Haha jep, ik ken mezelf! Aardig shop verslaafd. Anders ligt het maar op zolder de komende jaren.. hihi! Leuk shoppen! Mijn neefje heeft er ook zo 1, rijden ze achter elkaar. oudste zit zeg maar voorop en de kleine ligt achterin. Ze vinden hem heel handig is ook klein op te vouwen. En niet te breed zodat je door geen gangpad in een winkel past.
Hoi! Ja, iedereen lijkt weg!!! Net een optie op een duowagen genomen en 2 sets positiekleding gekocht. Ik vind dat altijd zooo moeilijk, want ik vind nooit wat mooi. Waar shopten jullie voor positie-mode?
Hey meiden, Ben helemaal op van de zenuwen voor morgen Zie er zo tegen op. Hoop eigenlijk dat het met clomid te redden is, want hebben besloten om niet het ziekenhuis traject in te gaan en dat we dan dus tevreden moeten zijn met 1 heel gezond en druk mannetje . Zit inmiddels op dag 20 en nog geen eisprong te vinden. Mijn kaartje lijkt op het moment wel op het weer, aangezien er geen peil op te trekken is. Om even op de meeting terug te komen. We kunnen ook een hyves aanmaken voor alleen ons clubje. Je kunt daar alles afschermen voor niet-leden en alles blijft dan dus tussen ons clubje. Weet niet of het een optie is, aangezien ik mijn email niet zo heel veel lees en blij was met de reactie van Alice via hyves Alice: Positiekleding kocht ik eigenlijk overal, bij prenatal, babydump, miss Etam, Promiss, H&M, C&A. Was ook een grote zeur met de kleding Leuk een duowagen. Op welke heb je een optie?? T84: Ik heb wel alle kleertje bewaard . Het is dus te hopen dat, als er een tweede komt, dit dus een jongen is, anders heb ik alles voor niets bijna 5 jaar bewaard Pinda: Natuurlijk draaien mijn duimen voor je!! Wanneer moet je naar het ziekenhuis?? Hoop voor je dat de eerste IUI gelijk raak is. Kim: Een geweldige foto van jullie kleine meisje!! Fijn dat het toch gelukt is ondanks dat ze nu dus al lekker eigenwijs is Liefs vanaf hier
Hey meiden! @Sweet, ja gaat snel he! Ryan was woensdag ook alweer 7 maanden. Een jaar geleden moest ik rust gaan houden op de bank.. En nu is ie alweer 7 maanden! @renmar, En weet je al wat? Vanmorgen lekker gezwommen, hij wordt echt actief dan, zo leuk! Vanmiddag gaan we lekker naar engeland voor weekendje.. zin in! Fijne dag!
Goedemorgen Allemaal, Ik kom nog even snel hallo zeggen. Vannacht gaan we lekker op vakantie. Ik zie er wel een beetje tegenop omdat we al heel vroeg vliegen, gelukkig is het niet zo ver vliegen. Ik heb nog steeds last van misselijkheid als ik (te) moe ben. Maar ja morgen kan ik lekker onder een parasol op het strand gaan liggen en uitrusten. @Remmar: hoe was het bij de ha? Schrijft bij jullie de huisarts ook clomid voor? Ik mocht dat alleen slikken via het ziekenhuis en moest daarvoor ook met echo's in de gaten worden gehouden (ivm mogelijke overstimulatie). @ Alice en Remmar: handige tips voor kleding! Kan ik wel gebruiken want voor mij is dat totaal nieuw allemaal. Ik moet zeggen dat ik sommige kleding ook echt heel erg suf vind. Ik merk wel dat ik er aan toe moet gaan geven. Mijn broeken pasten al niet meer, maar mijn shirts enzo die kruipen nu voor ook omhoog. Maar ja shoppen is voor mij geen straf (wel een verslaving). @pinda: spannend. weten ze al wanneer de iui gaat zijn? Ik ga echt heel hard voor jullie duimen. @kim: wow wat mooi de foto van de pretecho! Moet echt geweldig zijn om dat zo allemaal te zien. @alice: wat voor duowagen heb je uitgekozen? Lijkt me wel leuk om te zien twee van die kleintjes in de wagen. Als ik dat wel eens op straat zie dan smelt ik altijd helemaal. @iedereen die ik ben vergeten: zwaai! Ohja en een eigen hyves vind ik ook wel leuk klinken. Ik val toch wel een beetje onder de hyves en facebook verslaafden.
