Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    zo ben uitgerust genoeg om weer even te reageren hihi.

gisteren tot 23.00 uur moeten werken dus was behoorlijk moe:p
    om 15.30 begonnen en om 21.45 pas pauze, wat was ik moe hihi.

het is erg goed gegaan gisteren! ik heb totaal geen last gehad van mijn bekken en ook nu geen last dus daar ben ik heel blij om. het werk ging wel goed maar het is echt flink doorwerken zeg.

mijn man heeft het ook goed gedaan met de 2 kids gelukkig! jasmijn pakt ondertussen de fles gelukkig dus ik kan nu gaan kolven op het werk ipv voeden.

sta voor volgende week 25/26 uur ingepland terwijl ik had aangegeven dat 15/16 de max was dus daar een mail over gestuurd want vind dat echt teveel. hopelijk kan er 1 dienst vanaf.

@remmar: de kijkers zijn denk ik niets geworden. laten niets horen en de makelaar krijgt ze niet te pakken, paar keer voicemail ingesproken maar geen reactie helaas.

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, wat goed dat het werk bevalt!

@ Remmar, o zag je me??? Wij waren er ja! Had me maar aangesproken!
    Hmmmm, weer op het wachtbankje. Toch blijven m'n duimen draaien voor een 2e wonder voor jullie!

3. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Alice; haha daarvoor heb ik niet genoeg lef :) Had namelijk van te voren niet gezien dat jullie ook gingen, zag dat vanmorgen pas.
    Maar zag ineens iemand lopen en dacht, zou dat Alice zijn?? Samen met man en zoontje. Dochter heb ik niet gezien, dus misschien toch een verkeerd gezinnetje gezien. Ik reed op dat moment rond met 2 kids samen in 1 Buggy :$ waren beide te lui om te lopen en hadden maar 1 buggy bij.
    Vonden jullie het ook zo druk? Heb gewoon 1 uur en 10minuten er over gedaan om van het parkeerterrein af te komen :x

Naomi: fijn dat het werken zo goed ging/ gaat. Maar wel balen dacht gelijk al fout gaat met het aantal uren werken.
    En balen van de kijkers. Fijn is dat dat ze niets laten weten, weten wij ook alles van :x

4. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Remmar, wat jammer dat je nog steeds niet zwanger bent. Gaan jullie wel met de MMM beginnen! Of wil je man niet? Grappig dat je Alice zag lopen!

Naomi, fijn dat het werken goed ging, en je man met jullie dochters. Jammer dat je niets hoort van de makelaar, beetje slordig!

Alice, hoe vond je zoontje de efteling? Ik wil ook graag met mijn dochter, zou ze daar nog te klein voor zijn?

Weekend weer voorbij.. Wat gaat dat toch altijd snel! Nog een week en dan heerlijk vakantie!

5. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Sweet: we wachten nog tot eind augustus, ga dan een afspraak maken voor bij de gyn. Willen dan toch eerst een gesprek over wat de volgende stap zou zijn en dan moeten we maar eens goed nadenken en er over praten. Zou heel graag een tweede willen, maar denk dat het heel veel stress met zich mee gaat brengen die mmm en wil ook een goede moeder voor Stan zijn. Vandaar ook dat ik eerst de stappen wil weten.

6. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Hey meiden,

Ik zal me ook wat van me laten horen :) Zag dat ik al een hele tijd niet ben geweest *schaam*

Ben de afgelopen tijd lees 4 weken achter elkaar ziek geweest eerste 2 weken fikse keelontsteking,antibiotica gehad en daar achteraan een oorontsteking! En zit nu weer 14 dagen aan de antibiotica!Omdat ik moet oppassen voor koorts en dergelijke....Nu ben ik ook weer ziek*zucht* word er gek van bah!

Met lyah gaat alles goed:) Ze is de 7 maand alweer voorbij en vorige week maandag hebben we haar gewogen en gemeten en toen was ze 9 kilo precies en 68 cm.Een lekker dikkertje dap dus hihi.

