Alice, ik denk dat het wel kan hoor, met een stevige draagdoek. Denk dat je haar Dan op de rug moet binden. Het schijnt dat je rug ook sterker wordt van het dragen. Mijn dochter wil ook niet graag meer in de wandelwagen, lastig af en toe. Weet je, aan bevallen hou je nog iets prachtigs over, tandarts is een soort nutteloze pijn haha .
@ Sweet, dat je dan eindelijk je kindje hebt is natuurlijk wel het leuke aan de pijn van een bevalling inderdaad!!! Pfjoew, al meteen op de rug dragen.... ik zal eens even wat meer gaan lezen bij topics over dragen.. Jouw meissie wil dus ook niet meer altijd in de wagen, vervelend is dat he?! En wat kunnen ze dan sterk zijn!
@ Nijn, hoe is je dagje vandaag verlopen zo weer voor het eerst zonder zoonlief? Zo, ik ben aan het koken en wachten totdat oma komt, kan ik daarna lekker even naar m'n paard. Heb alleen niet zo heel veel zin om iets te doen....brrrr...veel te koud en donker!
Ze kunnen echt enorm sterk zijn! I. Drukt haar billen omhoog, en werkt voor geen meter mee. Over het dragen: ik denk dat jd jouw dochter nog wel even op je buik kan dragen hoor! Ik heb mijn dochter ruim een jaar op m'n buik gedragen, ideaal met uitlaten. Ik heb een Bondolino, een ergonomische draagzak. Vond dat knopen met een doek zoveel gedoe, maar ga het bij een volgende wel proberen. Veel plezier bij je paardje. Ik heb zo'n medelijden met die van mij, zo in de regen... Hoop dat hij lekker naar binnen gegaan is!
@ Sweet, hier geen regen gezien hoor! Dus wellicht bij jouw paardje ook niet het is wel heel koud, hadmaar even snel gelongeerd en toen weer snel naar huis naar de warmte! Ik ga eens evenzoeken op de bodolio of wellicht is een mei tai wel wat ik heb nog een bykay, maardaar is ze misschien al wel te zwaar voor....
Gelijk heb je, lekker warm thuis! Gelukkig is het droog geweest bij jullie! Dan zal het bij mn moppie ook wel droog gebleven zijn! Ik denk dat ze voor een rekbare doek wel al wat te zwaar is. Succes met zoeken!
Ja brr wat is het koud he! Zoonlief opgehaald van het kdv en we werden nat en hebben het erg koud gehad op de fiets. Brrrr. Toen lekker het huisje in waar de verwarming al aanstond. Heb vandaag veel aan de kleine gedacht, maar de dag ging wel snel. Zoonlief had het wel een beetje moeilijk vandaag op het kdv, Misste zijn mama toch wel een beetje. De lieve schat. Lekker samen gegeten en toen kwam papa thuis. En heeft hij lekker even met papa gespeeld. Daarna naar bed en hij ligt nu al een uur heerlijk te slapen. Het is zo'n schat. Wat ben ik toch gek op dat ventje.
Goedemorgen!!!! Ja, het zijn zo'n lieverds he allemaal @ Nijn, fijn dat jullie de dag goed doorgekomen zijn en ondanks het vervelende weer toch nog een fijn avondje hebben gehad. @ Sweet, ik denk dat je paardebeest wel droog is gebleven inderdaad , vandaag is het weer droog, dus dat is fijn! Ze is inderdaad alweer 7kg... dus wat aan de zware kant voor de rekbare doek. Ik heb wel de BabyBjorn-draagzak, maar die schijnt niet zo goed te zijn voor je baby, dus die wil ik eigenlijk niet gebruiken. Zo meteen naar de fysio, eens kijken wat ze zegt van m'n rug, waarschijnlijk alleen maar dat ik harder moet sporten....
@alice: hoe was het bij de fysio? Vanmorgen lekker gezwommen met de kleine. Ze geniet er echt van. Leuk ook om al die andere kleintjes te zien. Ben nu op zoek naar een vakantie. Zit te denken aan een carribeancruise. Maar moet even kijken wat t wordt.
