Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @naomi: ooh, wat een mooie foto!

@happy: beterschap voor jouw kleintje!

2. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meisjes!
    Alles goed hier?
    Lekker rustig iig..
    Ik heb vakantie dus daardoor niet zoveel online..

Maar hoe is het hier?
    @ renmar, al getest?
    @Happy, beterschap met je kleintje!
    @Naomi, leuk!!

Hier trouwens verder alles goed.. Volgens mij zit Ryan weer in een groei spurt.. Groeit als kool haha! Eind van de maand weer naar CB, ben benieuwd.. Hihi

3. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, heerlijk lekker van je vakantie aan het genieten dus!
    En Ryan een flinke groeispurt. Ik ben ook wel benieuwd naar zijn cijfertjes.
    Volgende week naar het CB voor m'n zoontje, best spannend, ik hoop toch wel dat hij wat gegroeid is, anders gaan ze verder kijken.... Zelf denk ik toch dat hij weer wat groter is geworden, dus ik ben niet echt superbang dat het mis is.

4. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @alice: ben benieuwd of hij gegroeid is. Maar als je zelf denkt van wel zit het heus wel goed.
    @naomi: mooie foto van jullie mooie meiden.
    @t84: een groeispurt dus. Ben benieuwd naar de cijfertjes. Wel een goede reden om straks lekkerte gaan shoppen.

Ons meisje groeit ook als kool. Eind van de maand pas naar cb dan heeft ze haar halfjaar consult. Wat gaat dat snel zeg. Ze is nog steeds verkouden. Gisteren opnieuw naar ha geweest. Veel slijm in haar keel en opgezette amandelen maar oren keel n lingen zijn niet ontstoken dus dat is goed. Schijnt vooral met haar afweersysteem te maken te hebben omdat ze nu naar kdv gaat. Ach ja

5. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @elja: hie gaat het met jou en de kleine in je buik? Bijna verlof he. Goede vooruitzichten zeg.

6. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hey meiden,

lang niet meer geschreven, maar alles gaat goed hier hoor! Heb 9 augustus de terugplaatsing van mn twee eskimo's!! hoop zo dat het blijft zitten!!

Hoe gaat het verder met jullie? nog vakantieplannen? wij gaan eind augustus even weg..weet alleen nog niet naartoe..wordt een last-minute ;)

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Happy, ai nog steeds dus niet fit :(

@ Pinda, oe, we duimen!!!

8. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @ pinda, spannend dat is al bijna!!! Ik duim voor je!!

9. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pinda: oh, wat spannend voor jullie!

10. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @pinda: spannend. Dus ze plaatsen er twee terug? Ik duim voor jullie dat ze mooi blijven plakken.

Wat een rust hier zeg. Komt vast door de vakantie.

11. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @renmar: hoe gaat het met je? Ik zie dat je banner nog steeds op overtijd staat. Ik vind het erg spannend hoor.

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Ik ben er nog!!!! Ik kijk eigenlijk wel elke dag.... maar het is inderdaad erg rustig!!

13. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Vind het ook spannend renmar!!

14. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hopelijk is het nu eindelijk raak voor Remmar en mij!!

Zit op tegen morgen, wat als de embryo's niet goed ontdooien...:( Van de hormonen die ik nu slik word ik nu ook een beetje depri...buikpijn etc. whaaahh kan niet zo goed tegen dat afwachten..!!

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Spannend Pinda! En we gaan er gewoon van uit dat het ontdooien goed gaat en de terugplaatsing ook!!! Komt goed!! We duimen!!

16. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik duim ook voor je pinda!!!!!

17. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Meiden....ben net gebeld door het ziekenhuis....TP kan niet doorgaan...beide embryo's zijn overleden

Heb 7 september een evaluatiegesprek en volgens hun is het tot die tijd beter om aan de pil?! te gaan...zit er erg over te twijfelen...kans op spontaan (mocht het een kans hebben) zit er dan ook helemaal niet meer in....:(

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @pinda: ow jeetje meid dit berichtje had ik niet gehoopt voor je :( heeeeele dikke knuffel.
    raar advies om terug aan de pil te gaan.... ik zou het persoonlijk niet doen, de kans is al klein en dan is het helemaal uitgesloten.

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    O Pinda, wat erg!!!!!!!! Is die kans zo groot dan dat de embryo's het ontdooien niet redden? :( Echt zo naar zeg dit.
    Maar ik snap niet waarom ze je aan de pil willen hebben? En waarom dat gesprek pas over een maand???

20. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Naomi: thanks meis!
    @Alice: thanks! het schijnt een heel technisch proces te zijn om ze goed te ontdooien...mij aan de pil hebben heeft te maken dat ze mijn cyclus willen gaan sturen..denk dus dat ik gewoon maar hun raad opvolg..spontaan heeft toch maar 9% kans...:(

Deel Deze Pagina