@ Happy, had je nog iets aan dat schema van ons dochtertje? O, dat is inderdaad niet leuk dan zo'n cruise zeg.... Zo te horen is je mannetje er dus nog niet helemaal uit om zich te laten helpen, dus wellicht toch nog een 2de voor jullie @ Nijn, bah, niet leuk dat jij je bekken ook voelt Condooms dus ook met frisse tegenzin bij jullie, hopelijk vandaag of morgen toch zonder dan Hopelijk wen ik inderdaad aan de hormonen, hoop het echt, want dit is echt niet tof... De pil aan de kant en op condooms over durf ik ook niet, m'n lichaam zou een zwangerschap nu echt niet trekken... Zo, nu aan het koken, dan beide kids badderen en dan manlief eindelijk thuis!
Happy, jammer van de cruise. Een jaar en zindelijk gaat hem niet worden dan! Gelukkig is er genoeg ander moo is te boeken. Nijn, balen van je bekken (en de co dooms hihi). We hebben een muis!!!! Gatverdegatver. Heb net nog van die muizenlokkers gehaald. Zag hem zo lopen! Nog kippenvel, gather!!!!!!!!!!
@ Sweet, oei bah!! Niet fijn!!! Die wil ook vast lekker voor de warmte bij jullie naar binnen... Zo, kids gebadderd en op bed...nu de keuken poetsen en de hele rits aan speelgoed bij elkaar zoeken en ean nog wachten op manlief en dan eindelijk avondeten!
@sweet Meen je niet?! Waar zag je hem lopen dan? Hier ook weer thuis. Op dinsdag past mijn moeder op. Dan gaan we na ons werk ook daar naartoe en eten we mee. Altijd wel gezellig zo met mijn ouders en zusjes aan tafel. Daarna naar huis en zoonlief kan naar bed. Nu zit ik lekker op de bank. Zo een pot thee erbij en lekker warm met de verwarming aan. Heerlijk.
Ik zat even op de bank, en zag hem zo langs de keuken naar het tvkastje lopen. Ik heb meteen mn hond geroepen, die rook m, maar die smerige muis was te snel, en rende weer weg. Nu staan er overal van die lokdoosjes achter de plinten in de keuken. Dat is de enige plek waar hij kan zitten... Brrrrrr Ons meisje is ook lekker gebadderd en naar bed, morgenochtend weer zwemmen. Fijne avond!!
@ Nijn, klinkt als een heerlijk avondje!! @ Sweet, heel veel plezier met zwemmen morgen! Manlief is de deurklinken omhoog aan het zetten, onze boef probeert steeds uit te breken.... Opzich niet heel erg, maar onze trap zit direct achter een deur en dat is wel gevaarlijk natuurlijk!
Ja dat begrijp ik. Wat ben ik blij dat die kleine van ons nog niet bij de deurklinken kan, traplopen gaat hem namelijk heel goed af en ben bang dat hij dan regelmatig op de trap te vinden is.
Alice, ooh ja dat is inderdaad wel nodig bij jullie trap. Onze dochter weer ook heel goed hoe de deuren opengaan, maar het lukt nog niet gelukkig! Nijn, kan hij ook de trap al af dan?? Klimmen gaat hier ook supersnel, maar de trap af nog niet, vind ik eng.
@sweet Nee de trap af nog niet. Daar zou hij toch eerst goed voor moeten lopen denk ik. En mss als hij dat kon was het iets minder eng. Want dan hebben ze wat meer handigheid. Maar nu vind ik het heel eng. Hij is zo boven. Dat gaat wel heel snel. Haha. Zo schattig om te zien die kleine beentjes.
Hier nu lekker mijn bedje in. Morgen vrij en dan lekker de hele dag met mijn zoon spelen, knufffelen en op pad . Weltrusten meiden.
