Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pinda: wat spannend dat afwachten. Hopelijk gaat de tijd een beetje snel voor je en is het voor je het weet 26 juni!

@naomi: hopelijk worden de kijkers kopers!

@remmar: ik gun het je zo om nog zo'n frummeltje te mogen krijgen, geef de moed nog niet op meis!

@all: alweer 27 weken vandaag! We hebben tijdens onze vakantie gebrainstormd over de naam en weten nu bijna zeker dat we een definitieve naam hebben :) Ik voel me nog prima, echt genieten hoor dat het zo lekker gaat. Over een paar weekjes een echo voor placenta lokalisatie, hoop dat 'ie niet meer voor de uitgang ligt... Verder druk met werk, en uitzoeken van allerlei spullen. Ook aangemeld voor borstvoedingsinformatieavond, informatieavond over bevallen en ik ben met yoga begonnen, leuk!

2. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@elja
    je bent echt aan het genieten hé van je zwangerschap. Echt heel leuk om te lezen.
    Super dat jullie uit de naam zijn. :D

3. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Superleuk Elja.

Hier een beetje sip. We hebben besloten dat mijn paard weggaat. Hij gaat naar een paardenrusthuis. Ik vind het vreselijk, ben al twee dagen aan het huilen. Ik heb teveel vallen in de lucht te houden, werk, school, huis, kind en paard, en behalve mijn kind, lukt alles maar half. En dat beestje verdient gewoon beter. Sat nu op de wachtlijst voor de komende stal, dus het is nog even afwachten wanneer hij gaat.

4. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sweetbel: oei, dat zal geen makkelijke keuze zijn geweest, wat vervelend voor je.

5. nijnonijntje

@sweet
    Ah balen meid, zal zeker geen makkelijke keuze zijn geweest.

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @elja: heerlijk dat je zo geniet :D en super dat jullie uit de naam zijn!

@sweet: he bah meid dat is balen :( maar ja als het beter is voor je paard... dikke knuffel! zijn toch altijd moeilijke beslissingen die je moet maken.

7. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @elja: vooral lekker genieten hoor! Het is zoooooo heerlijk om zwanger te zijn. Ik mis het soms echt. Leuk dat je naar info avondsn gaat. Heb ik ook gedaan en vooral de bv avond was zeer nuttig voor mij.
    @sweet: moeilijke keuze van je paard zeg, niet leuk idd. Wel goed dat hij straks naar een fijne plek toe gaat.
    @pinda: hoe voel je je? Moet je over een week een test doen of krijg je een echo? Spannend zeg. Doe maar lekker rustig aan en zorg goed voor jezelf en laat je ook maar lekker vertroetelen. Dat is goed voor je lichaam en de kleine die een huisje gaat maken in jouw buik.

Hier gaat alles zijn gangetje. Er wordt hard geschilderd aan ons huis. Verder eindelijk weer wat zon.

8. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Sweet, Jeetje meid toch! maar daar gaat ze het ook lekker hebben en lekker met nieuwe vriendjes.. Waar gaat ze naartoe?
    Ik snap dat het een moeilijke keuze voor je is.. maar het lekker voor dr.. en je kan dr natuurlijk altijd opzoeken..
    Ik heb aan het einde van de zomer ook een keuze voor de boeg.. mijn oudste heeft natuurlijk artrose in dr voorknie en loopt niet goed daardoor verder is ze wel heel fit.. en op mijn huidige stal komt ze weining buiten en bij mij in de buurt heb je maar weining stallen met overdag buiten.. dus ik moet of een stal vinden met buiten of met pensioen sturen.. maar ze is dikke vriendjes met mijn andere ze kunnen eigenlijk niet zonder elkaar.. en hij is nog fit genoeg voor ritjes buiten en eventueel in de bak.. dus eigenlijk is het ook geen keuze om dr 1 weg te sturen en de andere te houden... pfff... wat een keuzes.. gelukkig staan ze de komende maanden lekker op het land...
    @ Pinda, hoe is het met jou meid? Wanneer heb je de test?
    @ Elja, lekker hoor!! Lekker genieten ervan!!

