WOW! Wat een moppies, Naomi! Ik zal ook ff spammen.. Van het weekend het speelhuisje bij mijn moeder in dr tuin opgezet.. hij vindt het helemaal geweldig.. deurtje open.. deurtje dicht.. en hij wilde er niet meer uitkomen op het laatst.. Haha.. en de zandbak was ook leuk! Bekijk bijlage 240248 Bekijk bijlage 240250
Leuke foto's!! Deze week voor het eerst het hartje gehoord, erg leuk! En morgen de echo. Veel contact met ons kleintje dus. Vraagje: welke kinderwagen hebben jullie? Ben een beetje aan het orienteren, wat veel soorten zijn er! Tuurlijk weet ik dat we 'm zelf moeten kiezen, maar altijd handig om tips te lezen.
@elja Wij zijn gegaan voor de maxi cosi mura 4. We hebben gekeken naar gewicht, handigheid, ruimte, behendigheid en stevigheid. En natuurlijk wat je mooi vind. Alles verschilt per persoon daarom zijn er gelukkig ook zoveel verschillende hihi
@ Elja, wij hebben een Bugaboo en een Phil & Teds Vibe. De Bugaboo vind ik heerlijk omdat de wagenbak zo groot is en omdat de wagen verder klein, licht en compact is en heel wendbaar, makkelijk voor in de stad en kleine winkeltjes etc. De Phil & Teds is hier dus de duowagen, maar je kunt hem ook als enkel gebruiken. Wel een stuk groter dan de Bugaboo en een stuk zwaarder, maar goed, we moesten iets met 2 kleine kids...
Hoi meiden, Naomi: wat een geweldige stelletje meiden heb je toch! Alice: waar zijn jullie geweest van het weekend? Of heb ik daar overheen gelezen? Elja: geweldig om het hartje te horen. En heel veel succes van je echo morgen. Geniet er van. Uhh... Wij hebben een Quinny speedi, maar staat nu op zolder Rest : *ZWAAI * Hier op het wachtbankje. Heb alleen continue krampjes en heb ook meer afscheiding dan normaal Kortom gewoon afwachten. Allemaal alvast slaap lekker!
Naomi, wat een moppies zeg! Met hun mooie namen! T84, wat schattig! Zo leuk hè, als ze aan het spelen zijn. Elja, hier ook een bugaboo fan! Heerlijk licht om mee te rijden, klein in te klappen, en een grote wiegbak. Vond de Stokke ook leuk, maar minder comfortabel voor de kleine, met die stang tussen de beentjes. Heerlijk dat je zoveel contact hebt met de kleie, verdienen jullie! Remmar, spannend, ik duim! Hier alles goed, heel veel aan het werk naast colleges, dus lekker druk!,
@elja Jeeeej een jongetje. ( Was allebei goed geweest natuurlijk) Als het maar gezond is en dat is zo. Hartstikke mooi. Extra genieten nu he?! En lekker jongensspulletjes shoppen.