Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Goodmorning Ladies!

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Goodmorning!!!!

Er kwam niets uit de urine, maar het is wel opgestuurd naar het lab. Maandag weten ze meer, maar het zal dus niets zijn :). Zou die pijn dan gewoon zijn van het uitzetten van mijn baarmoeder??? Of toch darmen :(

3. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Goedemorgen ladies,

@alice
    Misschien komt het door bepaalde inspanning.
    Als ik bijvoorbeeld een nacht op mijn buik heb gelegen of een dag veel heb moeten bukken enzo, dan blijf ik daarna nog een dag of wat een rare pijn in mijn buik houden. Misschien zoeits?

Hier even een baalmoment.
    Trok vanmorgen een nieuwe jurk aan. Kaartjes eraf geknipt.
    Kom ik op mijn wer zie ik een gat in de mouw. Grrrrrrr zo niet leuk!

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, ik heb geen idee of ik iets anders heb gedaan :( Het is ook niet beurs ofzo, echt geen kramp en steekjes, maar geen contracties... Volgende week naar de vk en het daar maar eens vragen.
    Blegh, balen zeg dat je dan net ziet dat er een gat in de mouw zit!!!! Is het op de naad? Want dan kun je hem misschien nog wel herstellen.....

Ik heb echt bijna al een week niets in huis gedaan :$ Nu toch maar eens echt langzaamaan een beginnetje maken.....

5. nijnonijntje

Nee helaas niet op de naad. Dus dat ga je altijd zien. Daar kan ik nou van balen.

Nee ik heb dan ook geen beurs gevoel of steken ofzo.
    Maar gewoon buikpijn alsof je ineens naar de wc moet idee. Alleen dan wat dieper en intenser.
    Ben benieuwd wat de verloskundige zegt.
    Maar denk wel dat je even rustig aan moet doen.
    Ondanks dat je niks in huis hebt gedaan haha
    Nee maar denk wel dat het een teken is dat je even rustig aan moet doen.
    Ik had ook tot 20 weken dat ik niks voelde en alles kon, maar nu voel en merk ik alles als ik iets doe of iets meer inspan.

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, o, dat is echt rot :x Zul je net zien inderdaad dat het niet op de naad is....
    Oei, als ik nog rustiger aan moet gaan doen wil dat vast zeggen dat ik alleen nog maar in bed moet blijven liggen ;), hihihi....want ik heb werkelijk waar echt helemaal niets uitgevoerd afgelopen dagen!! :)
    Kan me trouwens herinneren dat ik dit gevoel bij mijn zoontje ook heb gehad tussen de 15 en 23 weken....ik heb toen wel een keer blaasontsteking gehad, maar goed dat is het dit keer niet. Het enige wat ik nu kan bedenken is dat de baarmoeder gewoon groeit....ach ja, we horen het volgende week wel...

Zo, de keuken ziet er alweer toonbaar uit :), Nu eens even beginnen met de hoge toren was hier uit te zoeken.....

7. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @nijn, dat is zeker balen. Heb je de kaartjes nog? Dan kan je het alsnog terugbrengen? Hoort natuurlijk niet bij de 1ste keer aandoen een gat erin!
    @Alice, wel rustig aan doen he meid. Huishouden kan altijd nog..

Zo weer laatste dagje werken deze week..

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, o heerlijk dat je je laatste dagje van de week weer hebt :)

9. nijnonijntje

Ja de kaartjes wel.
    Maar ik heb het al een tijd in huis. Kan dus nooit bewijzen dat het er al in zat zeg maar. :(

En je laatste dag alweer.
    Wat een geluksvogel.
    Ik moet morgen nog :(
    en dan heb ik deze week 4 dagen gewerkt ipv 3.
    Ja dat krijg je als je weer moet starten na een vakantie aan het begin van het schooljaar. Dan moet er altijd op het laatste moment heel wat geregeld worden.

10. nijnonijntje

Manlief is bezig met de babykamer schilderen enzo.
    Ben heel benieuwd hoe het eruit gaat zien.
    Zal het vanavond wel zien. Spannend!!
    Vanavond hier alleen thuis omdat manlief een avonddienst heeft.
    Normaal vind ik dat niet erg, maar vandaag niet zo'n zin in. Die hormonen doen wat met me haha.
    Maar manlief heeft een verantwoordelijke baan, dus dan roept de plicht af en toe :(

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, dat is niet leuk he? Als je hem dan moet missen :(. Hormonen kunnen wat met je doen....
    Maar, wel heel gaaf dat je straks in de babykamer kunt gaan spieken :)

Net even een rondje naar de brievenbus gedaan met mijn zoontje. Ik schaamde me wel een beetje :%, liep in mijn huisbroek, gebreid vest en uggs..... Maar tijdens het wandelen toch weer buikpijn gehad :(....

12. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goedemiddag!

Alice,doe je wel rustig aan meid!

Nijntje,dat is zonde zeg van je nieuwe truitje.

T84,lekker hoor alweer het laatste dagje.

Hier controle gehad en alles was goed!:)
    De kleine lag nu helemaal beneden,de gyn zei dat ze nog wel kon draaien.Had gevraagd om een foto maar daar dacht de kleine meid anders over haha.Ze draaide de hoofd weg en handjes ervoor:$
    Lekker eigenwijsje is het ook:D

Zie hier de foto:p:

Bekijk bijlage 179764

13. nijnonijntje

zie je, het komt echt door inspanning. Al is het maar heel weinig.
    Rustig aan doen dus.

14. nijnonijntje

@kim
    mooi dat alles goed was. Altijd weer een geruststelling.

15. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Alice, Haha, maakt toch niet, als ik thuis zit en ik moet even snel wat doen ga ik me ook niet omkleden.. die combi heb ik ook wel is als ik ff de deur uit moet. Haha!
    @Kim, fijn meis dat alles goed is!!

Ik vanaaf weer voor het eerste springles sinds dat ik zwanger was van Ryan. Helemaal zin in!!

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Kim, fijn dat alles goed was!!! En die kleine eigenwijs "no pictures please" ;), hihihi.....wanneer krijg je de uitslag van het bloed?

@ Nijn, ja lijkt het wel op :(, al is het er ook als ik gewoon op de bank lig of niets doe...misschien zijn het dan toch wel mijn darmen.... ach ja, maakt ook niet uit, als het maar over gaat!!!

@ T84, o supergaaf!!! Weer springen!!! O, ik kan niet wachten totdat ik volgend jaar weer op het paard zit :)

O, ik hoor mijn kleine mannetje...ik zal hem eens even uit zijn bedje halen :)

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    O ja, ook wel fijn om te horen dat jij ook aan die combi doet ;)

18. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Bedankt meiden!

Nijntje,ga je ook een foto showen als de kamer klaar is :D

T84,spannend hoor weer de eerste keer springles!

Alice,daar durfden ze niks over te zeggen maar de gyn verwacht wel dat het over 3 weken er moet zijn.

Pff moet morgen op suiker prikken eerst om 8 uur nuchter en dan krijg ik suikerwater bah! Om 10 uur weer terug komen om te zien hoe ik er op reageer en in de 2 uur moet ik ook nuchter blijven.

19. nijnonijntje

@kim
    Ja als alles staat inclusief meubeltjes, zal ik wel even een fototje hier showen :)

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Kim, he getver, morgen dus nog een keer prikken!!! Konden ze het niet allemaal in 1x doen?? Lijkt mij echt niets.... En dan ook nog zo lang nuchter blijven :(.

Deel Deze Pagina