9. nijnonijntje

@pinda
    Hoe is het met je? Hoe voel je je? En ik ben ook benieuwd wanneer je test/echodag is.

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hoi meiden!

Daar ben ik ook weer eens een keertje. Had al een hele tijd niet meer ingelogd, maar dacht vandaag dat ik maar weer eens een keertje moest komen spieken...

@ Sweet, ik ben trots op je meid, dat je een goede keuze hebt kunnen maken. Al snap ik dat het heel heel heel moeilijk moet zijn geweest. Hele dikke knuffel voor je.

@ Elja, leuk dat jullie uit de naam zijn!! Ik ben al zo benieuwd!!

@ Pinda, ik hoop zo dat het nu raak is!!

@ Happy, Remmar, Nijn, Naomi en de rest. * zwaai *

Hier gaat alles wel goed. Mijn zoontje is net even met oma meegegaan. Hij was zo opstandig, dus oma dacht dat het misschien wel even lekker voor hem was als hij even in een andere omgeving kon zijn met ander speelgoed. Dus hij is nu 2 uurtjes bij mijn moeder en dan kan hij daarna lekker hier naar z'n bedje. Het is toch elke keer weer verbazingwekkend hoe stil het is als dat kleine gupje weg is :(

11. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hai dames,
    Phoeh ja wachten tot 26 juni en dan weet ik of ik zwanger ben! Ben moe, pijn in borsten, pukkels, droom veel en mn voeten en handen zijn ontzettend warm..heb ook beetje verhoging 38 graden net gemeten..pregnyl 6 juni in avond gespoten en heb nu nog steeds een 2e streepje op test..dus weet het niet hoor...zo spannend!!

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Pinda, inderdaad, heel erg spannend! Mijn duimen draaien!!!

13. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Spannend hoor Pinda!!

14. nijnonijntje

O nog een weekje dus. Super spannend pinda. Ik duim ook heel hard voor je.

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Zo, daar ben ik weer, goed he? :D We moeten ons topic eens even aan de praat houden. Het was altijd zo gezellig hier, maar de laatste tijd zijn we met allemaal met andere dingen bezig gok ik zo :)

Ik heb vandaag n goede dag, de fysio xag eindelijk wat vooruitgang, dus ik ben erg blij :D

16. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Idd alice! We moeten meer kletsen gezellig....

Fijn dat het goed gaat bij de fysio!

Pff.. ben aan het werk, maar heb eigenlijk geen zin meer, haha!! Maar heb nog genoeg te doen..
    Verder gaat alles goed.. Met Ryan ook.. echt een binkie aan het worden! Zo leuk..

17. nijnonijntje

ja nou alice, je haalt me de woorden uit de mond. Ik dacht er toevallig vanmiddag nog aan. Waar is het gezellige kletsen gebleven. Het bloed hier helemaal dood. Jammer is dat.
    We zijn ook met een aantal dames die het afgelopen 6 maand bevallen zijn, denk dat het daarom zo rustig is omdat iedereen vrij druk is. Maar dat is geen reden om hier te komen kletsen. En daarbij spreek ik zeker ook mezelf aan.

