@T84: nee heb vrijdag om 9.40 uur de punctie..whaah..zie er als een berg tegenop! Heb maar 7 eitjes en 5 die echt rijp zijn, bleek uit de echo van gisteren..hopelijk zijn ze iets gegroeid!! Vanavond moet ik 2 ampullen met pregnyl zetten... @Nijn: fijn dat alles zo goed gaat!!
@ Pinda, spannend!!!!!!!!! Ik duim!!! @ Nijn, wow, flinke boy!! Mijn zoontje (van dec 2010) was afgelopen maandag maar 77cm... Hier erg druk de laatste dagen, dus was daarom wat afwezig, maar ik spiek wel nog wat mee hoor!!
Succes pinda! Mooie cijfertjes nijn! Ryan was in april 79cm.. Toen was hij 14 maanden Vanmiddag ga ik op kraamvisite bij mijn beste vriendin.. Gister bevallen dmv keiZersnede van een dochter Noa! Zo zwemmen met ryan.. Fijne dag meiden!
@pinda: heel veel succes straks met de punctie. Heb je de pregnyl zelf gezet? Wanneer plaatsen ze een embryootje terug? Eerste werkweek zit er op. was vermoeiend en ik miste mijn meisje. Vandaag ga ik lekker met haar knuffelen. Afgelopen dinsdag op cb geweest, ze is nu 62,5 cm en woog 5900 gram. Lang en slank volgens de lijntjes maar wel prima gezond.
Hmmmm volgens mij heb ik een reuzebaby Ach ja, hij doet het goed. Dat is het belangrijkst. Gefeliciteerd T84 met het kindje van je beste vriendin. @happy Lekker knuffelen vandaag met je kleine meid!
Hoi meiden, moest even zoeken, pagina 4! Was hier even druk met de verjaardag van de kleine meid. Was superleuk en superemotioneel. Morgen feestje met vrienden en familie, dus nog even druk, maar daarna weer lekker rust in de tent. Maandag moet ik naar het cb, dus dan kan ik ook weer wat cijfertjes melden. Heb haar een paar weekjes terug gemeten, en toen was ze rond de 81 cm, dus ben benieuwd of het een beetje klopt. Had haar los op de grond gelegd, moest dus snel meten haha. Pinda, spannend meid. Lees iets over 7 eitjes? Eentje is genoeg! Of twee, vind ik stiekem ook geweldig leuk! Hoe vond je het?? Happy, zwaar he, dat achterlaten. Heb het er af en toe nog moeilijk mee. Gelukkig nu weekend. Nijn, ik heb ook een groot kindje hoor! Hij zier er prima uit, niks reusachtigs aan! Cin, lekker weekend met je moppies en man? Knuf! Naomi, balen van de schade. Hoop dat je een lekkere vakantie hebt. Weer is wel redelijk gelukkig! T84, gefeliciteerd met de kleine van je vriendin! Leuke naam zeg!
zo meiden ben weer terug van vakantie het was heerlijk! maar ook vermoeiend.... vooral om isabel bezig te kunnen houden en in de gaten houden want ze liep continue weg hihi. ze moest vaak van ons op blote voeten buiten lopen want dan bleef ze op onze plaats, het pad was een kiezelpad en daar liep ze met blote voeten niet overheen hihi. we hebben ons prima kunnen vermaken en hebben best redelijk weer gehad. regelmatig flinke buien maar die hebben we best goed kunnen ontwijken door buienradar in de gaten te houden hihi. alles is hier in ieder geval weer opgeruimd, behalve de bergen was.... even 6 wasmachines vol!! maar goed nummer 3 zit er nu alweer in hihi. van de week wel wat last gehad van mn liezen... het waren niet mijn bekken maar echt mijn lies, net alsof er iets vast zat. deed wel echt zeer maar ja had ook wel erg veel gedaan die dag.. we hadden 3 uur gelopen in het bos (berg op en af) waarvan ruim een uur met jasmijn in de draagzak bij me. @pinda: hoe is het gegaan meid?? spannend nu zeg het afwachten!!!! ik duim zoooo voor je dat het nu gelukt is! @sweet: nog van harte gefeliciteerd met je meisjes 1e verjaardag! hopelijk een leuke dag gehad en is ze goed verwend
