op haar geboortegewicht hihi.
@naomi o en isabel heeft ook wel door dat mama op sommige momenten niet goed kan opletten. Jaja, dat snappen ze vaak al heel snel. Kan me voorstellen dat je handen en ogen tekort komt. @kim oke, ja ik snap het.
@naomi: lijkt me idd niet makkelijk als Jasmijn eten krijgt en Isabel overal opklimt. @kim: zielig dat de kleine zoveel last kreeg van de sperzieboontjes. Joj hebt nu dus ook 4 generaties? Leuk en bijzonder is dat he. Heeft echt wel iets speciaals. @all: zwaai zwaai. Bij ka in zkh was alles goed. Geen blijvende schade en verder kern gezond. We hoeven ook niet meer terug te komen. Ik moet wel voedingen gaan rekken zodat ze van 8 naar 7 of 6 voedingen gaat. Volgens ka heeft ze er geen 8 meer nodig. Straks dus toch maar de speen er in gestopt en toen sliep ze weer door en duurde het dus 5,5 uur voor ze zich echt meldde ipv 3 uur. Daarna weer 4,5 uur. Resultaat is dus dat ze idd best met minder af kan en dan ook netter drinkt. Nadeel is dat ik nu met borsten die op ploffen sta rondloop. Ze drinkt er nu maar een leeg (zitten verl te vol). Hopelijk stelt dat snel bij want dit doet best zeer. Ik ga maar weer eens slapen. Weltrusten iedereen.
Hoi meiden, Naomi, wat een ondeugd die Isabel. Ze hebben het snel door! Happy, gelukkig is jullie meisje kerngezond! Fijn. Ik vond dat mn borsten het snel zelf regelde, met een dag was de ergste stuwing weg. Maar het is een rotgevoel! Kim, arme Lyah! Zielig die krampjes. Alice, hoe gaat het met jouw moppies?? T84, mannetje goed gegroeid? Remmar, hoe is het afgelopen met je ovutesten? Vreemd zeg! Hapjes, ik Ben met ruin 5 maanden begonnen met groente. Nu eet ze vrijwel alles. Ze zit nu in de fase dat ze alles zelf in haar mind wil stoppen, dus de wasmachine draait overuren! Lang leve de slabben met mouwen haha.
Goedemorgen! Cb: ik moet as maandag met Ryan naar het CB. Ben benieuwd.. Denk wel dat hij een stuk gegroeid is.. Ow wat ik helemasl vergeet, hij heeft van de week zijn eerste stapjes los gelopen.. Aan 1 handje deed hij al een tijdje.. Nu liep hij een paar stapjes van mij naar mijn vriend!! Echt zo leuk!! Hoe is het verder met jullie allemaal? Gister avond naar vrouw 5 jaar, 3js en jan smit geweest in de hmh, was gezellig! Strakjes zwemmen met Ryan..