Goodmorning meiden! @Nijn, Je kan altijd je verhaal hier kwijt, hoe lang of kort.. maarkt niet uit! Het is idd een moeilijke keuze, ik denk ook dat het beste is om dit samen goed door te spreken en eventueel de voors en tegens af te wegen om samen een keuze te maken. @Naomi,Zo zindelijksheidstraining.. WOW! Ryan die heeft dat ook nog niet door.. Wat een snelle meid heb je. En mooie cijfertjes weer van Jasmijn.. @Alice, pff ben gister de dag doorgekomen zeg maar.. Haha! We hebben sinds een paar maandjes een nieuwe collega, en sindsdien heb ik van die momenten dat ik me werlk hier niet meer leuk vind.. en dat heb ik daarvoor nooit gehad. Gelukkig vandaag maar een kort dagje, en vanmiddag op kraambezoek bij mijn vriendinnetje en daarna lekker naar de paardjes op de wei.. Gezellige dag met je mannetje vandaag!! Fijne dag meisjes!
@Nijn: moeilijke keuze. Hier gaan we meteen aan een tweede beginnen, als de eerste tenminste komt succes met beslissen! @Naomi: goed hoor zindelijksheidstraining, lekker op tijd uit de luiers, scheelt handenvol geld @Alice: veel plezier met het uit eten gaan en naar de bios! Naar welke film gaan jullie? Hier is de eerste negatieve test een feit...voel ook veel minder als voorgaande dagen..dus het zal wel weer voorbij zijn waarschijnlijk weer beginnen met spuiten en die akelige punctie doen omdat we, horen we nog, geen cryo's hebben! Heb ook gedroomd over ongesteld worden pfff...
@ Pinda, o, dikkeknuffel voor jou!!! He bah, wat naar . Ik hoop zo op een plakbeeb! Al die puncties weer opnieuw niet leuk , ik heb zo met je te doen! @ T84, he gatver, dat is vervelend als je niet helemaal 100% met je nieuwe collega op kunt schieten. Zo, hier ga ik weer snel verder om de logeerspulletjes voor de kids in te pakken! We gaab trouwens naar Snowwhite. Morgen kom ik weer gezellig kletsen. Fijne dag voor iedereen!
@ Pinda, Meis toch! Maar ben je niet te vroeg met testen? Toen met Ryan testte ik op zaterdag nog zo wit als wat.. en de dinsdag of woensdag knal positief.. dus geen hoop opgeven!!! @Alice, ja is echt balen maar ja!! Jij alvast heel veel plezier vandaag!!!!
@pinda: dikke knuffel!!! ben je ook niet wat vroeg met testen? ik blijf duimen voor een plakbeeb voor jullie! @alice: isabel is ook lang, 86cm ofzo zat ze vorige keer dacht ik...zit nu ook in 92/98 met kleding. wat hier helpt is haar in haar blootje buiten laten lopen (als het weer het toe laat). ze voelt en ziet het dan goed als ze plast en zo wordt ze zich er meer bewust van. ze hoeft van mij echt nog niet zindelijk te worden maar als ze het aangeeft dan is het prima. plassen geeft ze met luier niet aan trouwens hoor. @pinda: nou uit de luiers zijn wij voorlopig niet hoor hihi zou wat zijn als jasmijn ook zindelijk word nu hihi. maar inderdaad 1 kind minder in de luier scheelt ook al. al is isabel geen groot verbruiker met maar 4 luiers per dag. hier trouwens werk gevonden vorige week vrijdag gesprek gehad bij de mac donalds en vanmorgen bericht gehad dat ik ben aangenomen!! aanstaande zaterdag en zondag mag ik al beginnen. dan wordt de nieuwe vestiging geopend en daar mag ik gelijk in meedraaien. ben echt helemaal blij! isabel is wakker die zal ik eens uit bed vissen.
