Hey meiden, Hier even snel een berichtje! Zag dat alice vroeg hoe het was gegaan. Me suiker was de eerste keer nuchter 4,8 en na het glucose drankje was die 5,4 vond het zelf erg netjes!Normaal heb ik nuchter 4,3 maar het is maar een kleine verschil. Bloeduitslagen van de bloedgroep krijg ik over 3 weken als het goed is T84,mooi dat het goed ging met springles! wat gaat dat toch hard he met Ryan! Alice,de kleine kan ook straks natuurlijk nog een groeispurt krijgen.Zolang het maar gezond is en dat is de kleine ook. Naomi,haha dat komt heel snel dat het op een kindje gaat lijken Hier lekker aan het genieten bij me moeder! Zijn vandaag even naar de markt geweest en een paar boodschapjes gehaald!En morgen gaan we ook naar de markt in Den haag (de haagse markt) even flink shoppen haha
@alice Fijn om te lezen dan alles goed was met de echo. En ja wie weet maakt je kindje straks nog een groeispurt. Of je bent gewoon minder ver. Dat kan natuurlijk ook. Als het kindje maar groeit en gezond is toch?!
@ Nijn, nog verder teruggezet worden kan haast niet. Op deze termijn zou ik al op 3+0 positief getest hebben en dan blijft er gewoon geen cyclus meer over.... Ach ja, misschien groeit hij of zij inderdaad nog....mijn zoontje is trouwens ook maar een kleintje natuurlijk. @ Kim, fijn dat je glucose zo goed was!!! Klinkt als een erg leuk dagje met je moeder @ Naomi, ja, bijna naar jullie kleintje kijken!!!! Net even lekker met vriendinnen gegeten en op het terras gezeten. Heerlijk!!
Zwaait vanuit tuinesië... haha ik zal iedereen die zn email gestuurd heeft het lijstje vast mailen.. Wij hebben nu 2 weken vakantie en gaan maandag naar centerparcs... ben er dus ff niet! Mis alleen het mail adres van remmar en miranda nog...ze hebben al wel een pb gehad, maar tot nu toe nog niets vernomen. Bye bye
Nou ik was weer even aan het bij lezen en Alice, ik zie gewoon dat je weer zwanger bent en zelfs de 20 weken echo al hebt gehad! Nog van harte gefeliciteerd, fijn dat alles er goed uitzag. Naomi: Gaat met jouw zwangerschap ook alles goed? Kim: Met jouw zwangerschap ook? Nou ja ik hoop natuurlijk dat het met iedereen goed gaat! Elja: Heel veel sterkte!
@wian: heel veel plezier in CP!! @rosa: hier gaat het goed hoor met de zwangerschap zo vanmorgen gewerkt tot half 1 en om 6 uur moet ik weer beginnen dan gelukkig tot volgende week vrijdagavond weer vrij ahahah. nou ja dinsdag vergadering van een paar uur en donderdag school moesten eigenlijk vanmiddag naar verjaardag in tilburg maar ga dat niet doen nu ik zoveel moet werken hoor, kom wel een andere keer langs. heb echt even behoefte aan rust nu!
@ Rosa, thanks voor de felicitaties!!! , ja, het gaat hard, hihi.... @ Wian, geniet er even lekker van op Center Parcs!! @ Naomi, je hebt groot gelijk, lekker even rustig aan doen, je moet inderdaad veel werken!! Hier een fijn weekend gehad, al merk ik dat mijn bekken-instabiliteit ook langzaam terugkeert...het was al wel instabiel, maar deed me geen zeer, maar heb toch al wel 2 dagen wat last nu Voor de rest alles oke hoor . Mijn zoontje heeft ook al 1 wit streepje in zijn bekkie staan, 1e tandje komt eraan
@Wian, Fijne vakantie! Geniet ervan! @Alice, Leuk zijn eerste tandje.. heeft ie er last van? Bale dat je bi terugkeert.. hoop dat het mee gaat vallen.. @naomi, je moet idd een beetje rusten tussendoor.. is goed voor je. Hier alles goed, werkweek is weer begonnen! Met Ryan ook alles goed, zitten gaat steeds beter.. hij begint ook beetje te tijgeren en te klauteren als hij op de bank ligt zo over mij of mijn vriend, heel grappig!
@ T84, Ryan is lekker actief dus!! Het ging wel goed met z'n tandje eigenlijk. Merkte wel dat hij af en toe wat huilerig / driftiger was en dat zijn ontlasting dunner was. Maar voor de rest gelukkig niet veel ellende. De BI zet helaas wel echt door, ook al de hele dag last van m'n bil....
Hey meiden, Allereerst sorry dat ik jullie zo verwaarloos!! Maar op het moment staat mijn hoofd er echt niet na om op iedereen te reageren. Heb vandaag het besluit genomen om aanstaande donderdag naar de ha te gaan. Dit aangezien ik, na mijn mening en die van een collega, al 2 maanden geen eisprong heb gehad en we nu een jaar bezig zijn. Ben dus een beetje depri op het moment en hier ook niet zoveel meer te vinden. Maar heb m'n emailadres wel doorgegeven aan Wian, en tegen die tijd dat het zover is, kan ik alsnog beslissen. Liefs vanaf hier p.s. Elja: Heel veel sterkte!! Alice: Dat is mooi *** dat je BI terug komt :x Wian: Fijne vakantie! Rest: *ZWAAI*
@Renmar, balen zeg! Maar goed besluit om naar de Ha te gaan. Succes! Hoe is het verder meiden? Hier is het al herfst.. schijnt een storm te komen vanmiddag.. ben benieuwd.. moet eigenlijk even naar de stad wat dingetjes halen. Fijne dag!
