Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    T84, jeeeeee! Wat oed, gefeliciteerd!

2. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Alice, gezellig dagje gehad dus! Leuk :)

Nijn, beetje raar van je buurvrouw. Ach ja, gelukkig genoeg leuke mensen in de buurt!

Wij zijn vanmiddag naar mn moeder gegaan en hebben daar gegeten. N lekker op de bank. Heb de kachel lekker hoog gezet, het is koud!

3. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Huh wat?????
    Leg uit T84. Wat spannend!!!! Ben nu heel nieuwsgierig.

4. nijnonijntje

En gefeliciteerd natuurlijk!!! :D

5. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @T84: wat super, gefeliciteerd!!

Hier MvM over de vloer gehad. Was een knaller van een test en ook nog een leuk armbandje gekregen..hopelijk kan ik nog 10 weken meedoen dan krijg ik ook nog een omslag deken voor de baby..
    Nu hopen dat 7 november goed nieuws brengt..weet nu niet of ik blij moet zijn of verdrietig...pfff :(

6. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Thanks!
    Ja er is er een vrij gekomen, precies wat we wilde.. Helemaal blij!

Mooie test pinda, dat kan toch niet als je vorige week een mk zou hebben gehad, dan kan je hcg toch niet blijven stijgen?
    Ik denk echt dat je zwanger bent hoor meis!!! Kan je niet eerder naar zkh? Of heeft dat geen zin??

7. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Super hoor en zo snel al een huisje ;) waarschijnlijk konden jullie ook behoorlijk afdingen vanwege de huizen crisis of zit ik ernaast?

Ja ik weet het niet wat ik moet denken..noem het zelfbescherming..maar als ik eenmaal wat zie op die echo en het is goed ben ik pas opgelucht..

8. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Nee het is nieuwbouw, en dat project is toevallig heel gewild. Maar de prijzen zijn niet heel hoog. Veel andere projecten hier in de buurt krijgen ze niet eens 80% van verkocht..

Ja dat snap ik.. Hoop dat je snel een echo hebt!

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @T84: gefeliciteerd met jullie huis!!! leuk zeg :D

@pinda: wauw wat een knaltest, dat kan niet als je vorige week een mk zou hebben gehad hoor! volgens mij ben je gewoon nog hartstikke zwanger ;)

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, dat is niet leuk zeg... Ben blij dat het hier juist anders is, wij kregen geboortekaartjes van mensen uit de straat die we nog eens niet kenden (we woonden hier natuurlijk pas net). En zo is het contact ontstaan.
    Maar inderdaad, als ze het niet willen, dan laat maar!!

@ T84, wat goed!!! Gefeliciteerd!! Het hoekhuis dat je wilde?

@ Sweet, o wat heerlijk! Even lekker bij je moeder :)

@ Pinda, toch wil ik je voorzichtig feliciteren! Ik hoop zo dat het echt een plakbeeb is en dat het een 'toevallige' bloeding is geweest. Het kan toch ook zijn dat ze bij het terugplaatsen een bloedinkje, dus stolsel hebben gemaakt en dat je die prop wellicht verloren bent? Ik hoop zooooo op een goede echo!

@ Naomi, * zwaai * Hoe gaat het met jou meis?

Zo, sollicitatiebrief nummer 3 van deze week weer getyped... We blijven maar doorgaan.... Ik zou gewoon willen dat er eens een 'echte' vacature voorbij kwam, want aan al die open sollicitaties heb ik vast niets....

11. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Echt cool T84, raar dat het zo snel gaat, denk ik? Wel heel fijn hoor!

Pinda, mooie test. Wat zei die vrouw van MVM? Ik bleed ook een tijdje bloeden nadat ik het vruchtje verloren was, bij jou was het heel kort toch? Ik wil je geen valse hoop aanpraten, maar ik denk dat je echt zwanger bent.

Alice, goed zeg, weer een brief!

