@T84 O hij voelt het echt haha. Maar is hij na die tijd wel wweer gaan slapen of moest je echt naar huis? Hoe gaat het op het kinderdagverblijf dan? Hier ook lekker verwent gisteren. Heel lief! Hoe is het met iedereen? Het is weer maandag dus ik ben weer aan het werk. Tis wel een lekker kort weekje, vandaag en morgen werken en dan hoef ik pas maandag weer
@ T84, hij voelt het gewoon echt dat jij er niet bent zeg! @ Nijn, o, wat heerlijk, zo'n kort weekje. Hier schijnt het zonnetje alweer volop, superlekker!! Straks als de winkels open zijn eens even lekker op pad!
Ja het is echt bizar idd! Nee ik ben niet naar huis gegaan, hij moet wennen dat ik er soms niet ben. Maar hij ging pas laat slapen, hij sliep nog niet zo lang toen ik weer thuis kwam.. Ryan gaat naar een gastouder en naar de oma's, daar is het geen probleem. Ik heb zelf een theorie verzonnen, Haha slaat waarschijnlijk nergens op.. maar als ik niet thuis ben als mijn vriend hem op bed legt is er niks aan de hand, maar meestal wel als ik hem gewoon op bed leg en daarna weg ga.. maar goed hij moet er maar aan wennen. Mama moet soms ook even weg.. haha! Ja hier schijnt de zon ook.. heerlijk! Ik ga zo in me pauze even naar de stad.. heb wat broeken gezien.. die wil ik even kopen.. Heb me kasten opgeruimd.. ben nu bijna kledingloos lijkt wel.. dus moet de kast weer opvullen.. @Nijn, zo dat is een lekker kort weekje.. heerlijk! Ik moet morgen en woensdag nog.. en dan volgende week ma, di en wo halve dag en dan gaan we heerlijk naar de zon!!!
Hoi meiden, Hier ook even een kort berichtje van mijn kant. Moet zo Stan gaan halen van school en heb het eigenlijk gewoon te druk. Gaan woensdagmiddag op vakantie en moet vandaag alles doen. De caravan is inmiddels gepoetst en de vaat daaruit staat er allemaal weer schoon in. Wasmachine draait overuren. Alles moet vandaag, want moet morgen en woensdagochtend werken. Niet fijn, maar ging niet anders. Ben op het moment dus heel erg gestrest Nu ff weg
@ Remmar, veel succes met de stress!! Daarna heerlijk genieten op de camping @ T84, o heerlijk, broeken shoppen!! Ik wil ook heel graag kleding gaan kopen, want ik banjer nog steeds in zwangerschapskleding rond... Ik ben al 14 kg kwijt, maar moet er nog 7 om terug op mijn oude gewicht te komen... @ Nijn, hahaha, jij bent ook shopverslaafd he?
hier ook heerlijk verwend gisteren het zonnetje schijnt hier ook volop, echt heerlijk! heb de achterdeur weer open staan isabel wilt weer eens niet slapen ze is nogal aan het hoesten dus vannacht werd ze ook al een keer wakker... ze is nog niet overstuur dus laat haar lekker jammeren en huilen. ben al vanaf half 9 bezig met voeden, eten geven, hond uitlaten en schoonmaak klusjes. nu even zelf eten en nietsen, en dat gaat niet als isabel beneden is hihi.
@ Naomi, arme Isabel, hopelijk wordt ze niet echt ziek!! Geniet maar even van het uurtje 'mamatijd' als de ze boven is!! Hier kan ik ook echt niets ondernemen als de oudste wakker is, hahaha, kleine handebindertjes Maar ondanks dat het zo'n handebindertjes zijn droom ik alweer over nummer 3!!
@T84 Ja dat klopt. Hij moet er aan wennen. Hij is gewoon lekker verliefd op zijn mama. @alice Ik hou idd van shoppen. Heerlijk. Koop ook altijd teveel. En ook altijd heel veel tegelijk haha erg he?! Nummer 3?????? Hihi, leuk he baby's Dus de 2 jaar wachttijd van jullie is al ingekort @naomi O hoop dat ze niet ziek wordt of geirriteerde luchtwegen krijgt. Mijn kleintje had dat ook. Vervolgend werd het steeds erger. Kind hoestte zich lam. En toen moest hij 2 keer daags pufjes met zo'n toeter. Echt een gedoe. Maar hij is er nu gelukkig van af.
Ik hou ook van shoppen, heb echt een gat in me hand.. Naomi, hoop dat ze snel van het hoesten af is.. is niet fijn voor ze.. zeker niet met slapen.. Heb je net wel een momentje voor jezelf gehad? Zo nog een uurtje werken en dan kan ik Ryan weer bij oma ophalen.. Hij is naar de kapper geweest.. lekker kort voor de vakantie gedaan.. ben benieuwd..
