@ pinda, wat vervelend zeg die onzekerheid! Hoe voel je je verder? @ sweet, ja dank je wel!! Zo lekker op de bank! Fijne avond!
Hier vanmiddag een verjaardag gehad van de zoon van vrienden van ons. Hij is 1 geworden. Echt een schatje. Nu op de bank. Manlief is een avondje stappen met z'n broertjes en zwager. Ik duik zo mijn bedje in en kijk daar nog een beetje tv en ga dan lekker op tijd slapen. En een uur langer he!! klok gaat een uur achteruit vannacht.
Zo hier viel het gelukkig mee hoe vroeg hij wakker werd ivm de wintertijd.. Hoop dat hij snel weer hieraan went want hij werd net weer op een normale tijd wakker, Hihi! Hoe is het bij jullie gegaan? Zo vandaag maar een beginnetje maken met inpakken.. Want over 6 weken gaan we er al uit! Fijne dag meiden!
@T84 O dat is al snel, maar wel leuk. Waar gaan jullie nu voorlopig naartoe? Hier ging het slapen ook goed. Meneer werd om half 8 wakker. Dus helemaal oke
Hoi meiden! Daar ben ik ook weer. Zaterdag op zondag even een nachtje naar Amsterdam geweest met vriendinnetjes. Het was best gezellig, maar eigenlijk maar heel erg kort zodat ik ze niet allemaal goed gesproken heb helaas . Ik had alleen giga hoofdpijn van de ongi en voelde me niet echt fijn zo voor het eerst zonder kindjes. Daarnaast had ik een nachtje op de slaapbank doorgebracht, natuurlijk bijna niet geslapen want wat deed dat zeer met mijn bekken!! Ik ben zo snel mogelijk naar huis gegaan, want ik trok het gewoon niet meer . Nu flinke rug en bekkenpijn . Zo jammer Vanochtend alweer mijn 1ste open sollicitatie van deze week opgesteld, we gaan maar weer gewoon door met de sollicitatietrein.... @ T84, 6 weken is echt heel snel!! @ Wintertijd, wat is het vroeg donker he?! Wel fijn dat de kids gewoon nog goed doorslapen
Alice, Ben je nu weer een beetje hersteld? Jammer dat je niet iedereen goed hebt kunnen spreken. Succes met solliciteren! Ooit lukt het . Hier ook weer een goed nachtje gelukkig, van 8 tot 7 geslapen. Prima! Vandaag ook weer mijn eerste college, best spannend!
Dom, moet wel goed lezen! Vervelend dat je nu last hebt van je rug en bekken, hoop dat het snel over is! Knuf!
Hier na een week vakantie ook weer aan het werk. Heb de hele week de kleine bij me en om me heen gehad en moet hem nu wegbrengen naar het kdv. Niet leuk! Ga hem missen vandaag
@ Sweet, prima nachtje voor jullie! Wat fijn!!! Het lukt vast wel ooit met solliciteren, morgen sturen we gewoon weer de volgende brief Bekken is helaas echt prut, kreeg zoonlief haast z'n ledikant niet uit , gelukkig kan hij voor de rest wel zelf (met hulp) traplopen etc. dus het is niet meer zo zwaar als toen hij nog wat kleiner was. Fijne dag vandaag!! @ Nijn, awww, dat is niet leuk ... zal wel weer even wennen zijn Succes vandaag!! Zo meteen moet ik naar de tandarts...brrrr.... ben toch wel bang dat na 2 zwangerschappen en dus geen foto's maken, de gaatjes m'n kiezen uit springen... Voor de rest van de dag moet ik nog een beetje bedenken wat ik ga doen, denk maar wat poetswerk en misschien langzaam de kasten proberen te herinrichten voor zo ver m'n bekken het toe laat. Het is een erg rustig weekje deze week voor me. Op zich wel eens lekker, maar te rustig is ook niet echt leuk. Hopelijk werkt het weer mee, kan ik er nog even op uit met de kids.
Alice, rustig aan doen dan he. Gelukkig doet je zoontje zelf ook veel, het is echt een moppie. Last heb je er niet van! Misschien is een rustig weekje juist wel eens fijn, kan je herstellen! En anders ga je lekker winkelen, mijn remedie tegen alles . Nijn, succes vandaag. Helaas gaan vakanties veel te snel.
@ Sweet, o heerlijk, lekker winkelen!!! Dat wil ik ook wel , alleen mijn portemonnaie niet , hahaha, veel plezier!! Blegh, net terug van de tandarts en heb flink wat gaatjes aan de zwangerschappen overgehouden.... Heb de volgende keer een afspraak voor een half uur!!! Jeetje, dat gaat zeer doen vrees ik....
Oooh, wat balen! Ik moet in december, ben ook bang! Heb nog nooit iets gehad, maa denk nu dat ik de Sjaak ben! Oh, en ik ga vandaag niet winkelen hoor! Geld is hier ook op! Heb een scooter gekocht, een Bunker met schapenvel voor de kinderwagen, nieuwe laarsjes voor mn dochter, en schoenen en kleding voor mn man. Helaas, en de maand is pas net begonnen!
@ Sweet, ow, hahahaha, ik had verkeerd gelezen , je raadde mij aan om te gaan winkelen . Leuk! Dus toch de bunker aangeschafd!! Welke kleur heb je genomen? Ik ben benieuwd!!! Ja, erg he?! De maand net begonnen en hier is ook zo goed als alles er alweer doorheen. Toch echt tijd dat ik wat extra inkomen binnen kan gaan brengen.... Gaaaf, je hebt dus een nieuwe scooter , nu eentje zonder helm zeker? Enne, we moeten maar denken dat we bevallen zijn, dus de tandarts kan vast zo erg niet zijn
Alice, ik heb de donkergrijze genomen, met een roze binnenvoering. Waren bij Limango in de aanbieding! Scheelde ruim 30 euro. Scooter is nu zonder helm ja, superleuk (alleen een beetje jammer van het weer!). Ik denk dat ik liever beval dan een behandeling van de tandarts, brrrr.
@ Sweet, hahahaha, dat zijn ondersteunende woorden zeg , liever bevallen .... Leuk grijs met roze!!! En het is inderdaad niet echt weer voor op een scooter... Net even een wandelingetje gemaakt met kids & dogs. Zag er tegenop, maar het was toch wel even lekker buiten, ondanks dat we maar een klein stukje zijn gegaan. Had echt last met zoonlief in de wagen te krijgen, die loopt tegenwoordig liever en die vindt er niets aan om in de wagen te moeten. Zit eraan te denken of ik dochterlief in een draagdoek kan gaan doen zodat zoontje met zijn fietsje kan. Zou dat gaan? Of is ze daar te oud voor nu?
@sweet Liever bevallen?? Mss jou bevalling. Maar met die van mij, dan zit ik toch echt liever bij de tandarts hoor. Wat een hell was die bevalling zeg. Maar ja dat verschilt per persoon. Grappig dat jij liever bevalt hahah @alice draagdoek......weet niet of ze daar te oud voor is, maar kan je bekken/rug dat wel aan?
@ Nijn, wellicht als ik haar strak tegen me aan kan knopen dat het dan ook te doen is, want ik kan haar wel tillen. Een drammende peuter die ik niet de wandelwagen in kan snoeren is in ieder geval heel veel gevraagd voor m'n rug en bekken.... ik weet even niet welke van de 2 slechter is....
hmmm dat kan ik me voorstellen ja. Ik heb geen idee of ze te oud is eigenlijk. Ik zou zeggend at het te maken heeft met gewicht en lengte. Maar dat gok ik ook maar.