Het is inderdaad wel een voorrecht dat ik elke dag met de kindjes bezig mag zijn. Het is heerlijk om m'n schatjes op te zien groeien. Maar soms baal ik er ook wel van hoor, ik heb 10 jaar gestudeerd, maar ik ben werkloos, elke dag zoek ik, maar vinden wil niet echt . Daarnaast is het ook best moeilijk om te gaan werken, aangezien mijn man dagelijks van 05.45u to 19.35u de deur uit is en ik natuurlijk een beroep heb met irregulaire uren. Soms is het ook wel zwaar om doordeweeks de complete verzorging van de kiddies 'alleen' te moeten doen. En tel daar nog 2 honden en 2 paarden bij op . Maar goed, ik probeer het als een groot voorrecht te zien en ik ben heel erg blij met mijn kinderen en man. En uiteraard ben ik heel blij met alle hulp van mijn moeder, zonder haar zouden we het allemaal niet redden! Superoma
O ja, gister voor het eerst op het paard van een stalgenootje gezeten, had haar paard uitgestapt, is niet veel, maar wel een beginnetje natuurlijk En vandaag voor het eerst les!! Weliswaar op een paardje van de manege en allemaal erg rustig aan natuurlijk, maar we maken dus vorderingen!!!
@alice: super alweer te paard!! @nijn: werken gaat goed eindelijk kassatraining gehad en gisteren gelijk in de drukte alleen mogen staan. eigenlijk heb je 3 trainingsdagen... ik 2,5 uur woensag hihi. scheelt dat ik al lang achter de kassa sta, moest alleen het systeem doorkrijgen van hun. deze week erg veel gewerkt daarom weinig hier. zou 15-16 uur werken maar heb deze week 29!! uur staan... ben er ook niet blij mee en heb dat aangegeven maar kon niet veranderd worden. van het weekend nog even doorbikkelen en dan wat rustiger aan als het goed is.
Daar ben ik ook weer eens. Ik baal echt dat ik weinig tijd heb. Op het moment heel veel met de kleine in de weer. Ook in combi met werk erg zwaar. Soms zijn mijn nachten van 23:30 tot 4:30. N dan de hele dag op mijn werk mijn kop er bij houden pfffg. Werken valt me zwaarder dan verwacht. Ik mis mijn kleine meisje waanzinnig. Ze heeft t naar haar zin op kdv n bij oma, maar als ik er wel ben wil ze alleen maar bij mij zijn en is ze heel erg eenkennig. Verder gaat t goed hoor, ze groeit als kool. Dinsdag moeten we weer naar CB. Eens kijken hoeveel ze is gegroeid. @pinda: balen zeg. Wel goed nieuws dat ze er de volgende x twee terug plaatsen. @kim: slaat de antibiotica al aan? @all: zwaai zwaai
@ Happy, dat klinkt heftig meid! Die korte nachtjes zo.... Dat moet dan zeker wel zwaar zijn met je werk erbij. Iedereen verder lekker van het weer aan het genieten?
Hey meisjes! Alles goed? Lekker weertje he, alleen beetje jammer dat ik moet werken, haha!! Straks naar Utrecht voor de diploma uitreiking van me zus, is geslaagd voor paravetinaire arts.. zo trots op haar! Verder gaat alles goed... @Happy, dat klinkt idd zwaar!! @Naomi, en een rustiger weekje qua werken deze week? Ik hoop het wel voor je.. @Alice, leuk dat je weer op een paard hebt gezeten.. top gevoel!!
@ T84, gefeliciteerd met je zus!! Veel plezier in Utrecht Was inderdaad weer heerlijk op het paard. Zaterdag en zondag ook weer even paardjes geknuffeld en straks weer naar stal om te longeren, donderdag er hopelijk weer op! Zo, vandaag weer een sollicitatiebrief de deur uitgedaan, weliswaar niet in mijn afstudeerrichting, maar goed, je moet iets.... Nu maar hopen op reactie...
Hoi meiden, Ff snel een berichtje. Op het moment allemaal druk druk druk. Gaan aanstaande zaterdag op vakantie en moet nog een heleboel regelen en vooral wassen en strijken :x En daarnaast ook nog 30 uur werken deze week. Ben overigens wederom ongi geworden dus zitten nu in ronde 23. Hopen nu maar op een vakantiebeeb haha lekker onhandig klussen in de caravan Dikke knuf voor jullie allemaal
@ Remmar, nog even een weekje stressen volhouden en dan heerlijk gaan genieten van je vakantie meid!!! We duimen voor een vakantie-beeb!! Succes in de caravan
@remmar: alvast een hele fijne vakantie. Geniet er lekker van. Oh caravans zijn ook heel romantisch hoor Straks naar CB. Ben benieuwd want voor mijn gevoel is ze echt een babyreusje. Vorige keer zeiden ze al dat ze voor Nederlandse begrippen n lange slanke baby is. Wel zielig want ze krijgt weer prikjes. De vorige keren was ze die dagen niet zichzelf en heel erg zielig. Wel eindelijk mooi weer, niet benauwd in elk geval. @alice: lekker van de paardjes aan het genieten? Ik rijd geen paard maar nu lijkt t mij heerlijk weer om lekker met een paard de bossen in te gaan.
