Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Happy, ach wat sneu voor je meisje, dat is niet leuk :(
    Hier hebben we er eigenlijk geen last van, maar waarom weet ik ook niet. Overdag ligt dochterlief met korte romper en een jurkje, ze ligt op hydrofielen, wellicht dat dat scheelt? In bedje ligt ze in een romper en in een zomerslaapzak op een aerosleepmatrasje + hoes. Zoontje is wel bezweet, maar die is ook erg druk en blijft (ook met dit weer) rennen, springen en vliegen.
    Ik heb wel de hele dag door alles open staan om te luchten, maar dan is het nog warm binnen.....

Net een flinke wandeling gemaakt naar een vriendin. Een half uur heen gelopen en een half uur terug en dan echt flink doorstappen! Ze heeft paarden en kippen aan huis en 3 honden en katten, dus mijn zoontje heeft zich heerlijk vermaakt!! Onderweg kwamen we ook langs de stalling van onze paardjes, dus hebben daar ook nog even gespiekt. We hebben er dus een heerlijk ochtendje op zitten.

2. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@alice
    Dat klinkt als een heerlijke ochtend met je kindjes. Vanmiddag lekker rusten.
    Hier een rustige ochtend gehad. Straks na 2 uur als mij ventje wakker is gaan we saampjes lekker even op pad.

@happy
    Nee eigenlijk niet. Tuurlijk is het warm, maar het belemmert hem gelukkig niet in slapen en spelen.
    Hij ligt idd vooral in zijn romper. En in bed met een zomerslaapzak.
    En dat gaat goed.

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @happy: wat zielig!! hier ook alleen romper en snachts slaapzak eigenlijk. wat je zou kunnen doen is een lauw badje, dus niet warm zodat ze wat af kan koelen, misschien helpt dat.

@alice: heerlijk gelopen dus vanmorgen :D

hier heeel trots op Jasmijn, ze rolt namelijk van haar rug op haar buik sinds vandaag :D:D

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, wat goed!! Lekker snelle tante :)

@ Nijn, jij nog lekker op pad geweest met je mannetje?

Wij zijn vanmiddag nog even naar het dorp geweest, zo meteen heb ik nog een verjaardag en dan heb ik echt wel genoeg gedaan vandaag.... Nu maar eerst even koken, manlief komt zo thuis....

5. nijnonijntje

@alice
    Ja we zijn eerst even op ziekenbezoek geweest en daarna naar een grote speelgoed winkel geweest. Wilde nog wat leuke spulletjes hebben.
    Nou daan vond het geweldig. Heeft zijn ogen uitgekeken en had de grootste lol om alles te bekijken en te voelen. Echt heel leuk.
    Nu lekker op de bank. Manlief is net thuis, was wat laat vandaag. Nu even lekker niks doen.
    Morgen gaan wee een dagje naar mijn schoonzus. Die woont hier een eindje vandaan.
    Helemaal gezellig dus.

@naomi
    Wat goed van haar. Lekkere snelle meid.

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, je kleine mannetje heeft zich zo te horen dus goed vermaakt! Jouw grote mannetje dus ook net zo laat als mijn man vandaag :(
    Veel plezier morgen bij je schoonzus.

Zo, ik ben weer terug van m'n feestje, nog even dichterlief voeden en dan lekker slapen! Alleen ben ik nu wel erg wakker....zul je net zien ;)

7. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan me voorstellen dat de kleintjes het warm hebben met dit weer, ik zweet zelf ook al zo erg de hele dag :)

@naomi: fijn dat het rooster voor volgende week minder uren is en wat knap dat jasmijn al omrolt!

@all: al ruim 30 weken zwanger inmiddels. Ik merk dat het nu wel wat zwaarder begint te worden. Ik slaap ook een stuk slechter en ben best moe overdag. Nog een paar weekjes werken en dan ga ik lekker rustig aan doen tijdens m'n verlof. Ik kijk er stiekem best wel naar uit!

Fijn weekend nog!

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Elja, fijn datje zo goed gaat met jullie! Het is ook wel te begripen dat je erg moe bent. Het weer is er ook naar en het einde is steeds verder in zicht. De laatste loodjes wegenhet zwaarst....

9. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden!! Fijn weekend gehad allemaal?

@ Elja, alweer 30 weekjes! Ja het wordt idd wat zwaarder maar je krijgt er zo iets moois voor terug!'

Pff... ik heb sinds zaterdag buikpijn.. ff echt irri.. hoop dat het snel weg is.. Heb een schaal en schelpdieren allergie.. en had een paar kleine garnaaltjes gegeten.. meestal kon dat nog wel.. nu niet meer dus, balen!

Fijne dag vandaag!

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, o, wat vervelend dat je zo'n last hebt van je buik! Beterschap!!

Hier weer een heerlijk weekendje gehad. Deze week staat ook niet zo heel veel gepland, dus ik heb een heerlijk vakantie-gevoel :)

11. nijnonijntje

Hoi meiden,

Ja hier een goed weekend gehad.
    Zaterdag een dagje weggeweest. Zondag lekker thuis. En dat moest ook wel. Daan was behoorlijk van slag en moe. Heeft veel gejengeld en was erg hangerig.

Nu weer aan het werk. Deze week weer een drukke week voor de boeg.

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, succes met je drukke weekje!!!!

13. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Nijn, en gaat het het een beetje met je drukke weekje? Je bent iig al op de helft.

Hier gaat alles goed, nog steeds last van mijn buik maar dat gaat gelukkig alweer beter..
    Morgen gaan we naar de dierentuin.. opa en oma uit engeland zijn er ook.. dus wordt gezellig!

@Pinda, hoe gaat het met jou?
    @ Rest, Zwaai!!

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, balen dat je buikpijn nog jiet over is.
    Heelveelmplezier in de dierentuin!!!

15. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hoi meiden,

Hoe gaat het met iedereen?

T84, alweer beter?

Nijn, week zit er bijna op!

Alice, hoe gaat het met de kleintjes? Zoonlief alweer wat gegroeid?

Naomi, knap van Jasmijn!

Elja, wat ga je hard meid! Heerlijk bijna verlof.

Mijn meisje heeft gisteren haar eerste pasjes gezet, zoooo cool. Vanochtend ook nog wat gelopen, maar nu alweer de hele tijd aan het kruipen. Komt wel weer denk ik.
    Wat een rotweer he? Ik voel me een beetje opgesloten, wil graag leuke dingen doen, maar met dit weer komt er niet veel van...
    Nou ja, fijne dag allemaal!

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Sweet,supergoed van je kleine meid!!!!

17. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Alice, ja leuk he, ben zo trots! Zo'n gek gezicht om die kleine te zien waggelen!

Meiden, wat moeten we toch met dit weer??? Niet normaal meer!

18. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sweet: wat leuk van je meisje dat ze begint te lopen!!

19. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Sweet, wow wat gaaf!! Ik zag het filmpje op FB.
    En idd het weer niet normaal meer.. pff..
    Vanaf volgende week donderdag heb ik vakantie, ik hoop dat het dan wat beter wordt hoor!!

Hoe is het verder hier? Iedereen fijn weekend gehad?

20. nijnonijntje

Hoi ladies,

Hier alles goed. Druk met mijn laatste weekje werk, daarna vakantie. Ik ben er aan toe hoor.
    Heb het zo druk.
    Ben heel wat van plan, alle kasten opruimen en ik denk dat ik het leger des heils heel blij maak haha.

Deel Deze Pagina