Goedemorgen! Ben ik ook weer. Remmar, wat vervelend meissie. Goed om naar de huisarts te gaan, want misschien kan die iets voor je doen, en ben je zo zwanger. Heel veel sterkte! Alice, vervelend van je bi zeg! Oh, ik ga nu mn agenda pakken! Ben nog steeds een beetje verstrooid... Kim, nog lekker geshopt? T84, lijkt mij geen lekker shopweer, jammer.. Hier is het ook rotweer. Wordt altijd zo chagerijnig van dat grijze weer, mote er even aan wennen. Maar wel lekker dat de kaarsjes weer vroeg aankunnen enzo. Naomi, hoe is het met jou? Beetje uitgerust? Nijn, buikie lekker aan het groeien? Hier gaat alles nog steeds goed. Gisteren de kledingkast van mn meisje uitgezocht, wat een werk zeg! Heel veel dingen gaan ook gewoon weg, koop wel nieuw bij een volgend kindje. Wel jammer, heb nog best veel zomerdingen die mn dochtertje nu aankan, maar viand het een beetle koud. Mama, Dan maar een vestige eroverheen. Wat een problemen he, hahaha. Morgen weer naar college, spannend! Ga nu even opruimen. Fijne dag allemaal!
Hey meiden, Ik zal vanmiddag even reageren! Gister hebben we de pretecho gehad!En hoe eigenwijs ze ook was met haar handjes en beentjes voor haar gezichtje is het toch gelukt om haar te kunnen zien! Dit is haar en ze heeft de wangetjes van haar papa en de kin van mama: Bekijk bijlage 181167
@Kim: wat schattig!! @All: niet veel teruggelezen..was hier al een tijdje niet meer geweest! Ben in mijn vakantie naar Londen een lang weekend en Duitsland een weekje geweest en was erg leuk geweest! Even weg was wel goed voor mij We zijn ook naar Europapark in Duitsland geweest..echt leuk pretpark met super enge achtbanen, ben ze allemaal ingeweest en wat gingen ze hard (1 van de voordelen als je niet zwanger bent ). Heb alweer een testje gedaan CD33 gisteren en zag (ja weet het zie ze altijd) een 2e streepje..superlicht. Ging zojuist naar de wc en verloor bloed dus IUI is een feit geworden helaas! CD11 maar even bellen en dan gaan ze weer mn cyclus in de gaten houden en insemineren op het juiste moment...
Aah Kim, wat schattig? Het gaat snel he, nog eventjes en dan heb je je kleine in je armen! Pinda, spannend hoor! Hoop echt dat het nu snel gaat lukken. Leuk dat je een fijne vakantie hebt gehad. Wanneer zullen we de meeting houden? Was iedereen het eens dat we naar Utrecht gingen?
@ Remmar, oei, dat begrijp ik wel dat je hoofd er dan niet naar staat ....spannend hoor donderdag...ik ga heel hard voor je duimen!!! @ T84, ja inderdaad echt herfst he?? @ Sweetbel, oooo goed plan, kaarsjes!!! Dat maakt het altijd zo lekker gezellig Succes morgen met college!! Het voelt vast alsof je er nooit weg bent geweest....en oma past natuurlijk heel goed op de kleine @ Kim, mooooooi!!!!!!!!!!!!! @ Pinda, oei, spannend, dus echt de IUI in ...ik hoop zoooo dat het dan meteen in 1x raak is!!!!!! Het klinkt in ieder geval wel alsof je het flink naar je zin hebt gehad in het buitenland @ Meeting, Utrecht is prima!!! Alleen dan moeten we wel echt even snel een datum in plannen.....want heb niet meer zo heel veel gaatjes over de komende 2 maanden....
@ Steph, nee het was idd geen shopweer. Ben even verder gereden naar een overdekte hal, haha! Morgen weer terug dan zijn me nieuw uggs geleverd. Lekker warme voetjes weer van de winter, haha! Ja het gaat echt hard met de kleding, ik heb ook al een paar dozen op zolder staan. Soms zelf met ongedragen kleding erin. Hier heb je een 2e hands kinderwinkel en als ik het breng krijg ik er nog wat voor ook, denk dat ik dat maar doe, anders ook zo zonde en bij een volgende koop ik toch alles weer, haha (ken mezelf) Succes met collega vandaag! @kim, leuke foto! Grappig dan je overeenkomsten ziet, hadden wij ook. @Pinda, he meis! Ik wil je nog een keer sterkte wensen en hopen dat het snel raak is!! Ik duim voor je! @Meeting, utrecht is volgens mij wel te doen.. Wat gaan we doen? Of is het bij iemand? Wie woont daar?
Hai meiden!!! @ T84, hahahaha, je weet nu al dat je alles voor de 2e nieuw koopt...wel zo leuk eigenlijk @ Meeting, zullen we dat ivm de privacy over de mail doen? Vandaag even naar de babydump, gaan voor een duowagen kijken