Ik zal eens even wat vertellen.
    Ik zit hel erg te twijfelen over een tweede. Ik geniet heel erg van mijn zoon en ik kan nog volop genieten de komende jaren. Toch kriebelt het heel erg voor een tweede.
    En dat is best gek en gaat tegen al mijn verwachtingen en planningen in.
    Ik kan de bevalling nu gelukkig en plaatsje geven en ineens kriebelt het weer.
    Er zij daar verschillende redenen voor. Ten eerste ik ben gek op baby's en mis nu alweer dat hele tedere in mijn armen. Al mis ik de slapeloze nachten niet hahahahah.
    Maar eigenlijk is de voornaamste reden dat ik en beetje bang ben. Ik werd niet moeilijk zwanger en ben bang dat als we de knoop doorhakken het dan weer heel lang duurt. Het was echt een slopende en lange tijd. Vond het vreselijk. Wil dat eigenlijk niet nog een keer meemaken. Maar dat heb je natuurlijk niet in de hand.
    Daar aan vast ben ik bang dat ik dan mss al in de overgang ben ( vervroegde overgang komt veel voor in mijn familie) en dat het dan helemaal niet meer lukt en het voor altijd bij 1 kindje zal blijven. Ik heb zoiets van laten we dan maar nu weer gaan proberen, mocht het dan weer lang duren, dan ben ik toch nog op tijd.
    Snappen jullie dit lange verhaal een beetje.
    Maar.......het belangrijkste van alles......mijn man.
    Eerst zei hij vlak na de bevalling dat hij het allemaal zo mooi vond en dus meteen en tweede wilde. Dat wilde ik nog niet en we hadden afgesproken zeker 2 jaar te wachten.
    Maar nu ik totaal omgeslagen ben, is hij dat ook. Hij wil wachten totdat onze zoon 2 is en dan weer gaan proberen. Hij wil nu optimaal genieten van onze zoon. Iets wat ik eigenlijk ook altijd heb gewild, maar er speelt nu een te grote "angst" mee.
    Vind het wel lastig. Maar goed aangezien hij hier ook echt achter moet staan heb ik nu niet veel keus.
    Maar k vind het heel moeilijk.
    Sorry voor dit lange verhaal meiden, maar alvast bedankt voor het lezen.

18. nijnonijntje

O, er staat in het stuk hierboven dat ik niet moeilijk zwanger werd, dat klopt dus niet. Het moet zijn dat ik moeilijk zwanger wordt.

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    het is hier inderdaad erg rustig.... *schaam want ook ik kom te weinig langs schaam*

@nijn: ik snap je angst en ik snap dat je/je man wilt wachten..... moeilijke beslissing is het. ik denk dat je maar goed met hem moet praten over de voor en nadelen en aan de hand daarvan samen een beslissing nemen.

@T84: heerlijk he zo een grote knul :D

@alice: hoe gaat het met jou kindjes? en vooruitgang is super!!

@pinda: ik duim voor je meid!!!!

de rest een dikke knuffel :)

hier gaat alles goed maar inderdaad lekker druk:p
    jasmijn doet het geweldig en weegt al 5,5 kilo en is 60 cm! een flinkerd geworden in vergelijking met Isabel.

Isabel zat in een moeilijke periode maar ik denk dat we hem ver gehad hebben. Ga beginnen met zindelijkheids training met haar.
    ze zegt altijd bah bah en daarna gaat ze staan poepen dus tijd voor het potje :D

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, heb je nog zin kunnen maken voor je werk? ;)

@ Nijn, pfjoew, een heel verhaal zeg en ik snap wel dat het aan je knaagt. Gewoon veel met je man ober praten en dan komen jullie er vast en zeker snel uit. Zelf zou ik er dan denk ik voor gaan als je zoon 9 maanden oud is. Ontzwangeren is zo belangrijk. En je had ook flinke BI. Maar 1 ding is natuurlijk het belangrijkste, doen waar je je goed bij voelt!

@ Naomi, wauw... Al zindelijkheidstraining! Mijn zoon heeft echt nog geen benul van die dingen.
    En Jasmijn is dus flink aan het groeien, wat fijn!
    Mijn zoon doet het tegenovergestelde, hij is nog maar 77cm met een leeftijd van anderhalf jaar...dat wordt nu in de gaten gehouden.

Morgen is manlief een dagje vrij. Oma past op, dus we gaan naar de bios en uiteten :)

Deel Deze Pagina