Ben ik weer ff Stan is spelen bij een vriendje, dus kon nog ff snel wat doen vanmiddag. M'n lijstje bijna afgewerkt. Vanavond alles alvastin de caravan proppen en dan morgenavond de laatste dingen. Naomi: wat vervelend dat jullie kleine meis zo moet hoesten. Hopelijk knapt ze snel weer op. En wat groeit ze hard voedt jij haar met slagroom of zo? Alice: wat lees ik nu al klaar voor nummer 3. Haha net als wat nijn al zei, de wachttijd wordt dus al ingekort Nijn: lekker hoor shoppen. Ik "vergeet" me zelf heel vaak, ga ik eindelijk een keer naar de stad kom ik alleen maar thuis met kleren voor de mannen Maar heb nu eindelijk een paar capri's voor mezelf gekocht. Rest: zwaai,heb niet alles terug gelezen Hier: erg druk dus op het moment maar alles gaat zo zijn gangetje. Dit is de eerste maand dat de thermometer in het nachtkastje is gebleven en neem deze ook niet mee op vakantie. Ook zijn de ovu testjes op en koop deze ook niet meer We zien wel hoe het gaat lopen. Willen jullie trouwens ff voor ons duimen. Er is mogelijk een geïnteresseerde voor ons huis Zo toch mooi zijn na bijna 4 jaar. Hou jullie hierover op de hoogte. Dikke knuf
@remmar: stress dus voor jou, maar over 2 dagen heerlijk op vakantie super dat er mogelijk een geinteresseerde is voor jullie huis, dat mag zeker wel na 4 jaar!!! @alice: hihi nou hier nog even geen dromen over nummer 3 eerst jasmijn maar wat groter hebben en isabel minder jaloers want pffff dat is pittig een jaloers kind zeg!! @nijn: bah nee dat lijkt me onhandig zo een puffertje, ben bezig met hoestdrank nu maar ja echt lekker gaat dat ook niet. na 1 slokje stopt ze met drinken hihi terwijl hij toch wel lekker is.... @shoppen: heerlijk maar voor mezelf shop ik momenteel nog niet veel aangezien ik nog minimaal 15kg wil afvallen..... maar voor de meiden vind ik het wel heel leuk hihih hier toen straks even mamatijd gehad, heerlijk! het was maar een goed uur maar heb ff lekker achter de pc kunnen zitten. rest van de dag bezig geweest dus nu weer heel even zitten en dan over een uurtje richting mijn ouders want daar komt de kapster zo meteen, heerlijk mn haren weer een stuk korter!
@ Remmar, mijn duimen draaien!!! Ik hoop zooooo dat het verkocht wordt!!! @ Naomi, o dat lijkt me ook wel heftig een jaloers kind... Hier is grote broer dol op kleine zus en wil haar de hele tijd aaien, knuffelen en zoentjes geven @ T84, hoe is het kapsel geworden.... O, jij ook al een gat in je hand, hihi Nee, de wachttijd wordt hier niet ingekort, willen niet riskeren dat ik in een rolstoel beland. Maar het lieft zouden we er gister nog voor gaan ipv van morgen.....
@ Renmar, fijn dat het gelukt is.. nog even 2 daagjes werken en dan lekker weg! Veel plezier alvast!! @Naomi, lekker dat je mamatijd heb gehad.. heb je toch nodig he! en hoe was het bij de kapper? Blij met je haartjes? @ Alice, ja ryan z'n haar ziet er weer netjes uit.. helemaal klaar voor vakantie..
*zwaai* Hier gaat alles goed,Lyah was gister alweer 6 maand! En gister ook bij het cb geweest en alles was goed. Ze is goed gegroeid en weegt nu 8488 gram en is 67,5 cm lang Vandaag me eigen kapot geschrokken,onze kat blacky had iets heel raars Hij viel van de bank op de zitting en sprong daarna op de grond.Beide poten kruisde elkaar en hij stootte tegen alles aan.......Heb flink zitten huilen hier omdat het net leek of hij zou overlijden.S'middags met me zus nog langs geweest en het leek net of hij bijna geen gevoel meer had in zijn achterlichaam. Normaal bijt hij je en nu liet hij zich gewoon vallen.Pff hoop echt niet dat hij binnenkort overlijdHet lijkt wel weer iets beter zijn hij eet en drinkt gewoon en loopt ook wel weer.Maar heb toch mijn twijfels erover Sorry voor het ego berichtje!
@Kim: oh dat is naar meis! is je kat al heel oud? Hopelijk wordt hij weer snel de oude! @all: vandaag in AMC geweest en ik mocht vandaag beginnen met hormonen om de follikels te stimuleren (veelvuldig aanmaak van eitjes). Moet as zaterdag weer terugkomen...hopelijk heeft het snel succes en mag ik die punctie begin juni doen...ben blij en verdrietig tegelijkertijd...ben zooo bang dat het pijn doet...voel me ook net een speldenkussen...mn arm is nu blauw van het bloed prikken (beetje verkeerd geprikt) en dan die twee hormoon injecties..maarja alles voor het goede doel he
@ Kim, hoe is het verder gegaan met je kat? @ Pinda, fijn dat je ons op de hoogte houdt. Ik snap heel goed dat je blij en verdrietig tegelijk bent. O, ik hoop zo dat jullie heel snel in verwachting mogen raken!
Pfff, hier een slechte nacht gehad... kleine meid wordt steeds wakker als ze haar speen verliest, terwijl ze altijd inslaapt zonder speen... Niet echt heel fijn..