Haha! Nou idd hij traint zijn stembandjes heel goed! het is niet erg hoor, alleen om 6 uur sochtends is het iets minder.. ligt ie lekker te kletsen in bed.. @geslacht, het kan toch soms al vanaf 16 weken toch?
Wow, 14 weken al....dat is vroeg!!! Denk je dat ze altijd bij de 20-weken-echo het geslacht checken? Of zijn er sommige echoscopisten die het niet willen doen? Hihihi, wij moeten vrijdag straks juist zeggen dat wat ze ook doet, ze ons NIET moet vertellen wat het is, hahahaha....
je moet het inderdaad maar even aangeven vrijdag nee ze zullen het vast niet altijd doen, het doel is natuurlijk alles checken en bekijken (lichamelijk). maar de meeste zullen het waarschijnlijk wel even doen als je dat wilt! ben je niet bang dat je het zelf niet al ziet?? ik zag het bij isabel tegelijk met de vk dus we waren te laat geweest als we het niet hadden willen weten haha.
Volgens mij kijken ze altijd wel. Alleen vragen ze of je het wil weten of niet, tenminste dat was bij ons zo.
@ Naomi, ik ben zeker wel bang om het zelf te zien.... bij mijn zoon heb ik toen ook steeds gezegd dat ze even moesten waarschuwen als ze in 'het' gebied zouden komen.... Maar zie je het ook zo duidelijk bij een meisje dan??? Ik bedoel, daar moet je dan echt op inzoomen tussen de beentjes toch?? @ T84, wel netjes dat ze het vroegen!! De vorige keer bij ons stond ze echt wat verbaasd....omdat blijkbaar bijna iedereen het wel wil weten, hihihi....
@alice: nee het was heel duidelijk te zien haha, je zag de beentjes en er hing niets tussen maar je zag 2 streepjes dus duidelijk een meisje!
@ Naomi, als er niets hangt zal het inderdaad wel geen kereltje zijn, hihi Zo, mijn kleine man slaapt eindelijk!!!!!!!!! Pffff, eindelijk wat rust.....mijn man zet vanavond echt geen stap voordat de box en het ledikant op de laagste stand staan....
Bij Ryan was het ook niet te missen dat het een jongetje was.. hij lag ermee te showen. Maar volgens mij doen ze hun best als je het niet wilt weten het niet ziet! Haha, bij mij staat alles ook op middenstand.. Laagtse hoeft nog niet.. ben benieuwd voor hoe lang..
nee dan moet ik zover bukken dus ik wacht liever hahaha. in de box zit ze niet veel meer, vooral op de grond... en optrekken doet ze toch nog niet behalve aan onze handen..
@ T84, hahaha, dus Ryan is ook al flink bezig om straks de box en het ledikant te trotseren @ Naomi, oooo, maar Isabel staat ook al toch? Heb je geen schrik? Pffff, ik ben vandaag echt op van het hem continu in de gaten houden..... Oooo, we gaan vanavond op kraamvisite (erg leuk natuurlijk), maar ik heb echt even geen puf om eten te koken.....Hopelijk wil manlief even iets kant en klaars halen.... Eigenlijk vind ik dat dat wel mag, want ik ben natuurlijk wel zwanger . Soms vergeet ik dat gewoon door alle drukte nog wel eens, dat ik toch ook wel even een keertje mag gaan zitten of liggen.....
@alice: ze staat alleen als wij haar zo wegzetten ze onderneemt nog geen pogingen om verder zelf te gaan staan of op te trekken dus ben daar niet zo bang voor eigenlijk!
@ Naomi, o oke, dat wist ik niet , ja, dan geloof ik dat je daar nog niet zo bang voor bent. Maar de kleine van ons heeft het sinds vandaag door dat hij zichzelf op zijn voeten kan helpen, hahaha. Hij kreeg het zelfs voor elkaar om 1 been uit zijn wipstoel te wringen....ook daar kan ik hem dus niet meer in alleen laten... Hopelijk kan ik hem straks wel met koken in de kinderstoel vast snoeren, als onze Houdini daar ook nog uit los komt, dan weet ik het niet meer.....
@ Naomi, hier heeft hij dus ook nog dat tuig om en dat is maar goed ook denk ik vaak..... "gelukkig" kan meneer de sluiting daarvan nog niet van bedienen, hihihi, anders wordt het echt drama vrees ik zo....
Pffff, wat een nacht hier....had flinke buikkramp en ben gewoon bijna de hele nacht op geweest . Nu nog steeds rommels in de buik.... Gelukkig staat er vandaag niets op het programma. Zoon en ik houden een pyamadagje nu
@alice, vervelend de buikkramp.. Idd lekker rustig aan doen vandaag!! Zo grappig, Ryan is heel geinterresseerd om dingen na te doen.. als ik bijv een slokje drinken neem uit mijn glas en hij zit op schoot pakt hij het met 2 handjes vast en brengt het naar zijn mond. Heel netjes zoals het hoort zeg maar. Nu gaat ie het ook doen met zijn flesje.. en het liefst ook met zijn avondeten.. nu krijgt hij zijn eigen lepel en probeert hij het, maar ik hou het bordje met eten wel nog vast want anders gaat het echt overal zitten, haha!
@T84: oww wat gaaf!!!! drinken uit een beker kan isabel ook perfect! had haar pas geleden een plastic beker gegeven om even mee te spelen en ze begon er gelijk uit te drinken mijn ouders lagen helemaal dubbel ahah. @alice: doe maar lekker rustig aan dan!!! hier zo naar het cb om isabel weer eens te wegen en meten en dan met mn zus nog ff weg. vanavond weer werken pfffff.