Elja: wat fijn dat de echo goed was. En een jongen is heel leuk ( een meisje waarschijnlijk ook maar heb ik geen ervaring mee ) Hier nog steeds op het wachtbankje. Pfff..... Wat duurt dat wachten toch lang.
@elja: wat fijn dat alles goed was en jullie de kleine gezien en gehoord hebben. Wij hebben de mutsy slider. Ik zweer er bij. Heel erg fijn in gebruik en er zitten tal van opties op. Wieg is zeer confortabel voor onze kleine dus das ook belangrijk. Heb er ook al dr buggyopzet bij gekocht en een set adaptors zodat ook de maxicosi er op kan. Onderstel is odeaal in de stad en op de stoep, maar als je onderstel omdraait en de zwenkwielen vast zet kan je ook fijn in de bossen eandelen of op t strand. @remmar: ikduim voor je. @naomi en t84: mooie foto's!!!!
Goedemorgen, Remmar,beetje laat maar nog gefeliciteerd met het 8 jaar samen zijn! Het is wel spannend hoor hoop dat het raak is. Alice,wat fijn dat jullie hebben genoten van de vakantie Wat gaat dat hard zeg met de kleine! T84,gelukkig gaat het weer goed met Ryan. Naomi,jeetje dat was zeker dubbel die dag. Elja,wij hadden een Quinny speedi SX,maar we hebben nu een Quinny zapp xtra omdat lyah bijna niet meer in de bak pastte. Sweetbel,*zwaai* Elja yeah! mooi zo! En een jongetje wat leuk!! Happy,hoe is het nu met de kleine? Wat een mooie foto's heb ik voorbij zien komen Maat,lyah zit met truitjes al in 74 Maar het is dan ook een lekker bolletje hihiBroekjes gaat ze nu richting 68. Hier gaat alles goed! Het is lekker druk met Lyah sinds ze steeds meer wakker is Qua groei gaat het ook allemaal goed,laatst bij cb geweest en ze was 7776 gram en 64,2 cm(terwijl ik haar zelf als 66 had gemeten maar goed) Sinds vrijdag hebben we een nieuwe buggy Quinny zapp xtra in het roze Hij rijd erg fijn en lyah geniet er ook van.Hier een foto dat ze er net in zat: Bekijk bijlage 241388
Leuk elja!! Succes renmar met wachten!! Leuke foto kim! Hier verder alles goed.. Lekker dagje extra vrij vandaag en het is al lekker weer! Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?
@remmar: suc6 op het wachtbankje! @kim: leuke foto! en grote dame al zeg! @sweet: gefeliciteerd met je verjaardag!!! je hebt een prachtige dag denk ik, geniet er lekker van hier straks even over de vrijmarkt even kijken of we nog iets kunnen scoren, misschien voor sinterklaas alvast hihi.
Was het maandag en dinsdag nog zulk fijn weer, nu doet het hier alleen maar regenen BAH! Hier gaat t wel okeej. Kleine meid doet het super goed. Zelf heb ik het wat zwaarder omdat ze nog steeds 2x per nacht komt (tussen 1u en 2u en tussen 4u en 5u). Soms wil ze ook echt niet slapen tussen deze voedingen. Overdag is ze ook veel wakker. Ik kom dus niet echt aan mijn rust toe. Maar ja het hoort er vast allemaal bij. Bv gast ook moeizaam ondanks hulp lactatiekundige. Wil eigenlijk niet stoppen maar ontstekingen, kloven, inwendige spruw en bloedende melkklieren worden me een beetje teveel. Ik moet aan stoppen gaan denken en daar heb ik het moeilijk mee want dat is niet wat ik wil. Officieel heb ik nog 2 weken verlof, ik hoop dat ik het kan verlengen naar 4 juni. Heb echt nog even wat extra tijd nodig om er weer tegenaan te gaan. Genoeg geklaagd. Hoe gaat het met iedereen? @remmar: ik zie aan je banner dat je een dag overtijd bent?? Heb je al getest? Ik ben zo benieuwd en blijf duimen voor jullie.
@ Happy, he bah, wat naar dat getroubel met je borsten... Ik snap helemaal dat je niet wilt nadenken over stoppen, maar het klinkt allemaal wel heel heftig zeg! Ook wel moeilijk dat de kleine nog steeds zo vaak komt 's nachts! Hier is het vandaag ook zo'n rotweer.....
Meiden,,,,,rotweer? Ik geniet hier heerlijk in de zon. 25 graden zelfs. Waar hebben jullie het over. @remmar Owwwww en en? @happy O meid dat klinkt heel heftig. Maar je moet de keuze echt zelf maken. Ik weet hoe moeilijk dat kan zijn. Succes met de knoop doorhakken.
