@pinda: spannend!! hopelijk doet het zijn werk en heb je over een paar weken een knaltest!! @remmar: jeetje balen meid jammer dat je man niet in de mmm wilt, hopelijk gebeurt het toch nog spontaan! @alice: ik ga jou eens zoeken op fb dan, ben wel benieuwd @nijn: jou ook hihi @kim: balen dat ze spruw heeft! wist niet dat dat op latere leeftijd nog kon... dacht altijd dat dat alleen bij pasgeborene was. hier gaat alles goed met ons! ik voel me super en kan alles weer en de meiden groeien allebei lekker door volgende week weer naar het cb voor de 1e prikjes van jasmijn... gelijk isabel even meten want die heeft denk ik echt een groeispurt gehad!
ik sta er bij kim tussen, carola schijven en dan de foto van jasmijn en isabel samen ik weet jou volledige naam niet dus wist niet of jij het zou zijn, maar zo moet jij mij kunnen vinden hihi.
Gezellig op fb. Ik heb ook fb. Zal eens kijken of ik iemand kan vinden. Kleine meid slaapt nu voor de tweede keer wat langer. Haar laatste voeding pakt ze om 21u en dan komt ze om 4u.
@nijn: zal jij binnekort toevoegen dan @happy: ja je hebt me gevonden op fb vandaag alleen even een zwaai, vandaag weer onverwachts plannen want mijn zus is na 41 weken vanmorgen om 6.10 uur na een bevalling van 3.10 uur bevallen van een gezonde zoon Nathan hij weegt maar liefst 4645 gram!!! nu nog ff snel cupcakes maken en dan straks lekker op kraamvisite ben zooo blij dat hij er eindelijk is en dat de bevalling nu wel goed is gegaan!
Gefeliciteerd naomi Zo dat is een lekkere flinke. Lekker knuffelen met je neefje straks He ik kan niemand op fb vinden. Dus als iemand mij vind.....toevoegen @happy Mooi dat ze nu wat langer slaapt. Maar als je haar nou bijvoorbeeld om 23 uur wakker zou maken voor een voeding. Zou ze dan niet de nacht doorslapen tot een uur of 6 -7?
oke op fb heb ik naomi en happymarie gevonden en uitgenodig......zijn er nog meer??? Alice en kim had ik al.
Morning! Ik heb ook Facebook.. Leuk!! Toevoegen.. Gefeliciteerd naomi! Leuke naam ook! Gaat alles verder goed? Hier vanmorgen terug gekomen uit engeland na een familie weekend.. was heel leuk maar wel druk.. haha! Nu aan het werk.. vanaaf lekker op de bank..
@ Naomi, gefeliciteerd!!!!!! Wat fijn dat het goed is gegaan! En wat een flinke knul zeg @ Fb, ik mis HappyMarie en T84 nog.... @ T84, fijn dat je het zo leuk hebt gehad!!!
@T84 ik heb je gevonden. Denk ik tenminste haha.....heb je uitgenodigd. Als je geen uitnodiging hebt gehad, moet je het even zeggen, want dan heb ik de verkeerde uitgenodigd hihi..... Maar volgens mij zag ik op een foto jou mooie zoon. En je heb een omslagfoto van twee paarden, dus kon haast niet missen.
Volgens mij vinden we elkaar iets makkelojker dankzij de betichtjes ..x.. Is vrienden geworden met ..y.. @alice: ik heb je een uitnodiging gestuurd. Als je die niet hebt gehad even laten weten hoor. Niet dat een vreemde dadelijk een uitnodiging krijgt.
@ Happy, je hebt de goede toegevoegd hoor!! Ik heb net al even naar de mooie foto's van je mopje gespiekt . @ T84, nu ga ik jou eens even zoeken