12. nijnonijntje

@T84
    Haha geweldig. We hadden er gisteren nog zo over. Werden jullie gebeld? En nu toch maar bij mams wonen tot huisje klaar is? ;)

@pinda
    Je bent echt wel zwanger anders blijft een test nooit zolang positief.
    Trouwens, ik zou als ik jou was een verloskundige opbellen. Sommige willen na het aanhoren van je verhaal echt wel even kijken.

@sweet
    Lekker he als je gewoon bij mams aan kan schuiven.

Nou hier me weer aan het klaarmaken voor een dagje werk. Ga proberen de middag vrij te nemen. Heb nog zoveel uren staan. Scheelt dat ik mijn eigen uren indeel. Hoef geen vrij te vragen, moet alleen mijn uren verantwoorden. En er is vandaag niks belangrijks, maar je weet het nooit. Dus hopen op een middagje vrij.

13. nijnonijntje

Ja ik ook. En de testen waren vrij snel zo goed als negatief.

14. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Ja dat was ook mijn veronderstelling dat de testen weer vrij snel negatief zouden zijn...ik denk ook dat ik maar moet geloven dat ik gewoon zwanger ben :p heb ook flinke last aan de zijkant van mn buik...beetje bij de liezen...:(
    @Nijn: hoop dat je lekker een middagje vrij bent..heb vandaag een drukke dag pff...
    @Sweet: die vrouw van MvM zei dat ze echt wel dacht dat ik zwanger was, als het een mk zou worden dan zag ze dat eigenlijk al...want dan is de T streep niet zo duidelijk..
    @Alice: ja het zou kunnen...maar het was wel echt een serieuze bloeding..leek echt op een ongi

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, o, dat zou heerlijk zijn een middagje vrij!!!

@ Pinda, fijn dat de dame van MvM er zoveel vertrouwen in heeft!! Gelukkig is het alweer bijna 7 november en dan heb je eindelijk duidelijkheid!!!

16. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Pinda, nou ik hoop het voor je!!

17. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @ nijn, ja gister in tien voor 5 haha!! Ja echt bizar hoor..
    En nog 1 van onze keuzes ook.. 3e kwartaal 2013 is het klaar.. Dus tot dan inwonen..
    En ben je lekker vrij vanmiddag?

Zo net boodschappen gedaan, vanmiddag gezellig op visite bij mijn vriendin en haar baby!
    Fijne dag!

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @T84, supergaaf man!!
    Wel fijn dat je bij je moeder in kan gaan wonen, ook al zal het soms ook wel lastig zijn denk ik.... Gelukkig weet je al wel wanneer het af is :)

19. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @t84: wat leuk dat jullie het hoekhuis hebben! Nieuwbouw is echt leuk, ik woon sinds begin dit jaar ook in een nieuwbouwhuis :) Wel veel om te regelen en soms zag ik het ook wel eens niet meer zitten, maar het resultaat is wel echt wat je zelf wilt.

@pinda: nog 6 dagen wachten dus, spannend meis. Ik hoop en duim voor je dat je gewoon lekker zwanger bent.

@alice: solliciteren valt niet mee he... :( Ik moet ook weer aan de slag daarmee, maar stel het steeds nog een beetje uit...

Ik zit te denken om te gaan babyzwemmen met de kleine. Lijkt me zo leuk! Wanneer zijn jullie daar mee begonnen sweet en t84?

20. nijnonijntje

@T84
    ja hier heerlijk vrij. heb even geluncht bij mij moeder en zit nu lekker thuis op de bank met een kopje thee. Zoonlief slaapt lekker. Brr wat is het donker buiten zeg. Echt weer om lekker warm binnen te zitten.

@pinda
    ik ben trouwens zelfs in de zwangerschap zo ongesteld geweest met stolsels en heel veel bloed dat ze zeker wisten dat het een mk was. En bij de echo of alles goed wegliep zagen ze gewoon een kloppend hartje en zoonlief ligt is nu bijna 11 maanden oud en ligt lekker in bed te slapen. Dus dat zegt zelfs niks. je bent gewoon lekker zwanger :D

@naomi
    meid wat ben je stil, heb je het druk? :(

Deel Deze Pagina