Vraagje aan de meiden die de aerosleep ( of hoe je dat ook schrijft) hebben. Dat is toch een laagje dat ik apart kan kopen en op een matras kan gebruiken. Maakt het uit welk matrs? In principe toch niet? Tuurlijk in een winkel zullen ze je de duurste matras proberen aan te smeren, maar ik heb al een matrtas. Daar kan die toch gewoon op?
Goedemorgen, Pfff hier rustig op de bank heb in het ziekenhuis een glucose drankje gehad. Kan er 1 ding over zeggen BAH!!! Ben nu hartstikke beroerd en mag niet spugen anders moet de test overnieuw. Nog even wachten tot 10.20 dan mag ik weer wat eten als dat gaat.
@ Nijn, aerosleep kan inderdaad op elk matras. Wij hebben wel 2 verschillende soorten, die in de wieg zit al een hoeslaken overheen. Die in het ledikant hebben daar zit nog een apart aerosleep hoeslaken overheen. Uiteindelijk hebben we wel voor een duurdere variant matras gekozen met hardere zijkanten zodat hij naar binnen valt als hij daar op staat en niet naar buiten. Het heeft ook een speciale babyzijde en een speciale peuterzijde. @ Kim, blegh, ik kan goed geloven dat dat flink vies is ....nog even anderhalf uur volhouden meid!!!
@kim: gadver klinkt smerig!!! gelukkig mag je nu weer eten hier zijn er net fotos van ons huis gemaakt isabel zegt mawa (mama) en papa papa is haar favoriet aahha. echt zo leuk om te zien het is net een visje als ze dat zegt hahaha.
@Naomi haha wat lief dat ze al papa en mawa zegt. Ja papa tuurlijk zegt ze dat als eerst. Vaders en dochters.....onafscheidelijk hoor. Ik spreek uit ervaring. Ben gek met mijn vader. En heb nog twee zusjes. Mijn vader heeft dus 3 dochters en owww wat zijn we allemaal papagek en papafan. En hij wordt behoorlijk verwend voor papa.
ja het is echt super schattig haahha. ik hoorde het gisteren al 2x maar vandaag kan ze er niet mee ophouden mn man werkt thuis dus vind dat helemaal te geke hahaha. hier net de bench voor de hond binnen gekregen is de lade/onderplaat kapot!!! gelijk maar gebeld moeten een foto maken en die sturen naar hun en dan gaan ze oplossing zoeken..
meiden heb de kleine al gevoeld!!!!!!!!!!!!!!! heb al 2x van de week iets gevoeld net boven mn schaambot, het was echt maar een heel klein kriebeltje hihihih maar zooo gaaf
@naomi Zozo jij bent er vroeg bij zeg. maar je voelde isabel toch ook al heel vroeg. haha geweldig hoor. Ik weet nu hoe het is en het is echt het meest geweldige gevoel ooit. Geniet nog elke dag en kan er geen genoeg van krijgen
o meiden, de babykamer hier wordt super. Was gisteren helemaal blij toen ik thuis kwam en het zag Volgende week babypark bellen dat de spulletjes mogen komen en dan zouden ze hem na ongeveer 3 weken leveren. Ben heel benieuwd wordt al zo echt nu. @naomi gaan jullie nog wat aan de babykamer doen? Of hebben jullie hem heel neutraal dat als de tweede een jongen wordt hij er zo in kan en niet in een roze kamer ligt @alice bij jullie gaat de kleine toch eerst bij jullie op de kamer? Of doe je hem/haar wel bij je zoon op de kamer.
@ Naomi, wat lief van Isabel!!!!!!!! En wat balen van de bench En heerlijk om de kleine al te voelen @ Nijn, hahahaha, die vader van je is verwend met 3 dochters. En heerlijk dat je babykamer zo mooi wordt We weten überhaupt nog niet waar we wonen als de kleine komt, maar we gaan er van uit dat we dan al verhuisd zijn. Hij of zij komt eerst bij ons in de wieg op de kamer te slapen en daarna afhankelijk van het soort huis of eigen kamertje of bij grote broer Morgen de 20-weken-echo!!!
