isabel heeft nooit gesabbeld, die beet gelijk overal stukken af vandaar dat soepstengel hier niet ging hihi.
Ik heb Remmar nu ook als vriendje. Wat een heerlijke kindjes hebben we allemaal. Ik ben net terug van werken. Helaas heeft mn meisje weer gespuugd... Arm kindje. Nu slaapt ze weer.
He ladies, Ben ik weer met een vraag. Ben namelijk een beetje aan het klooien met het voedingsschema van mijn zoon. Ik had een mooi schema, maar daar moet nu verandering in komen omdat de hapjes en koekjes/broodkorstjes er tussen moeten. Vraag me af hoe, omdat hij nog best wel veel slaapt. Wat was jullie schema ongeveer met 6 maanden van slapen en drinken/eten/hapjes? Weet iemand dat nog en kan die mij even op weg helpen?
@all: wat een hoop geklets, gezellig. Ik ben net in een nieuwe functie begonnen, is onwijs druk. Dus niet zo veel tijd gehad voor zp. Het gaat erg goed met ons kleine jongetje, de 20 weken echo zag er goed uit en we zijn lekker aan het genieten naast de drukte! Leuk dat fb, ik zal binnenkort eens op zoek gaan naar jullie!
jasmijn heeft haar 1e prikjes gehad vanmorgen, ze moest even flink krijsen maar is daarna snel in slaap gevallen en slaapt nu nog. ze weegt nu 4560 gram en is 56,5 cm!!!!! dus 2000 gram aangekomen en bijna 10 cm gegroeid in 2 maanden tijd echt ongelooflijk hihi. isabel was 250 gram zwaarder bij de geboorte maar was maar net 4kg met 2 maanden hihi. @sweet: hoe gaat het nu met je meisje??
ja dat kun je wel zeggen hihi. heb ook erg veel en ze drinkt ook heeeeel veel. vanaf een uur of 4/5 wilt ze elk uur wel drinken als het niet vaker is. net ook gekolfd en de opbrengst is 190cc bij elkaar flesje was vol dus maar gestopt anders had er iets meer ingezeten hihi.
@naomi Zooooo....mama heeft slagroom hihi. Super joh dat de bv zo goed gaat. Lijkt me geweldig Fijn dat jasmijn de prikjes alweer vergeten is.
Naomi, fijn dat je meisje het zo goed doet Sweet, heb mijn naam naar je gestuurd. Zo ryan wil maar niet slapen.. Hij heeft altijd door als ik daarna wegga.. Echt bizar!! Hij is op het moment ook heel aanhankelijk aan mij. Hoop dat hij zo wel gaat slapen.. Heb al gesmst dat ik later ben.. Haha.. Fijne avond!!
Lief dat jullie vragennaar m'n moppie. Het gaat gelukkig wat beter! Alleen nog verkouden. Naomi, super zeg!! Heerlijk als het zo kan! T84, veel plezier vanavond! Bizar dat hij dat zo doorheeft zeg!
@T84 Wat een slimmerd zeg....die denk natuurlijk, zolang ik niet slaap gaat mama niet weg en blijft ze hier. hihi, de schat.
Goedemorgen allemaal, eindelijk weekend en eindelijk heeft mijn man twee weken vakantie. Dus lekker met ons gezinnetje genieten. Helaas realiseer ik me nu ook dat ik nog maar drie weken verlof heb. Nou ja een maar ik heb er twee weken extra bijgevraagd. In de laatste week gaat kleine twee ochtenden oefenen op kdv. Ohhh wat gaat de tijd tich snel zeg.
Goodmorning.. Hoe was iedereen zijn moederdag gister? Lekker verwend? Ik wel hoor.. zo lief! Alleen gister ging ik met mijn moeder en zusje uiteten.. Ryan op bed gelegd.. sliep toen ik weg ging.. en 45 min later kreeg ik een smsje dat hij wakker was.. echt bizar hoe hij doorheeft dat ik weg ben.. Haha! Hij is op het moment zowieso niet bij me weg te houden.. wil alleen maar bij mij zijn.. wel heel lief hoor.. Maar soms wat lastig.. Zo nog anderhalve week en dan gaan we lekker op vakantie..Kan niet wachten.. Fijne dag meisjes!