@ Nijn, het zal altijd wel een zwakke plek blijven vrees ik... Heb je ook nog steeds therapie? Ja, een meisje en een jongetje hebben is echt heerlijk! Al moet ik eerlijk toegeven dat ik soms al wel droom over nummer 3.....
Vandaag word een suffe dag, dat voel ik gewoon. Als je naar buiten kijkt zie je al dat het een grijs dagje is. En er wacht een hele grote stapel vouw- en strijkwerk op me te wachten.... ik kan wel wat leukers bedenken Ach ja, het kan niet alle dagen feest zijn, hopelijk schijnt het zonnetje weer snel!
@alice Uh grijs? Hier schijnt het zonnetje. Maar helaas moet ik werken. Deze week totaal geen zin. Maar goed morgen heb ik al weekend. Dus vandaag nog even de dag proberen door te komen tot 17 uur. En kind nummer 3? Dat meen je niet..... Haha Jullie zouden toch wachten? Of is dat nu alweer veranderd Ah is ook wel leuk toch. Ik wacht hier iig nog even. Bevalling zit me te vers in het geheugen. Ik gok zo dat jij eerder kind nummer 3 krijgt dan ik nummer 2 haha.
@ Nijn, ja het is hier grijs helaas , af en toe komt er een waterig zonnetje door, maar ik denk niet dat het doorzet naar een zonnige dag. Ik zou best al wel een nummer 3 willen, maar er moet 3 jaar tussen mijn dochter en een eventueel volgend kindje zitten. Mijn lijf moet echt eerst herstellen, anders loopt het niet goed af. Dus misschien hebben jullie toch nog eerder jullie nummer 2 Mijn man vindt het trouwens wel prima 2 kiddies, dus ik weet ook niet of hij nog zou willen proberen voor een derde.... En eigenlijk zijn we ook echt enorm gezegend met onze 2 wonders
3 jaar....hou je dat wel vol? Als je zo graag nu al nog een kindje wil? Ja wij gaan hier zeker voor 2 en misschien 3. Daarbij kijken we naar situatie en leeftijd. Aangezien ik niet zo makkelijk zwaner wordt weet je nooit hoe lang het duurt voor nummer 2 er is en hoe oud ik dan ben. We zien wwel. Ja jullie zijn zeker enorm gezegd met 2 gezonde kindjes...wat een wondertjes he?!
@ Nijn, misschien komt nummer 2 wel heel snel voor jullie! Hopelijk gaat het dan allemaal wat makkelijker. O leuk, jullie misschien ook 3! Geen idee of ik het nog 3 jaar volhoudt, maar het moet gewoon. Als je te horen krijgt dat je in blijvend in een rolstoel kunt belanden dan slik je wel even.... Dus ik ga me eerst focussen op mijn 2 wonders, de revalidatie, een baan en lekker paardrijden (als ik weer wat beter vooruit kom ).
Ja dat is schrikken he?! Goed dat je even aan je herstel werkt. En je hebt mooie kindjes, dus daar vermaak je je prima mee. En dan straks nog een baan erbij, dan is het helemaal compleet.
@ Nijn, inderdaad, was wel even schrikken. Maar ik kan het allemaal ook van de positieve kant bekijken dat ik nu 2 ontzettend mooie kids heb en alle andere dingen komen later wel weer
Ahh zielig dat je mannetje ook ziek is!! Zielig is het he? Beterschap! Ryan heeft ook nog steeds koorst.. De dokter gister zei dat meestal op dag 4 de koorts gaat zakken, dat is vandaag. Ik hoop het maar.. Ik heb morgen een vrijgezellen feest.. Nu eigenlijk niet zo zin on nu Ryan ziek is. Hoe is het verder meiden?
Gelukkig is de koorts hier gezakt. Almis hij nog. Wel behoorlijk hangerig en jengelig. Zelf voel ik mezelf ook niet zo tof trouwens. En ik moet toch echt haast gaan maken, we gaan een weekje weg vandaag, maar ik heb nog niets ingepakt!
Fijn dat de koorts gezakt is! Hier gaat het gelukkig ook wat beter.. Leuk een weekje weg.. Waar gaat de reis naartoe? Verl plezier iig!!
Wat is het hier rustig. Ben zelf ook even hier afqezig geweest. Heb borstontsteking gehad n de kleine is op t moment erg ontevreden. Heel veel huilen en lijkt ontroostbaar.
Ja het is idd stil hier.. ongezellig!! Met Ryan gaat het wat beter, koorts is gelukkig wel weg, nu moet ie nog opknappen! Ah, vervelend borstontsteking zeg.. En je kleine.. Heeft ze ergens last van? Lekker knuffelen iig..
sorry dames erg druk hier. mn dagen zitten vol hihi. morgen osteopaat voor mezelf en jasmijn woensdag denk ik beetje rust, donderdag weer weg sochtends en vrijdag een bruiloft in maastricht waar we dus ook blijven slapen, ga niet savonds laat nog 2/2,5 uur terug rijden. isabel blijft dan bij opa en oma logeren en jasmijn gaat mee. hier gaat alles in ieder geval goed met ons allemaal. liefs
Hoi! Hier een snelle zwaai vanaf ons vakantie-adresje, het is heerlijk genieten hier met zijn viertjes
Hey meiden, Ook ik kom even m'n neus laten zien Is namelijk al weer lang geleden. Probeer wat minder met zwanger worden bezig te zijn en moet zeggen dat het redelijk lukt. Vergeet regelmatig om te tempen s morgens en er klopt deze ronde ook niets van m'n ovu testjes maar wil ze gewoon op maken en dan kan ik ook niet meer testen en weggooien vindt ik dan weer zonde Maar weet dat ik nu rond m'n vruchtbare dagen zit, maar wil niet meer "moeten". Gisteren een mijlpaal bereikt Mannetje en ik zijn alweer 8 jaar samen. Pfff wat lijkt dat al lang Dus nog wel even samen gevierd dus wie weet Verder gewoon druk met werken en met de kleine grote man. Die heeft aanstaande donderdag zijn eerste uitvoering op school. Zo spannend! Hoe is het met alle zieke kindjes? En met de bekken van de lady's?? Probeervoortaan iets vaker even langs te komen, maar het was zo rustig hier. Misschien moeten we allemaal iets vaker langskomen Slaap lekker dames