Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@T84
    Ah jij ook al zo'n lange dag, bah!
    Jij ook veel succes. Toch fijn voor mij om te weten dat er een lotgenoot is.
    Hahaha die Ryan, wat een grappig ventje is het ook, zie het al helemaal voor me met het papier en de deur.

2. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden,

Pinda; dikke knuf voor jou!! :(

Efteling; Stan vindt alles nog eng, maar het sprookjesbos vindt ie geweldig, vooral de ezel die muntjes doet poepen ( hij weet niet dat papa en mama er eerst geld in moeten stoppen ;))
    Maar ben zelf Efteling verslaafd :)

Naomi; wauw wat gaat jullie meisje hard! Geniet er maar van, want voor je het weet is het getroetel over :D

T84 en Nijn; Hier worden ook lange dagen gemaakt. Van 8 tot half 6. Deze week 39 uur en daarnaast het huishouden en een kind. Maar ach.... Het is bijna vakantie. ;) dat houdt me op de been

Alice; haha... Weet gewoon zeker dat ik jou en je 2 mannen gezien heb, maar baal alleen dat ik niet even hallo heb gezegd :) wat ben ik toch ook een schijtluis :):):)

Elja; geeft niks meisje. Hebben wij allemaal wel eens last van :D

Sweet: Stan was geloof ik ruim een jaar toen we een tafeltje en stoeltjes hebben gekocht ;)
    Was noodzaak, want meneer tekende meer naast de blaadjes, gevolg een hele mooie gekleurde houten vloer :(
    Staatnu inmiddels op zijn kamer enfin zit daar regelmatig te kleuren of boekjes te "lezen".

Hier; wachtbankje is bijna ten einde. Voel om heel eerlijk te zijn totaal niets. :cool: normaal na eisprong veel last van m'n borsten. Alleen wel last van puistjes :x
    Pfff.... Je zou toch zeggen dat ik de pubertijd al wel gehad zou hebben, maar ja we zullen het er mee moeten doen.
    En ben heel moe, slaap onrustig. Te veel dingen in m'n hoofd denk ik. Krijg ik vaak last van tegen de zomervakantie. Merk gewoon aan m'n lichaam dat deze toe is aan 3 weken rust. En we zijn nog niet zo lang geleden ook al weg geweest.
    Zit er trouwens over na gedenken om in oktober/november ff een weekendje met mijn grote man naar Sanadome in Nijmegen te gaan. Ff een weekendje heerlijk sauna, massage en lekker genieten met z'n tweetjes.

Zo het is een heel verhaal geworden.
    Alvast slaap lekker allemaal

3. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hey meiden,

Even berichtje van mij. Fijn dat jullie zo meeleven met mij! Vandaag bevestiging van het ziekenhuis gehad dat ik niet zwanger ben.... Goede nieuws is dat ik wel twee eskimo's heb die beide worden teruggeplaatst!
    Dacht dat ze op mijn leeftijd, 30, maar eentje zouden terugplaatsen maar ik ben allang blij ;) Dubbel zoveel kans dus :D

3 juli gaan ze mij belen om een afspraak te maken voor instructies etc. en datum wanneer ze gaan terugplaatsen.

4. nijnonijntje

@pinda
    Wow, dat moet goed gaan, vaak blijft er dan echt wel een plakken. Spannend zeg. Hoop het zo voor jullie!

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Pinda, aan de ene kant balen van het slechte nieuws, aan de andere kant... ik ben heel blij voor je dat ze nu 2 vruchtjes terug gaan plaatsen!!! Spannend spannend spannend en mijn duimen draaien alweer!!

@ Remmar, ow, arme jij, nog even volhouden meid, bijna vakantie!!! Enne, klinkt als een goed plan naar de sauna!!

@ T84, oe, hoe herkenbaar zeg! Dat van dat toiletpapier en de deur, hahahaha...

@ Nijn, heb je je lange dagje overleefd?

@ Naomi, nou het is toch gelukt met het reageren en het voeden? ;) Hihihihi....

@ Sweet, wij gaan pas over 2 maanden, dus nog even doorbikkelen voordat we vakantie hebben. Komt wel goed. Ik zit ook al een beetje over een tafeltje te denken. Zoonlief gebruikt nu steeds m'n huishoudkrukje als stoeltje, dus hij is er denk ik wel aan toe. Alleen ben ik tot nu toe alleen nog maar prinsessentafels tegen gekomen en dat vind ik nog niet echt wat voor hem ;)

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Zo, er is weer erg veel gekletst zeg gister!!! Ik was toen een beetje druk, vandaar nu even snel op de pc. Zo meteen lekker met de kinders naar mijn oude buurmeisje. Zij heeft 3 kids, 1 van 2 en dan nog een dochtertje zo oud als m'n zoontje en een dochtertje 3 dagen ouder dan mijn dochertje, dat wordt dus gezellig!!!