@ Nijn, heel veel plezier vandaag op je vrije dag met je zoontje!! Schattig inderdaad die kleine beentjes! Zoonlief kan hier trap op en trap af en hij weet dat hij de leuning vast moet houden, maar toch vind ik het doodeng. Onze trap gaat ook in een bocht en net voor de bocht zit een raam, ben ook zo bang dat als er iemand ooit uitglijdt op de trap dat hij dan door het raam naar buiten knalt.... (Maar goed, ik denk maar niet aan dat soort dingen...) @ Sweet, jullie dus ook al een ondernemende tante wat betreft de deuren en trap betreft! Gelukkig kan ze nog niet bij de klinken. (Pas maar wel op, want volgens mij is ze zowat net zo groot als mijn zoontje toch?) Zo, ik heb vannacht heerlijk geslapen en was gewoon een paar minuutjes voor de wekker wakker, heerlijk!! Nu zit ik er helemaal klaar voor om een open sollicitatie te schrijven, maar Word op de laptop wil niet helemaal meewerken.... Hoop dat hij wel zo opstart voordat de kids weer uit bed willen. Die zijn trouwens de laatste tijd ook erg vroeg wakker, vraag me soms af of ze het toch niet koud hebben en daardoor wakker worden, maar de babyfoon geeft aan dat het tussen de 19 en 24 graden is op hun kamertjes....
En pil nr. 1 van de strip zit er alweer in... Ik ga er gewoon positief tegen aan kijken en er maar vanuit dat ik nu toch wel eens ga wennen aan die pil en er deze keer geen stemmingswisselingen komen door die hormonen!! En het is toch nog gelukt met Word, dus heb weer een sollicitatiebrief af! Er moet toch ooit wel eens een keer een plekje voor me vrij komen op de arbeidsmarkt???
Nijn, het is inderdaad leuk om te zien, hoe die kleintjes de trap op klommen. Veel plezier vandaag met je zoontje. Alice, de volhouder wint! Komt goed! En met de pil zal het ook wel goedkomen! Mijn dochter is inderdaad bijna even groot als jouw zoontje, dus die moet ik ook goed in de gaten houden. Ik ga ons snel aankleden en de hond uitlaten, daarna gaan we zwemmen! Leuk!
@sweet Veel plezier met zwemmen @alice Tuurlijk is er een plekje voor je op dde arbeidsmarkt. De aanhouder wint meid. Nu lekker op het bankje. Zoonlief kruipt rond en komt af en toe even een knuffel van mama halen. Ben zo benieuwd wanneer hij los gaat lopen. Hij looppt al zo snel, langs banken tafels en aan de hand. En los staan gaat ook steed beter. Hij gaat zo weer naar bed voor zijn ochtendslaapje. En daarna fietsen we lekker even naar de stad.
Hey dames, Hoe is het hier? Nog een week wachten en dan weet ik of ik echt zwanger ben of niet...vanochtend een testje gedaan en die knalt dus hcg wordt niet lager vanavond komt MvM langs...zolang ik hcg heb ga ik ook geven.
Oh Pinda, wat spannend! Ik hoop zo voor je dat alles goed is! Lief van je, dat je MVM wilt helpen. Hoop zo dat het lang mag doen! Nijn, gezellig is dat he? Leuk, een stukje fietsen, veel plezier. Wij gaan lekker naar het zwembad!
Pinda, ik weet bijna zeker dat je zwanger bent. Je testen knallen en als je een mk had gehad, dan had je nog veel langer doorgebloed. Dat had ik tenminste wel. Ik denk namelijk dat het gewoon goed zit en je volgende week een mooie echo hebt. Dikke knuf meid!
@ Nijn, ik moest even 2x lezen, "op het bankje", ik dacht he??? Dacht even dat je het "wachtbankje" bedoelde Onze zoon ging echt goed los lopen eind januari, maar hij maakte zelf al stapjes los eind november/begin december, dus jouw zoon zal het ook wel over een weekje of 2 gaan doen denk ik zo @ Pinda, ik hoop zoooo dat het gewoon allemaal goed zit!!! En wat goed van je dat je MvM laat komen, alle HCG lekker opsparen!!! O ja, mijn bekken en rug voelen al vele malen beter dan gister, dus ik ben alweer wat opgeluchter En thanks voor jullie steunende woorden over de arbeidsmarkt...het moet inderdaad ooit lukken, maar ik heb er toch wel een beetje een hard hoofd in...
@sweet Ja is heel gezellig. Zoonlief vind het ook fantastisch. Veel plezier met zwemmen met je mooie kleine meid
Was het maar zo, dat ik op het wachtbankje zat. Alhoewel, ik zit wel op het wachtbankje. Niet voor nod, maar voor wanneer we er voor gaan. *zucht* zijn allebei niet leuk.