@nijn: beter!! hier is het vandaag helemaal niet warm vanmiddag flinke regen en onweersbui op mn nek met de meiden blegh. @remmar:en en en???
Hey meiden, M'n banner klopt niet sorry Zit vandaag op 13 dpo en heb allemaal al krampen. Heb gelukkig ook geen testen meer in huis. Wacht rustig het weekend af, maar verwacht eigenlijk dat de duivels zich morgen weer zullen melden. Misschien dan de volgende ronde, zijn dan op vakantie en dan wordt het gewoon rollebollen in de caravan Is het bij jullie ook van dat noodweer? Hier hebben we gewoon continue onweer al vanaf half 8 :x Heb het er nu wel een beetje mee gehad, maar volgens buienradar houden we nog buien tot rond half 12 dus nog anderhalf uur te gaan. Meiden, ik zal van het weekend ff op iedereen reageren. Slaap lekker alvast!
@nijn: hier geen zon en 25 graden gezien. Idd alleen maar regen en onweer. Vooruitzichten zijn nog streeds niet best. Echt heel jammer. Ik ga nu ook slapen, meisje heeft net gegeten dus ik kruip lekker onder de warme deken. Weltrusten allemaal
@ nijn, lekker hoor! Waar zitten jullie? @ happy, ow wat vervelend zeg. Maar je moet doen waar jij je goed bij voelt!! @ renmar, ja vannacht is bij ons aardig losgegaan.. Gelukkig nu weer droog! Spannend.. Ik duim voor je.. En anders wordt het rollebollen in de caravan.. Is ook leuk!!! Vanavond gaan we weer naar engeland voor lang weeken.. Dus daar hebben we zin in! Ow en vergeet het bijna te vertellen masr Ryan loopt sinds van de week gewoon.. Niet meer kleine stukjes enzo.. Zooo leuk en trots!! Gaan zo naar indoor speelplaats.. Ben benieuwd wat hij ervan vindt!! Fijne dag!
@ T84, wat knap dat Ryan loopt! En hij zal vast heel veel lol hebben op de indoorspeelplaats. Veel plezier in Engeland!
Goeie morgen, T84: wat knap dat Ryan al loopt. Wat gaat de tijd toch snel. Heel veel plezier in Engeland. Happy: wat balen dat de bv niet lekker loopt. En kan me voorstellen dat de keuze maken heel moeilijk is als je niet wilt stoppen. Hoop voor je dat je je verlof kunt verlengen. Alice: lekker hoorden weekendje landal. Zag op Facebook eindelijk jouw kindjes. Wat een knap stel hebben jullie toch! Kim: jullie meisje groeit ook al zo hard. En leuk hoor een roze wandelwagen. Hier is ronde 21 inmiddels een feit. Moet eigenlijk heel eerlijk bekennen dat ik me er al steeds meer bij neer ga leggen dat het hier bij 1 kindje zal blijven. Mannetje wilt niet dat we het medisch traject in gaan. Allemaal een fijn weekend, ik moet dit weekend nog ff werken en dan alvast maar voorbereidingen gaan treffen voor de vakantie.
@ Remmar, o wat naar om te horen dat je mannetje het traject niet in wil Ik hoop zo dat er toch spontaan een gezonde baby voor jullie gaat komen!! En thanx voor je complimentjes over de kindjes
@remmar: balen zeg. Ik hoop voor jullie en ik gun jullie een tweede kindje en hopelijk hoeft dat niet lang meer te duren. @t84: wat gaaf dat hij nu al flinke stukken loopt. Hij zal het zelf waarschijnlijk ook fantastisch vinden lijkt me ook leuk om te zien. Hier gaat het weer ietsje beter. Kolf nu 2x per dag en dus krijgt kleine meid 2x per dag flesje maar wel met mijn melk. Hierdoor ontzie ik beide kanten een keer en belast ik beide kanten dus ook maar 2x. Hopelijk is dit een manier. Gelukkig is het mooi weer vandaag. Hehe, toch zou t morgen weer slechter zijn. Ga zo alvast aan het eten beginnen en even lekker poetsen.
He meiden, @remmar Echt? Dat is heel erg balen dat hij dat niet wil. Wat is de reden daarvan? En wil hij echt wel een tweede dan? Of hoeft het van hem niet persee. Dat kan natuurlijk ook. @alice ik ben wel heel benieuwd geworden nu naar je kindjes? @happy Fijn dat je zo even een oplossing gevonden hebt. En wie weet gaat dit heel lang goed, zou fijn zijn toch? Wel fijn dat je kindje je melk kan drinken. Heb ik ook heel graag gewild. maar bij mij kwam er stomweg helemaal niks uit