@ Naomi, gefeliciteerd!!!! Wat fijn De tip van de lote kont had ik al wel eens gehoord, maar we beginnen er pas mee aks hij het echt gaat aangeven, hij heeft namelijk echt nog geen flauw idee wat hij doet.
@pinda O meis, niet de hoop opgeven. Je hebt nog een week voor je testdatum een week te vroeg is eigenlijk altijd negatief. Dus er is nog niks aan de hand. Dat je nu niks voelt komt omdat de hormonen die je ingespoten hebt er niet meer zijn. Die zijn er namelijk voor de groei van het een en ander. Mocht het goed gaan, gaat het zich allemaal nu pas innestelen, dus voel je wss nog niks. Helemaal niks aan de hand dus nog. Even geduld lieve schat. Ik duim nog steeds op een plakbeeb en denk nog steeds dat het kan. Hier ook 3 dagen voor ongidatum spierwit en op ongidatum zo knal als maar kon. @naomi O wat fijn zeg. Gefeliciteerd. Lekker weer aan het werk dus. Leuk hoor een nieuwe vestiging. En Isabel al zo goed bezig met zindelijk worden. Echt knap.
Ha meiden! Lekker weertje is het toch weer vandaag! Vanochtend al heerlijk boodschapjes gedaan en nu liggen de kids op bed en kan ik even de pc op en puinruimen in het huis. Gister een heerlijk dagje gehad met manlief. Lekker naar de bios en uiteten geweest. Was echt even nodig een dagje voor onszelf. Ik heb alweer zin in onze volgende date, hihihi....
@alice: fijn dat jullie gisteren zo genoten hebben wat een weer is het nu zeg pffff. we hebben echt al mega stortbuien gehad niet normaal, het blijft ook maar onweren blegh niets aan. jasmijn ligt lekker te slapen en isabel ligt ook op bed maar ligt weer te huilen pffff ze kan nooit eens gelijk gaan slapen. zie er vandaag echt erg mee af en heb het echt weer even gehad...
@ Naomi, he wat vervelend dat Isabelmsteeds zo'n verdrietheeft bij het slapen gaan. Moet inderdaad wel lastig zijn voor je. Ik was net in de stal toen het zo regende, wow, het ging echt even tekeer....
Hoi meiden, Ben ik ook weer even. Jullie zijn lie weds, al die lieve woorden over mijn paard, bedankt! Ik heb gebeld, en er is een wachtlijst bij de stal waar ik heen wil. Na de tentamens, begin juli, gaan een vriendin en ik er kijken. Haar paard staat er al, dus die gaan we ook heerlijk knuffelen. Bijkomend voordeel van die stal, het is dicht bij Alice in de buurt, dus miss zie ik die ook iets vaker, hihi. Allereerst, Pinda, ik vind het zo spannend! Ik zou echt nog even wachten met testen. Ik weet dat je de tijd wel vooruit wilt duwen, maar het is nou eenmaal niet anders. Ik duim voor je, gun het je zo! Alice, wat gezellig, een date met je man! Moet ik ook weer eens doen. Dochterlief nog lekker aan het eten? Nijn, lekker van je af schrijven meid! Ik zou ook even wachten tot 9 maanden, dat is echt heel belangrijk voor je lijf. En vooral veel praten met je man! Ik Ken het verlangen hoor, ik zou ook wel willen gaan voor een tweede, maar ik moet van mezelf eerst mijn opleiding afgerond hebben. Het gaat op het moment niet zo lekker, en met een tweede (zwangerschap) erbij, kan ik het wel op mijn buik schrijven. Geniet nu nog maar lekker van je schattige ventje! Naomi, wat is Isabel snel! Zou wel fijn zijn, als er al eentje uit de luiers was! Jasmine groeit lekker. Gefeliciteerd met je baan, veel plezier en succes morgen! T84, lastige keuze moet je maken met je paarden. Het is wat he, die beessies. Gelukkig staan ze nu nog heerlijk op de wei. Jammer van je collega. Elja, nog steeds uit de naam? Is jullie kamertje al af? Rest, dikke knuffel! Ik ga ook mijn best doen om wat vaker te komen schrijven!
