@Naomi, leuk he! ik was ook verbaasd de eerste keer, hij pakte het zo, alsof hij nooit anders heeft gedaan. Haha! Succes bij cb!
Goedemorgen meiden, @naomi O ben benieuwd of isabel nog hard gegroeid is @alice O vervelend doe lekker rustig aan. Ik werd vanmorgen wakker met hele zere kuiten. Blijkbaar heb ik vannacht kramp in mijn kuiten gehad. Ben wel blij dat ik daar niks van gemerkt heb. Maar heel vervelend dat het nu zo zeer doet. Voel het bij elke beweging Heb jij een idee hoe je aan je buikkramp komt? Let je wel op dat je geen voorweeen krijgt?! Kan me vaag herinneren dat je dat met je zoontje ook had.
Hey meiden, hier even een snel een berichtje,voorlopig kan ik niet op internet komen me laptop is zondag dus kapot gegaan:x:xZo uit het niets! Gelukkig kan ik jullie wel in de gaten houden via de telefoon van vriendlief. Het gaat hier verder goed en ben de 27 weken alweer voorbij woensdag heb ik controle en moet ik bloedprikken en donderdag gaan we naar me moeder toe tot maandag en dan gaat ze weer met ons mee omdat we dan de pretecho hebben van onze kleine meid Wian,zal je mijn E-mail nog even PB-en
@ Naomi, druk dagje voor jou dus!!! Geef je ons wel nog de cijfertjes door, ik ben erg benieuwd @ Nijn, ik vraag me af of het mijn darmen of mijn baarmoeder is. Vorige week had ik steeds het gevoel alsof mijn vliezen gingen breken. (Bij mijn zoontje voelde ik dat ook aankomen). Manlief was ook al bang dat ik weer te vroeg wee-en krijg. Maar goed, zo voelt het gelukkig toch ook weer niet en denk ik gewoon dat het m'n darmen zijn. Als ik vandaag zo door blijf gaan bel ik wel de vk even..... Vervelend die kramp in je kuit.....ook heeeel herkenbaar. Ik (Of mijn man ) masseert ze voor het slapen gaan zodat ze helemaal 'los' zijn. Dat helpt bij mij wel. Even 5 minuutjes werk, maar ik heb er wel baat bij, hopelijk jij ook!!! @ Kim, balen van je laptop!!!! Wow, alweer 27 weken!!! Waarom moet je bloedprikken?? Is er iets mis??
@kim: balen van je laptop! en wauw alweer 27 weken @nijn: auw kramp in je kuiten doet pijn!!! @alice: hmmm gelukkig voelt het niet als weeën! doe maar lekker rustig aan. isabel was 8145 gram en 71,5 cm ze mag mee op de fiets omdat ze zo goed en stevig zit en voor de volgende autostoel moeten we gewoon even gaan kijken hoe ze erin zit. ze wordt zooo zwaar in de mc en ik wil toch niet teveel gaan tillen, isabel is al zwaar genoeg haha.
Alice,ik moet dus bloedprikken omdat mijn bloedgroep B-negatief en dan moeten ze kijken of de kleine dit ook heeft.Als zij positief is dan kan ik antistoffen aanmaken tegen haar.Maar ik krijg dan gewoon een prik bij 30 weken om de anti stoffen tegen te gaan mocht het bovenste het geval zijn. Naomi,wauw wat gaat dat hard zeg met isabel! Ja hier ben ik flink aan het balen de laptop had ik net anderhalf jaar en alles staat erop!Gelukkig gaat me stiefvader er naar kijken en hopen dat er wat anders mis is dan me harde schijf.
@ Naomi, mooie cijfers weer voor Isabel!!! Ja, die maxi cosi is zwaar he? Maar ik til hem nooit zelf, mag manlief doen . Wij hebben een nieuw autostoeltje gekocht, maar het werd ons toch aangeraden om tot 12 maanden te wachten met het te gebruiken. @ Kim, oke, dan snap ik het nu!! Mmmm, nog even spannend dus! Succes met je laptop!!
12 maanden???? die van ons mag vanaf 9 kilo gebruikt geworden..... of 9 maanden! als mijn man werken is en ik met de auto met isabel weg moet dan zal ik toch echt zelf de mc moeten tillen. ik laat hem nu gewoon in de auto staan en draag isabel daar heen, scheelt toch weer!
@Naomi, mooi cijfertjes van Isabel! @Alice, ik gebruik ook de mc niet meer.. is niet te tillen met Ryan, haha! En het gaat prima in de auto.. Kan hem op verschillende standen zetten. @Kim, hoop dat je internet snel is gemaakt.. altijd vervelend! En alweer 27 wkn.. gaat snel.. alles met de kleine van je zus goed?
@naomi O je meisje is weer lekker gegroeid. Kan me voorstellen dat de mc te zwaar is. @alice Ja zelf heb ik dus niets van de krampen gevoeld gelukkig, maar de spierpijn nu is het bewijs. Goeie tip om mijn kuiten te laten masseren. Manlief doet mijn rug en voeten al, hoop hem zo gek te krijgen mijn kuiten ook te doen
@ Naomi, ja die van ons ook, maar de verkoopster zei nadrukkelijk dat het wel kan, maar echt niet aan te bevelen is bij een botsing i.v.m de rij-richting. Dus wij doen het niet. Maarre, je kunt de mc toch ook in de auto laten staan? En alleen Isabel tillen? Scheelt al een boel toch? Ow, dat zeg je zelf al , hihihi, lees het nu pas.... @ T84, welke heb jij dan? En kijkt hij al mee met de rij-richting? @ Nijn, nou dan kunnen die kuiten er ook nog wel bij toch
@Alice, wij hebben de maxi cosi prior sps.. ben er blij mee. De oma's hebben hem nu ook in hun auto voor hem.
Nou, ik denk dat het niet mijn baarmoeder en of mijn darmen zijn die me buikkramp bezorgen, maar ik vraag me af of ik geen blaasontsteking heb.... De afgelopen dagen heb ik al vaker per dag van ondergoed moeten wisselen, ik moet meer plassen (maar goed, ik ben ook zwanger ), maar ik kreeg net zo'n ontzettende steken bij het plassen dat het gewoon zeer deed ....Toch maar even een potje urine inleveren....
@ T84, ja, het voelt niet als wee-en en eigenlijk ook niet als darmen....en tijdens de zwangerschap kun je vage klachten krijgen....dus toch maar even laten testen dan.... Dat wordt een potje olvarit voor zoonlief vanavond, hahahahaha
@alice Klinkt inderdaad als een blaasontsteking. Is idd niet fijn, maar weeen lijkt me nu ook niet wat. Maar snel even wat inleveren, kun je zo snel mogelijk met antibiotica beginnen.