Hoi meiden, Hier even een kort berichtje van mijn kant. Heb de laatste tijd maar weinig momenten dat ik hier aanwezig kan zijn Sweet; alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van jullie meisje! Wauw alweer 1 jaar. Hopelijk is het een leuke verjaardag geweest en is ze flink verwend. Pinda; mijn duimen draaien voor je!! Rest; zwaai Hier inmiddels in ronde 22. Nog even volhouden en we kunnen terug naar het zkh. Vakantie was overigens heerlijk en we hebben het echt getroffen met het weer. Over een paar weekjes lekker al weer zomervakantie en daar kijk ik nu al naar uit. Ben inmiddels totaal niet meer bezig met zwanger worden heb de moed al opgegeven. Misschien komt er ooit nog een klein frommeltje en zo niet dan genieten we maar van onze grote boef ( doen we nu al, maar denk dat hij dan nog meer verwend gaat worden ) Zo ga nu gauw m'n bedje opzoeken. Slaap lekker allemaal. Dikke knuf
Goodmorming! @ naomi, wecome back! Fijn dat de vakantie leuk was. En gelukkig dat het weer ook nog mee zat. @Pinda, En hoe is het gegaan vrijdag? Ik ben ook zo benieuwd.. en mijn duimen blijven voor de draaien! @ Renmar, He meid! lekker dat je zomervakantie er alweer aankomt.. Ik blijf ook voor jou duimen.. maar precies wat je zegt.. je hebt al een grote boef! Maar toch hoop ik het voor je.. Hier van het weekend naar mijn vriendin geweest, ahh wat is het dan weer klein zo'n baby'tje!! maar wel heel lief.. maar ik wacht toch nog ff, haha! Willen eigenlijk eerst verhuizen naar een nieuwbouw wijk.. maar moet eerst nog het huis verkopen en dan het nieuwe huis gebouwd worden.. dus nog alle tijd.. hihi!
Hey meiden De punctie viel mee gelukkig. Ze hebben 7 eitjes gevonden en heb vandaag gebeld en om 2 uur vanmiddag is de terugplaatsing van ons embryootje Hoeveel eitjes er bevrucht zijn hoor ik vanmiddag...maar ooohh ben zo blij Nu nog 2 lange weken wachten maar ben al blij dat er bevruchting is!!
Pinda: spannend!! Mijn duimen draaien voor je dat er over 14 dagen een knaltest uitkomt Succes vanmiddag met de terugplaatsing.
@pinda: super!!!! succes vanmiddag en hopelijk is dat het begin van jullie kleine wondertje ook mijn duimen draaien overuren voor jullie, gun het jullie echt heel erg!! hier vanmorgen gebeld door de makelaar en morgen komen er kijkers voor ons huis ik ben zoooo blij, hopelijk gelijk de kopers maar ben al blij dat we eindelijk weer eens kijkers krijgen.
@ Pinda, Spannend meid!! Succes vanmiddag!! Ik blijf duimen voor jullie. @Naomi, Dat is ook spannend, hoop dat ze het huis kopen! Ga ook voor jou duimen!
@naomi Spannend! Hoop dat het de koper is @T84 Ja klein is dat dan he?! Jullie wachten dus nog lekker even voor tweede? Alle tijd inderdaad @pinda Ojee ik vind dit zo spannend voor jullie. Hoop zo dat dit het is. Je hebt inmiddels de terugplaatsing gehad denk ik. Hoe ging het?
@naomi: duim dat je huis snel verkocht is!! @all: terugplaatsing ging goed. Heb een embryo gekregen die al 8 keer gedeeld was, dus vlg hun top! Van de 7 eitjes zijn er maar 3 bevrucht, waaronder deze. De overige 2 worden nog 24 uur bewaard en mochten ze niet goed genoeg delen worden ze weggegooid, anders bevriezen voor een evt. Vlg terugplaatsing. Hopelijk is het niet meer nodig!! Nu 2 lange weken wachten!!
@pinda: wat spannend. Gelukkig viel de punctie en terugplaatsing mee. Maar straks met resultaat boeit dat toch niet meer. Ik duim voor jullie. Vandaag dagje vrij. Ben een beetje grieperig denk ik. Dus lig ik maar lekker lang in bed en op de bank te knuffelen met de kleine meid.