Verder ben ik wel erg moe, de lange dagen breken me op, elke dag weer om 05.10u de wekker.... maar goed, nog maar 2 daagjes vroeg op staan en dan is het weer weekend!!!

7. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden!
    Zo ik ben echt snotverkouden, bah! En ook nog een vervelende hoest te pakken.. Maar verder gaat alles goed!
    Pinda, Idd balen van het slechte nieuws, maar wel fijn dat ze 2 terugplaatsen... ik duim ook wederom weer voor je...
    Renmar, lekker een weekendje weg samen, moet je gewoon doen lekker genieten samen! Wanneer mag je testen?

Ik weet even niet meer wie het precies vroeg, maar ik heb ook voor Ryan een tafeltje en stoeltje, nu staat alleen het tafeltje er nog, want meneer gaat steeds op het stoeltje staan en gevaarlijke capriolen uithalen etc.. dus ik heb nu alleen het tafeltje staan, staat speelgoed e.d. op, en dan als hij hier aan gewend is, zet ik het stoeltje weer neer.. ik heb trouwens het blauwe setje gekocht bij de Ikea.

Alice, zo dat is lekker vroeg!! Ryan is de laatste tijd ook weer vroeg wakker.. meestal tussen 5 en 6.. hoop dat het snel weer over is, haha! Dit ook in het weekend, hij doet niet aan uitslapen..

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, pfjoew, dat is ook wel vroeg dan, zeker in het weekend!! Kun je hem niet even knuffelen of iets te eten geven ofzo en dan weer lekker terug leggen?
    Onze dochter wordt ook zo vroeg wakker, maar als we haar wat speelgoed geven en de speen, dan is ze na een kwartiertje weer in slaap gesukkeld.
    Ryan dus flink aan het klimmen op z'n stoeltje, dat is inderdaad niet zo fijn....

Het was erg gezellig vanochtend met de kids en m'n oude buurmeisje. Net nog even snel met 2 kiddies en 2 hondjes er een wandeling achteraan geplakt en nu slapen de kindjes en kan ik weer even ademhalen ;)

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, je vroeg of ik weet waarom mijn zoon zo klein blijft.... Ik weet niet waarom :(, ik hoop dat hij gewoon even 'stil staat' en dan straks weer een groeispurt krijgt. Het is natuurlijk wel echt een Indo-jongetje (die zijn vaak niet zo groot ;) ) en mama en papa zijn ook niet zo groot, we gooien het dus maar op de genen ;). Maar ik maak me wel soms wat ongerust hoor, zeker nu we elke 2 maanden terug naar het cb moeten om te meten, ik vind dat toch wel spannend...

10. nijnonijntje

@alice
    Ja precies, kan me herinneren dat je dat eerder ook al zei. Maar ja precies wat je zegt, als het cb zegt dat je hem elke keer moet opmeten, dan ga je je ook zorgen maken.
    Zit vast wel goed. En ondanks de zorgen toch fijn dat het cb het in de gaten houd toch? Des te makkelijker je kan zien dat hij wel goed groeit :D

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, inderdaad!!!!

12. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Jep ook in het weekend! Haha! Ik ga morgen proberen ze fles in bed te geven en hopelijk wil hij dan verder slapen.. zou fijn zijn! ;)
    Lekker he als ze even op bed liggen, even tijd voor jezelf.
    Idd fijn dat ze je in de gaten houden!

Pff... geen zin meer om te werken! Maar ik moet nog ff.. ;)
    Straks even langs de paardjes, kraambezoek en dan sporten en dan lekker naar huis.. Morgen begint mijn weekend gelukkig weer..

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, al lekker van je weekend aan het genieten? ;)

Het weer is weer warm en klammig zeg vandaag!! En dat terwijl er nog niet echt veel zon staat.... Ach ja, het is ook nooit goed he? ;)

Gaan jullie nog leuke dingen doen vandaag? Hier een normaal dagje, boodschappen, was vouwen, strijken etc.... En natuurlijk van de kiddies genieten!!!

