Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed idee Remmar, vaker langskomen. Bij mij schiet het er ook vaak bij in.

Volgende week al de 20 weken echo, het gaat snel! Vind het spannend, maar ben ook zo benieuwd hoe onze hummel er uit ziet!

2. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Wauw Elja alweer de 20 weken echo :$
    Waar blijft de tijd :(

Hier wat krampen. Zou ik dan toch vandaag of morgen m'n ei krijgen ondanks de mislukte testen ;)
    Probeer het op het moment allemaal maar zonnig in te zien.
    En kijk echt heel erg uit naar de vakantie over goed 3,5 week.
    Hopelijk gaat het weer dan ook mee werken want voel er weinig voor om 2 weken met regen in de voortent te zitten :(

Slaap lekker. Ga m'n bed opzoeken, nog even een paar bladzijden lezen.

3. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @elja: oh leuk 20 weken echo :)
    @remmar: lekker op vakantie, heerlijk. Waar gaan jullie kamperen?

Het is idd jammer dat het hier zo rustig is.

Hier gaat alles zijn gangetje. Wel erg vermoeiend omdat kleine nog steeds 2x per nacht wil eten. Ze heeft er ook moeite mee om wakker in de box of in haar wiegje en/of ledikant te liggen. Hoe ging dat bij jullie? Iemand tips?

4. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@happy
    Ik merkte vanzelf dat mij zoon langer wakker bleef na de fles en dan leg ik hem in de box.
    Viel hij in slaap bracht ik hem naar bed.

2 keer per nacht is vaak.
    Heeft ze het echt nodig? Of merk je dat het gewoonte is?

5. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hoi meiden,

Hier gisteren en vanmiddag een positieve ovutest, dus iets later al normaal.
    Dus we gaan zo weer op het wachtbankje.

Happy: we gaan naar camping de paal in Bergeijk.
    Hopen alleen nog op goed weer.
    Kijk er wel heel erg naar uit.
    Nog 3,5 week werken en heb t voor die tijd nog erg druk. Maar hoop die dagen op de camping wat rust te hebben.

Maar wat vervelend dat mini nog zo vaak wil eten 's nachts.
    Om heel eerlijk te zijn weet ik niet hoe je dat kunt veranderen.stan sliep namelijk na een week of 3 door en kwam daarvoor maar 1x per nacht.

Alvast slaap lekker!

6. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Goede morgen dames,

Hoe is het met iedereen?
    Hier gaat alles zo zijn gangetje.
    M'n ei is geweest en verwacht morgen een kruis op FF.
    Verder eigenlijk heel weinig te melden :D
    Allemaal een fijn weekend!

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hoi dames, wij zijn weer terug van weggeweest. Het was even heerlijk met z'n viertjes!

8. nijnonijntje

@alice
    Welkom terug!
    Waar zijn jullie geweest?
    Wij gaan over een weekk ook lekker een weekje weg.

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, thanks!
    Heerlijk dat jullie ook een weekje weggaan!

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Vandaag is mijn meisje alweer 3 maanden!! De tijd vliegt!!
    Ze krijgt straks haar 2e prikken, ik ben benieuwd naar de cijfers...ik gok dat ze heel goed gegroeid is!

Voor de rest is het deze week puinruimen in huis, hetis een troep hier...

11. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen meiden!!
    Hier alles goed, Ryan is gelukkig ook weer beter.. Vorige week ook nog in het ziekenhuis gezeten, hij kon niet meer plassen. Ze dachten eerst dat hij een liesbreuk had daarna dachten ze weer bijbalonsteking.. maar uiteindelijk na veel onderzoeken was dit alles het niet.. en toen ging hij weer kleine beetjes plassen en sinds zaterdag gaat het weer helemaal goed gelukkig, ze kunnen niet vertellen wat dit nou geweest is.
    @Alice, Fijn dat jullie genoten hebben..
    @Nijn, lekker een weekje weg. Waar gaan jullie naartoe?
    Wij gaan morgen over een maand een weekje weg.. heerlijk, kijk er erg naar uit!
    @Elja, Leuk de 20weken echo!! Wanneer heb je hem precies?