En op vaderdag heb ik vriendlief ten huwelijk gevraagd! Hij was helemaal verbaasd en heeft ja gezegd:D

Hoe is het verder hier! Heb alles wel bijgelezen.

7. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    hey meisjes! Wat gezellig het kletsen! kan het haast niet bijhouden meer.. Haha!
    @ Naomi, Fijn dat het werken leuk was.. Ik zou ook idd snel een mailtje sturen over je uren..
    @Remar,leuk de efteling! wil ik ook wel weer een keer heen.. Vanaf hoe oud is het echt leuk voor de kleintjes denk je?
    Ik blijf ook voor je duimen!!
    Sweet, ja het weekend gaat altijd snel he! Haha!! Lekker dat je bijna vakantie hebt, gaan jullie nog ergens naartoe?
    @Kim, jeetje wat vervelend meid! Hoop dat je snel helemaal opgeknapt bent!! Wel fijn dat het zo goed gaat met Lyah..
    En gefeliciteerd!!!!!! Wat leuk!! Hoe heb je het aangepakt? Was hij helemaal verrast? Al een datum geprikt?

Hier verder alles goed, alleen wordt ook langzaam beetje ziekjes, begon met me keel, hoesten en nu beetje grieperig.. maar ja dat gaat wel over! Met Ryan gaat ook alles goed, heb het idee dat hij een groeispurt heeft nu, schiet echt de hoogte in!

8. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Remmar, logisch dat je het wilt weten hoor, en helemaal omdat je al zo'n moppie hebt rondlopen. Blijft toch allemaal heel spannend! Toch blijf ik hopen dat het niet nodig zal zijn!

Kim, wow, gefeliciteerd! Wat leuk zeg! Ik ben ook wel benieuwd hoe je het hebt aangepakt en of jullie al een datum hebben. Veel beterschap!

T84, jij ook beterschap! Volgens mij heerst er iets hoor, ik heb ook al een tijd last van keelpijn etc.. Maar kan ook door het weer komen, dan weer warm, dan ineens weer koud en regen. Bleeegh. Wat leuk van Ryan, wordt al een hele vent?
    We gaan in augustus naar Curacao! In juli gewoon nog een beetje werken en leuke dingen doen.

Hier alles goed. Mn moeder komt vanmiddag mijn moppie ophalen en dan ga ik even leren. Nu even snel het huis aan kant maken, vind ik in het weekend nooit zo gezellig om te doen!

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hoi allemaal! Wat is er toch gezellig gekletst zeg!! Fijn! Zo hoort het ;)

@ Remmar, hahaha, ik bijt niet hoor ;). Onze dochter was ook mee, maar we hebben zo'n Phil & Teds en daar ligt ze dan onder onze zoon, dus ze valt niet echt op in de wagen. Er was ook familie mee en het kan ook zijn dat die op dat moment even de wagen of dochterlief hadden. Echt bizar dat je me gespot hebt, hihi. Wij zijn voor sluitingstijd weggegaan en konden eigenlijk gewoon zo van de parkeerplaats wegrijden :). Wel jammer dat we daardoor Aquanura gemist hebben.

@ Sweet, wij zijn er nu al 4x geweest met onze zoon en hij (en papa en mama ;) ) vindt het echt geweldig! De 1ste keer was hij een half jaar oud en is hij meegeweest in de Droomvlucht en Carnaval Festival en dat vindt hij erg leuk. Nu was hij ook in de Monsieur Cannibale en de Carroussel meegeweest. En het Sprookjesbos natuurlijk!! Verder zijn er natuurlijk een hoop leuke kleurtjes, poppetjes etc. waar ze naar kunnen kijken en overal muziekjes. Hij kijkt echt z'n ogen uit! En gewoon spelen in een speeltuintje is natuurlijk ook leuk voor die kleintjes. Je kunt het gewoon uitproberen natuurlijk, ze mag nu toch nog gratis mee, scheelt weer ;)

@ Remmar, we blijven natuurlijk gewoon duimen dat het voor eind augustus raak is. Ik snap wel dat je eerst alle stappen zou willen weten, want ik kan me indenken dat het allemaal erg ingrijpend is op je leventje.