@alice: spannend morgen!!! @nijn: wij hopen ook verhuisd te zijn.... anders voorlopig bij ons en daarna evt. in de andere kamer maar daar doen we niets meer aan dus dat zou meubels erin zijn en klaar want ga nu niets meer schilderen hierzo hihi. de lade van de bench wordt vervangen, we krijgen een nieuwe opgestuurd! zo erg is deze niet kapot dus hebben we een reserve haha.
@Nijn, leuk dat de babykamer al bijna klaar was. Vond het zo leuk om daar af en toe te zitten met de kleine nog in me buik.. @Naomil, Wow wat gaaf zeg!! Wat knap van der!! @Alice, spannend de 20 wkn echo! Komt helemaal goed.. succes!! Springles ging goed gister. Kreeg ook wat aanwijzingen op mijn zit en houding.. handen enzo.. en hij ging lopen joh, jeetje echt top!! En wat een heerlijk gevoel.. dan merk je echt dat het met elkaar te maken heeft. Alleen mijn merrie brak los op de spuitplaats.. touw trok ze kapot en ging achteruit door de kracht toen glee ze uit op de billen dus ging zitten zeg maar, schok me rot.. maar gelukkig gaat het goed met haar. Klein wondje achter, maar loopt gewoon goed. Echt een muts is dat.. ben blij dat ik maar een merrie heb en dan de andere een relaxte ruin is, haha! En vanmorgen heeft ie een paar keer eventjes los gezeten, helemaal trots.. Ik en Ryan gaan morgenochtend lekker weer zwemmen.. Nu al zin in.. volgend weekend gaan we gezellig naar de fam in engeland.. Zo heel verhaal geworden, haha!
@ T84, lekker he, die merries? , hier 2 merries en 1 ruin, alleen is die kerel van me ook niet relaxed Wat knap van Ryan, zo goed los zitten!!! Wel heerlijk die springles Enne, veel plezier met zwemmen morgen!!!
@alice O spannend en veel succes morgen. Maar zal vast allemaal wel goed zijn Lekker genieten he van je kleintje @t84 Ja het is heel bijzonder in het kamertje bezig te zijn. Al moetn ik toegeven dat nu voornamelijk mijn man bezig is en ik coordineer kan ik heel goed Straks als hij klaar is, is het mijn beurt met alles inpakken en de kamer aankleden
@ Nijn, ik vind het nog een klein beetje spannend....maar ik ga ook vooral genieten O, zo leuk is dat in de babykamer bezig zijn ....ik moet dat deze keer alleen wel missen gok ik zo
@ T84, ja op zich wel goed. Alleen ligt de kleine eigenwijs nog steeds in stuit, maar goed, dat maakt natuurlijk niet veel uit, want nog tijd zat om te draaien. Het is alleen een erg klein kindje, net op het randje van de curve....Ik ben weer een dag terug gezet en zit inmiddels al op 8 dagen terug...We krijgen nog 3 groei-echo's nu. Op zich is er niets aan de hand hoor. Zo lang de kleine zijn eigen lijntje blijft volgen is het oke en het kan allemaal nog bij trekken. En mijn zoontje is natuurlijk ook niet zo groot. Mijn man en ik maken blijkbaar gewoon kleine kindjes
@alice: fijn dat de echo goed was!! en een klein kindje ach als er niets aan de hand is is het straks alleen maar makkelijk ik heb liever een 6 ponder dan een 8/9 ponder hoor!!! ik hoop dat wij ook weer een kleintje krijgen ahhaa. jippie over precies 2 weken hebben wij de termijnecho gehad heb er zoooo een zin in om ons kleintje te gaan bekijken!! tot nu toe was het nog geen kindje om te zien haha nu wel