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @T84: fijn dat Ryan weer beter is nu!

@alice: heelijk weg geweest dus:D

hier ook weer terug van weg geweest. een vriendin trouwde vrijdag in maastricht (2uur rijden hier vandaan) dus zijn daar natuurlijk heen geweest en hebben gelijk een hotelletje in valkenburg gepakt. isabel was bij mijn ouders en jasmijn was mee. het was een leuke dag maar dubbel aangezien de moeder van de bruid van donderdag op vrijdag is overleden, niet onverwachts maar toch sneller dan verwacht. het was een moeilijke dag dus, met een lach en een traan en felicitaties en condolaties...

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, o dat is eng! Dat je naar het ziekenhuis moest.... gelukkig is hij nu weer beter. Wel gek trouwens dat ze niet wisten wat het was...

@ Naomi, ow jee, wat een dubbel verhaal inderdaad van je vriendin....
    Was het wel leuk om een keertje 'alleen' met Jasmijn op stap te mogen? Ik vind het altijd wel leuk als ik even een uurtje alleen aan mijn dochtertje kan besteden en een uurtje alleen aan mijn zoontje, even de aandacht volledig voor ze zeg maar.

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Zo, mijn oudste boef ligt op bed, dus ik heb even rust. Hij was zo zielig, hij heeft met zijn vingers tussen de kommode gezeten :(

Net mijn meisje een pakje maatje 62 aangetrokken, maar ook dat is inmiddels alweer te klein.... (of ik was te heet ;) ) Ze heeft nu gewoon sommige dingetjes al in maat 68 aan, ze wordt zo groot!!

O, ik heb echt weer even babykriebels de afgelopen dagen, verlang weer helemaal naar zwanger zijn..... Bizar toch?? Maar goed, het zullen de hormonen wel zijn.

15. nijnonijntje

@naomi
    O daar schrik ik van. Zo voor je trouwdag is dat extra heftig. Op het laatste moment blijkt je moeder er dan toch niet bij te zijn.

@alice
    Echt???? Hoe lang is je meisje dan?
    Mijn zoon is ruim 1,5 maand ouder dan jou dochter en die heeft nog 62 aan en gaat langzaam naar maat 68.
    En hij is best groot.
    Hoe lang is je meisje dan?

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, ze is 60,5cm, maar heeft megalange benen. Mijn zoon had ook pas begin mei maatje 68 nodig (hij is ook van december...)

17. nijnonijntje

Ja precies, mijn zoon gaat denk ik ook vanaf volgende week of die week erna zelfs over op 68.
    En hij is op dit moment 68 cm.

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, dan ligt hij gelijk met mijn decemberbeebje van vorig jaar ;), hihi.
    Ik denk dat het gewoon allemaal heel erg aan de bouw ligt welke maat ze moeten dragen. Want mijn dochtertje is dus echt niet megagroot ofzo, maar heeft toch een grotere maat dan verwacht nodig, terwijl mijn zoon vandaag zelfs nog in een broek maat 74 rondbanjert en dat gaat prima (die heeft dan weer korte pootjes ;) )

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Zo, straks weer naar de therapie en vanmiddag een vriendinnetje op de lunch, leuk!! Het is een druk weekje deze week, maar wel allemaal met leuke dingen :)

20. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden!
    Ryan zit nu in 80/86 en soms 92. Hij wordt nu echt een mannetje zo grappig! Broeken worden alleen in de lengte snel kort, maar de breedte is nog te groot.. Dus soms zakken zn broekjes af.. maar een te korte broek aan doen vind ik ook niks.. hihi..
    Vandaag precies over een maand gaan we op vakantie.. zin in! Volgend weekend nog een lang weekend naar engeland, familie reunie.. ook leuk om ze allemaal weer te zien..
    Fijne dag meiden!

Deel Deze Pagina