Dank jullie wel lieve meiden...maar helaas zit het er weer niet in deze keer heb vanaf vanmiddag bruinverlies en mijn buik is helemaal opgezet. Heb het ziekenhuis gebeld en moet dus gewoon doorgaan met de utrogestan pillen, deze kunnen ook je ongi tegenhouden. Dinsdag moet ik naar het ziekenhuis om bloed te prikken en dan krijg ik het treurige nieuws (wat ik eigenlijk al wist) ook nog door de telefoon te horen Ben kapot en de moed zakt me in mijn schoenen...maar we gaan door om onze wens uiteindelijk in vervulling te laten gaan...
@ Pinda, volhouden meid!!!! Ook al begrijp ik het helemaal dat de moed je in de schoenen zakt.... Er komt een dag met 2 dikke vette roze strepen! @ Sweet, wat fijn dat het paard van je vriendin er ook staat! Zit je al druk in de tentamens? Hopelijk kun je snel van de zomervakantie genieten en gaat alles weer een beetje beter. Moet je trouwens zeker eens doen lekker daten met je man en weer lekker opladen!
Pinda, vervelend zeg... Snap dat je verdrietig bent. Maar het gaat echt goedkomen!! Sterkte. Alice, wat een heerlijk vooruitzicht! Ik heb komende week tentamens en daarna VAKANTIE!!! In augustus gaan we lekker weg met zn drietjes, en voor die tijd gewoon een beetje werken en leuke dingen doen, heerlijk. Nu weer even aan de studie!
@pinda: bruinverlies kan ook positief zijn..... nog even doorbijten tot je testdatum en de uitslag van je bloed! ik hoop echt voor je dat het wel raak is! de rest even een zwaai. moet over een uur aan het werk zijn en moet jasmijn nog even voeden... al slaapt ze nu natuurlijk net! ben heel benieuwd hoe het zal gaan (vooral met mijn bekken want moet toch 7,5 uur werken (staan/lopen)) ben ook benieuwd hoe mijn man het gaat doen met de 2 kids.... mijn vader komt na het eten even helpen, zal hij wel nodig hebben aangezien ik hem tot nu toe nog niet een uur alleen kon laten met de kids...
@ Naomi, spannend hoor! Hoe is je 1ste dagje werk bevallen? En hoe heeft je man het er vanaf gebracht met de kids? @ Sweet, klinkt alsof er een leuke periode aan gaat komen! Manlief is nu lekker patatjes aan het halen, jammie!!!
@naomi hoe is je eerste werkdag? Hoop dat het goed gaat en je geen last van je bekken hebt. Hoe deed je mannetje het met de 2 mooie dametjes?
Hoi meiden, Pinda: zie in je onderschrift dat het mislukt is? dikke knuf voor jou!! Alice: zijn jullie naar de Efteling geweest? Wij namelijk ook en ik dacht even dat ik je had zien lopen Naomi: hoe beviel de eerste dag werken? En was het te doen voor je man? Hoe is het afgelopen met de kijkers? Nijn: moeilijke keuze begrijp heel goed de drang naar een tweede. Ook hier heb ik spijt van het lange wachten voor we voor een tweede gingen, maar kan de tijd helaas niet meer terug draaien. Komt goed meisje, maar praat er met je mannetje over. Dikke knuf Rest; zwaai Hier: alles z'n gangetje. Moet nog een weekje op het wachtbankje. Verder ben ik er niet zo veel meer mee beZig. Klinkt heel stom, maar het lijkt er steeds meer op dat ik mezelf wil beschermen voor een tegenslag. Nog 2 weekjes werken en dan heerlijk 3 weken vakantie. Alleen deze week erg druk, 39uur werken