@ Kim, he bah, wat naar dat je zo lang ziek bent!:(
    Fijn dat alles zo goed gaat met Lyah! Flinke meid dus al :)
    Wauw!!! Jij gaat dus gewoon trouwen!!! Proficiat!!! Hoe heb je hem gevraagd? Leuk leuk leuk!!

@ T84, het verhaaltje voor Sweet over de Efteling geldt dus ook een beetje voor jou ;). Zag later pas dat je ook de vraag gesteld had.
    Niet ziek worden hoor!!!

@ Sweet, wow, naar Curacao! Dat is een flinke vlucht met zo'n kleintje. Vind je dat niet spannend? Ik vind het al eng dat we naar Mallorca gaan...
    Ik heb ook een hekel aan poetsen in het weekend, maar vaak komt het daar wel op neer, dan heb ik even wat meer handen vrij als manlief er is. En dan kan hij me meteen even helpen als de kids hun middagdutje doen ;)

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Met ons gaat alles prima. Nog steeds druk met het huis aan kant maken. Het lijkt nog steeds of we gister pas verhuisd zijn.
    Met onze kleine meid zijn we bezig met hapjes en dat gaat super goed! Ben daar wel blij mee.
    Verder hebben we zelf ons zoontje opgemeten en hij was 1cm groter dan op het consultatiebureau, maar hij had z'n schoentjes ook wel aan.... Het is nog steeds maar een droppie met z'n 77-78cm :(

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    wauw meiden wat een geklets!! ik kom straks even op iedereen reageren als isabel slaapt ;)

hier alles oke :D isabel heeft gisteren voor het eerst op het potje gepoept :D:D ze had nog wel een luier aan maar ze begint het dus al wel te snappen. be zo ongelooflijk trots, dit alles zonder dwang, ze doet het echt helemaal uit zich zelf, snelle dame hihi.

sinds gisteren zegt ze ook cavia:p en zusje kwam er gisteren ook heel duidelijk uit (zei ze al langer maar niet zo duidelijk;))

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, wauw, snelle meid!!!! Geweldig!! Ben benieuwd wanneer ze straks echt helemaal zindelijk is :)
    Hihihi, cavia, dat moet wel een moeilijk woord zijn met 3 lettergrepen!!

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: ik verwacht dat dat nog wel even zal duren hihi. maar ik weet het nooit zeker met haar ;)

ja ik stond er ook echt van te kijken dat ze het kon zeggen maar haar eigen naam kan ze ook zeggen, ook 3 lettergrepen.

er heeft er 1 honger dus kan nu nog niet op iedereen reageren sorry meiden!

las wel iets over de efteling, daar wil ik van de zomer ook een keer heen met de meiden, ik denk dat isabel het nu ook wel leuk zal vinden. vooral het lopen in het sprookjesbos, wordt ze lekker moe van:p carrousel vind ze niets, is te saai. ben met haar in de boomstammetjes (wildwaterbaan) geweest en dat vond ze geweldig!
    heb echt een kind dat verder is kwa doen en laten dan dat ze eigenlijk is....

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @sweet: de makelaar laat wel wat weten maar de kijkers niet, erg jammer. heerlijk curacao!

@remmar: logisch dat je eerst de stappen afwacht.

@kim: ook hier gefeliciteerd!! ben benieuwd naar hoe je het gevraagd hebt.
    beterschap, hopelijk ben je snel weer de oude.

@T84: ook jij beterschap!

@pinda: hoe is het meid??

rest een zwaai.

sorry meiden voor korte reacties en spelfouten, zit ondertussen te voeden hihi niet heel handig dus :p

15. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Wow, wilde even wat plaatsen, maar teveel in de korte tijd die ik heb. Doe vanavond wel even, ga nu mijn lekkere kleine manneke ophalen van het kdv.
    Tot later!

16. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Alice, nou, dan wordt het een bezoekje aan de Efteling in de vakantie! Misschien dat ze dan wel loopt, ze gaat nu de kamer door met haar poppenwagen, dus ik denk dat ze eerdaags wel losloopt.
    Wanneer gaan jullie naar Mallorca? Ik ben niet echt zenuwachtig voor het vliegen hoor, huilt ze, dan zal ik mijn best doen haar te troosten, meer kan ik niet doen. Maar ik hoop natuurlijk dat ze heel zoetjes op schoot blijft zitten;). Fijn dat je dochter het eten zo lekker vind. En balen dat jullie ventje nog steeds niet zo lekker groeit...

Naomi, zo, dat is knap van Isabel! En wat een moeilijk woord al! Wat goed!

Hebben jullie kindjes al een tafeltje? Ik twijfel og ik dat zal kopen, zou dat nog te vroeg zijn?

17. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @all: beetje druk geweest, dus nog geen tijd gehad om alles te lezen... Ik kom snel weer wat uitgebreider langs hoor!

18. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Hoi allemaal, even reageren voordat mijn sollicitant komt. Jaja ik zit nu al op kantoor. Pffff, wordt een lange dag voor mij.

@naomi
    Haha wat grappig dat isabel al cavia kan zeggen. En al een keer op het potje gepoept, wat een grote meid zeg.
    En is het je nog gelukt er een dienst af te krijgen deze week?

@alice
    Ah, hoe kan het dan dat je ventje zo langzaam groeit? Of zijn er een paar maanden geweest dat hij haast niet groeide. Hoop dat het snel weer goed gaat en hij lekker een groeispurt maakt.

@sweet
    O lekker, de laatste tentamen en dan vakantie. Je bent er aan toe. Denk dat je de drukte goed zat bent, fijn he, ouders die helpen oppassen. Ik ben daar ook altijd heel blij mee. Kan ik niet dankbaar genoeg voor zijn.

@pinda
    Meid, vandaag is toch je testdag? Ga je testen? Of is het bruinverlies omgeslagen in bloed verlies? Bruinverlies hoeft namelijk niet verkeerd te zijn. We zijn benieuwd.

@remmar
    Hoop echt dat jullie voor augustus lekker zwanger zijn. Gun het jullie zo!

@rest zwaai!!

Nouu ik ga even koffie halen en mijn dag kan beginnen. Geen zin vandaag.

19. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hey meiden,

Bruin is helaas omgeslagen naar rood :( vandaag moet ik evengoed nog naar het ziekenhuis toe om bloed te prikken en krijg vanmiddag dus te horen, wat ik eigenlijk al wist, dat ik niet zwanger ben. Hopelijk hebben we nog cryo's want zou dat ook vandaag te horen krijgen :(

20. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ahh pinda meid toch.. wat jammer dat het niet gelukt is. Sterkte in het ziekenhuis vandaag!!!! Blijf hoop houden!!

Nijn, succes met je drukke dag vandaag!! Ik ben er ook al vanaf 8uur vandaag.. pff..!

Sweet, wij zijn in mei wezen vliegen met Ryan, ik zou persoonlijk met hem nog geen lange vliegreis maken want hij kan geen seconde stilzitten.. hij wil alleen maar lopen en doen.. hij heeft op terugweg ook beetje gehuild, hij was moe, en stootte zijn hoofd, ja jammer dan voor de rest van de mensen hoor.. maar wij hebben evenveel recht om daar te zitten en anders doen ze maar oordopjes in.. ;)
    Kan jou meid een beetje stilzitten? Dat scheelt de helft denk ik..

naomi, wow wat knap van je meisje op het potje en ook al Cavia. Dat doet Ryan niet. hij heeft wel interesse in de wc maar alleen om papier in te gooien en dan de deur dicht te doen.

Deel Deze Pagina