@ Renmar, balen meid! Maar nog ff en dan hebben jullie heerlijk vakantie!! @ Happy, ben ben benieuwd naar de cijfertjes, hihi ja de prikjes zijn ff vervelend idd.. maar gelukkig snel weer over!! Het is heerlijk weer! Hou ik van.. haha!
even een zwaai meiden. sorry voor mijn afwezigheid... gisteren tot 2.15 (vannacht dus) moeten werken, daarna nog kolven en douchen dus om 3 uur eindelijk in bed. half 4 in slaap gevallen, half 6 jasmijn eten, half 9 isabel eten en om 10 uur telefoon van mn werk of ik vandaag van 5 tot 11 wil werken ipv van 8 tot 11 nou vooruit dan maar, daarna maar uit bed gegaan. kort veel onderbroken nachtje dus en ben helemaal gaar. isabel is al een half uur aan het kletsen in bed maar heb gewoon geen zin om haar uit bed te gaan halen echt erg. over een uur komt mn tante dat is wel fijn, heb ik alsnog even rust. deze week wel minder werken gelukkig maar haal de 20 uur nu nog wel.... echt erg dit personeelstekort! ze moeten nog zo een 15-20 man hebben dat is dus nogal wat.
@ Happy, hoe is het gegaan op het CB? Ik ben wel benieuwd naar haar cijfertjes. En vielen de prikjes mee? Het is inderdaad heerlijk om op een paard naar buiten te gaan. Mijn zoon is trouwens ook dol op paarden, overal spot hij ze en hij wijst naar ze en roept dan dol enthousiast "paard"!!!! Tja, dat heeft hij niet van een vreemde vrees ik @ T84, lekker van het weer aan het genieten dus? @ Naomi, pfjoew, pittig hoor!! Wel goed op jezelf letten! Kleine man probeert hier een dutje te doen en de kleine vrouw is lekker aan het drinken. Net heerlijk met oma gelunched en straks komt ze terug en gaan we een fijne wandeling maken met de hondjes, even paardenvoer halen en nog even de paardjes knuffelen. Heerlijk zo'n dagje
Ze is nu 65,5 cm en weegt 6720 gram. Prikjes vond ze niet leuk. Daarna heeft ze gegeten en geslapen en nu is ze alleen maar heeeeel zielig aan het huilen en jengelen. Gelukkig weet ik dat dit maar een dag duurt. @naomi: das balen dat je zo'n gebroken nacht had. Hoezo moet je s nachts nog kolven? Kan dat niet op je werk? Je hebt daar wel recht op hoor. @alice: grappig dat hij paarden nu al zo leuk vindt.
@ naomi, zo dat zijn lange dagen en korte nachten. Wel een beetje op jezelf lettem hoor!! @ Happy, Mooi cijfertjes!! Ja gelukkig is het zo weer voorbioj, lekker knuffelen met r! @Alice, leuk! Ryan vind paarden ook leuk.. komt echt door mij denk ik.. hij gaat natuurlijk ook wel is mee naar mijn paarden.. en hij heeft een hobbelpaard waar hij op rijdt, zo grappig om te zien. En het grappige was we waren een keer op de kinderboederij en hij liep gelijk naar het schetje.. hihi! Zo bijna weer klaar met werken.. zo me kleine man ophalen en koken voor mijn mannen!! Fijne avond meiden!!
Dag meiden @happy Mooi, je meisje groeit goed. Ja zielig he van de prikjes. Knuffel haar maar lekker. @naomi O jee, dat is jammer. Als ze maar niet door het personeeltekort de rest overwerkt hebben. Dat moet je ook niet hebben. @T84 Leuk is dat of niet, koken voor je mannen. Ik vind het heerlijk. Alleen hier vandaag lekker bij moeders aanschuiven. Heerlijk. Ze past op dinsdag op en naar mijn werk schuiven we dan aan. Zo, mijn werkdag zit er ook weer op. Morgen een vrij dagje en dan donderdag weer werken en dan lekker weekend.
@ Happy, inderdaad mooie cijfers!!! Knuffel haar maar even lekker na die stomme prikjes! @ T84, hihi, die van jouw ook al zo'n paardenfan. De ponyclub traint op het veld achter ons huis, dus als ze aankomen, hoor je al die hoefjes op het asfalt, als hij dat hoort gaat hij ook al uit het raam wijzen en paard roepen, zo schetig!! Veel plezier met je mannen vanavond! Lekker koken hoor @ Nijn, heerlijk dat je moeder voor je gekookt heeft. Geniet ervan! O je zoon is vandaag precies 7 maanden oud, gefeliciteerd!! Ik heb net maar een boterhammetje voor mezelf gesmeerd. Manlief heeft weer vertraging, dus is pas na 20u thuis.... Wel jammer, de avonden zijn altijd al zo kort Zo zoonlief ook maar weer even een flinke poetsbeurt geven, die heeft zo flink buitengespeeld, hahaha, hij is er wel aan toe En dat terwijl hij eigenlijk vanochtend al in bad is geweest...
@happy: ik had om 9 uur nog gekolfd op het werk moest tot half 1 maar dat werd 2 uur. normaal drinkt jasmijn om 11 uur nog een keer bij me, dus om mn productie hoog te houden heb ik thuis om half 3 snachts nog snel gekolfd was namelijk ook echt nodig hihi. rooster voor volgende week ook gehad en 3x 4 uur en 1x 3 uur werken dus daar word ik blij van. ook alleen maar in de drukte dus dat is wel prettig hihi.
@ Naomi, klinkt dus wel oke, je rooster van volgende week! Vandaag een gezellig dagje gehad met een vriendin. Eerst naar mijn jonge paardje op de wei gaan kijken, daarna lekker gelunched en toen nog geshopt! En ik ben geslaagd voor wat kleren, dus ik ben blij!!
Hebben jullie kleintjes ook zoveel last van het warme benauwde weer? Ik leg haar telkens alleen in een romper en in haar bed in een zomerslaapzakje. Maar ze is wat ik ook doe helemaal bezweet, kletsnatte haartjes en hoofdje. Heb t raam in haar kamer nu op de kiepstand staan maar lijkt ook niet te helpen. Iemand een goede tip?