14. nijnonijntje

@alice
    Ja nou ja leuks....ik werk vandaag. Pfff geen zin in.
    Vind deze week zo langzaam gaan. Komt denk ik ook door de lange dagen die ik gemaakt heb. Hoop dat vandaag een beetje snel voorbij gaat.

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Arme Nijn, knuffel voor jou!! Nog even en het is weekend!! Inderdaad niet leuk als je de hele week zo'n lange dagen moet maken.

16. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Jep, lekker weekend! Het weer is iig goed.. Straks lekker fiesten en naar de kinderboederij..
    @ nijn, sterkte vandaag.. Nog even en het is weer weekend.. ;)
    @ alice, jij ook fijne dag vandaag!

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, o leuk lekker fietsen en naar de kinderboerderij. Hier hebben we voor het middagslaapje een wandelingetje gemaakt en wellicht dat we na het slaapje nog even naar het speeltuintje hier om de hoek gaan, maar ik ben nu eigenlijk te lui om wat te doen ;)

Vanavond nog even de paardjes knuffelen en dan is de dag alweer om!!

18. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hoi meiden!

Wat een weer he? Het is inderdaad nooit goed haha. Ik ben allang blij, alles beter dan regen! Nu kan mijn paard tenminste heerlijk op de weide staan.
    Ik heb vanochtend een tentamen gehad, morgen dus de laatste, en ik kan het niet meer opbrengen. Ik hoop echt dat ik volgend collegejaar met wat meer rust en regelmaat kan beginnen, want ik zit 'vol' voor mijn gevoel. Hoop dat mijn paard dan bij het paardenrusthuis staat, ik ga niet meer zoveel werken. Nou, genoeg geklaagd!

Pinda, wat jammer dat de eerste poging niet gelukt is, maar wat ontzettend goed om te horen dat er nog twee cryo's zijn, en dat ze ze allebei gaan terugplaatsen! Spannende tijden dus weer.

T84, lekker druk allemaal, gezellig! Veel plezier bij de kinderboerderij!

Alice, leuk joh, zo'n buurmeisje zo dichtbij met kindjes van dezelfde leeftijd! Schiet het huis een beetje op?

Nijn, jij ook al zo druk!

Nou, ik ga weer even verder!

19. nijnonijntje

@sweet
    ja nou...pfffff hele drukke week achter de rug. en de komende 3 weken zijn ook al zo druk. Lange dagen en veel werk mee naar huis, maar goed.
    Jij komt er ook al in om zie ik. Is ook wat, werken, een kind en in jou geval ook nog een studie. Hoop dat je je studie snel kan afronden. Zal we heel veel meer rust geven denk ik of niet.

@alice en T84
    ooo ik lees dat jullie allemaal leuk dingen hebben gedaan vandaag met jullie kindjes. Jaloers!!! ;)

Nou ik zit nu lekker op de bank. Heb weekend. maar zoals ik al zei, werk mee naar huis genomen, dus zal er morgen toch nog even aan moeten zitten. Gelukkig slaapt mijn kleine man, vaak ruim 2 uur achter elkaar, dus heb ik als het goed is wel even tijd.
    Zul je net zien dat het morgen anders is.
    Oke niet over nadenken.

@naomi
    hoe bevalt je nieuwe baan verder?
    Eerste dag was goed gegaan. En de rest van je diensten?

@pinda
    mijn hoop is er nog steeds voor je. Zeker nu met 2 ijsblokjes ;)

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Sweet, dikke knuffel voor jou!!! Ik hoop ook echt dat er meer rust voor jullie komt. Ik vind het zo naar om te horen dat het je allemaal zoveel tijd en energie kost. Nog heel even doorbijten voor dit tentamen, je kan het meid!! En dan genieten van de welverdiende vakantie :)
    Ja, echt heel leuk! Ik heb nu 3 vriendinnen hier in de buurt met een kindje zo oud als mijn zoon en 2 daarvan hebben een kindje zo oud als mijn dochtertje. De 3e vriendin verwacht in september haar zoontje dus dan is de 3e leeftijdsgenoot er. En mijn nichtje staat op knappen, echt een drukke kinderboel hier :), maar o zo leuk!!!

@ Nijn, ook een hele dikke knuffel voor jou, jij komt ook om in al het werk lees ik. Is het voor jou al weekend? Of vandaag ook nog een dagje werken? O, ik lees het al, in principe weekend, maar werk mee naar huis :(. Hopelijk ben je er niet al te lang mee bezig!!

Deel Deze Pagina