@ Happy, klinkt heerlijk zo'n cruise!!! En fijn dat je zo lekker hebt gezwommen met de kleine De fysio ging niet goed helaas. Het is echt nog allemaal veel te zwak daar beneden, word er gewoon weer een beetje verdrietig en depri van
Happy, klinkt goed! Veel plezier met uitzoeken. Zwemmen isleuk he, ik doe dat ook iedere week met mijn dochter. Alice, he wat vervelend. Kan je er nog iets meer aan doen, behalve sporten?
@ Sweet, nee eigenlijk niet, misschien alleen nog wat meer geduld en tijd insteken. En nog voorzichtiger zijn met alles.... Heb trouwens weer voor een half jaartje de pil opgehaald. Dus ik heb in ieder geval nog 7 strips te gaan.....
Balen zeg... Zo jammer. Misschien voor je lijf wel beter, dat je nog zeven strips te gaan hebt. Voor het hart wat minder!!!
@alice: niet depri zijn, even wat zonnestraaltjes vanuit hier om je op te vrolijken. Hoeveel flessen kregen jullie kindjes toen ze 8 mnd waren? Ze krijgt er nog drie maar wil fles twee liever niet en daarvoor in de plaats vast eten. Ik vind dat ze teveel eet. Toch maar es naveagen op cb.
@ Happy, thanks voor de zonnestraaltjes!! Zo meteen lekker warm aankleden en met kids en dogs naar buiten even frisse neus en een fris hoofd halen... Hier had dochterlief ook een 'drinkdip' met 7-8 maanden. Nu met 9 maanden hebben we ongeveer dit schema (en denk dat dat niet veel verschilde met 8 maanden) Ochtend: Dikke pap van 120 melk met een lepeltje + 120ml papfles Tussendoor: fruithap Middageten: 1 boterhammetje Rond 14u: Fles van 180 Tussendoor: alleen bij sterke trek wat, want anders wordt het avondeten niks. Vlak voor het slapen gaan: Fles van 180 Ik heb dus geminderd op de ochtendfles, maar ze krijgt wel haar melk binnen door de vaste pap. Met de lunch krijgt ze die fles dus niet meer, maar een slokje thee en dan de fles dus een uurtje of 2 later dan haar boterhammetje en dat gaat wel goed.
@ Sweet, daarna worden er nog eens 6 strips bijgehaald, dus heb er eigenlijk nog minstens 13 te gaan.... Vanavond toch maar weer eens met manlief het gesprek aan gaan over andere anticonceptie, want het idee dat ik nog 13 keer die hormonen om me heen geslagen krijg als ik ongi moet worden.... daar heb ik niet zo'n zin in geloof ik...... Ach ja, kindjes hebben ook niets aan een ongezonde mama, dus we wachten maar gewoon af....
@alice Vervelend zeg van je rug. Kan me voorstellen dat je er depri van wordt. Hier vandaag ook een stuk moeten lopen(lang verhaal) en voelde ook mijn bekken. Baal er enorm van. 7 strips alweer. Jaja, dat zijn er een boel. Het kan zijn dat je wat meer moet wennen aan de hormonen. Dus dat het straks niet elke maand zo is. Zou het nog even een kans geven, maar je weet zelf wel wat het beste is. @happy Zozo een cruise. Lekker! Hier wordt trouw een condoom gebruikt (helaas), maar hij lijkt er niet heel gelukkig mee. We zullen het zien
@nijn: haha bij jullie gaat het dus hetzelfde als bij ons. Hier komt de pil er niet meer in maar wordt er trouw een condoom gebruikt soms met tegenzin. Ik heb gezegd dan laat je maar behandelen maar dat wou hij niet want dan moet hij eerst 100% zeker zijn van zijn zaak. @alice: oh ik wou ook naar buiten maar hier regent t heel hard. Cruise wordt hem denk ik niet. In de hele wereld zijn er maar twee rederijen waar niet zindelijke kinderen ook in t zwembad mogen. Oke geen idee hoe ze dat willen checken maar een en zindelijk zijn er vast niet veel. Daarnaast betaal je voor een baby ruim 75 euro per dag en daarvoor krijgt ze niks en ook nog geen vlucht. Belachelijk dat die kleintjes niet mogen zwemmen. Dus dat wordt iets anders bedenken.