Hey meiden, Heb van ha doorverwijzing naar gyn. Maak een afpraak zodra ik ongi ben geworden en ha verwacht niet zo'n lange wachttijd. FF heeft mijn ei vandaag weer verplaatst naar dag 13, normaal dus Snap er echt helemaal niets meer van, maar wachten nog even een weekje af. Verder vertelde ze dat ze in het verleden een hoop onderzoeken zelf heeft gedaan, maar dat dat zodra je bij de gyn komt dit nogmaals wordt gedaan en dus zonde van de tijd en geld is. Ze begreep in elk geval wel waarom ik langskwam maar gaf wel aan dat mn eisprong ook later kan zijn door stress. En dat kan wel een beetje kloppen aangezien die 2 huizen als een molensteen om mn nek hangen op het moment, Hebben ook besloten om de keuken af te maken en daarna ook dit huis in de verkoop te gooien en dan maar kijken welke het eerste verkocht wordt. Happy: Een hele fijne vakantie en geniet ervan!!! Rest: *ZWAAI* Liefs vanaf hier
Alice,ik heb bijna geen positie kleding,maar wat ik heb is gehaald bij prenatal. Sweetbel,balen is dat he als het zo snel gaat! T84,geniet van je weekend in Engeland. Happy,Ja is echt heel erg leuk om te zienGaan jullie dat ook doen een 3D/4D? Veel plezier op jullie vakantie! Remmar,je hebt inderdaad een raar kaartje.Dat zou inderdaad kunnen,hoop dat je alsnog niet naar de gyn hoeft! Pff het is allemaal ook wat he Pindakoek,zag dat je ongi was geworden!Ik duim voor je dat de IUI aanslaat!!En een mooie posi test hebt. Hier zondag alweer 29 weken!Gaat nu wel erg hard! En dinsdag weer een jaartje ouderEn dan 21 september de groei echo.
Zo dames, daar ben ik weer, het is even druk geweest. We hebben huizen bezichtigd en toen we daar waren stopte onze auto ermee en hebben we halsoverkop een 2e-handsje op de kop moeten tikken en onverwachts bij mijn ouders moeten slapen daardoor. @ Kim, ik wist niet dat je een groei-echo moest meis. Is je kleine te groot / klein? @ Positiekleding, thanks voor de tips. Ik ben gelukkig wel kunnen slapen voor wat leuks, maar goed, nog niet echt nr. 1 keuze @ Happy, geniet op je vakantie! @ T84, heerlijk een weekendje Engeland!! @ Remmar, oef, dat geloof ik dat die 2 huizen je hoog zitten ...misschien dan toch maar de beste optie om ze beide te koop te zetten... En spannend de doorverwijzing naar de gyn!!! Hoop zo dat alles meevalt!!
Lieve ladies, ik ga even een datumprikker naar jullie sturen. Pinda, Remmar en andere dames die nog graag mee zouden willen naar de meeting, willen jullie je mailadres nog even pb-en? Liefs!!!
Alice,waren de huizen nog wat dan? Het is toch wat met auto's hé! Nee het is hier standaard de groei-echo dacht ik,met de kleine was alles goed bij de pretecho ze liep maar 2 dagen voor op de groei en het hoofdje 2 weken achter maar dat kon helemaal geen kwaad.Aangezien dit vaker gebeurt heeft me zus ook gehad. Vandaag heb ik me neefje in bad gedaan vond het toch wel eng hoorMaar het is helemaal gelukt me zus stond er bij en als wat niet lukte hielp ze me even.Na het badje mocht ik hem de fles geven moest hem elke keer wakker maken want hij was moe geworden na het badje Daarna lekker 2 1/2 uur gewandeld met me zus, zwager, vriend en natuurlijk me neefjeEn de hondjes waren ook gezellig mee. Ben nu een beetje moe vanavond maar lekker tegen vriendlief aan liggen
Even een berichtje over Kim1990, mijn zusje is na zeurende aanhoudende buikpijn vanmiddag naar het ziekenhuis gegaan en daaruit bleek dat ze al voorweeen heeft, de ctg kreeg het niet goed geregistreerd dus krijgt ze er vanavond nog een en moet ze een nacht blijven. Voorloppig heeft ze volledige rust. Zodra ik meer hoor, laat ik het weten.
@kim: jeetje meid!!!!!!! doe maar echt rustig aan hoor, je baby mag nu echt nog niet komen!! suc6 *dikke knuffel* @sammie: bedankt voor het melden! jullie ventje al weer 3 weken, wat gaat de tijd toch snel en wat is het een knapperd
@Kim: jeetje meis hopelijk komt alles goed!!! Sammie bedankt voor het doorgeven!! @T84: ik moet donderdag naar het ZH voor een echo...gaan ze kijken of mn ei goed groeit en als ie eenmaal de juiste grote heeft dan gaan ze insemineren. @Alice: had jullie allemaal heel graag in het echt willen ontmoeten maar ik kan het emotioneel echt niet aan... ik wens jullie wel veel plezier! @All: heb me afgelopen vrijdag samen met mn schoonzusje aangemeld voor de sportschool. Onbeperkt sporten en groepstrainingen volgen voor 74 euro tot eind december (was actie). Doe het maar eerst tot eind december..want als ik eenmaal zwanger word weet ik niet meer of ik zo'n zin heb om te sporten en anders moest ik meteen een half jaar abbo afsluiten.
@pinda: dat is geen geld natuurlijk!! snap dat je het niet aan kunt, een volgende keer hopelijk wel!! @sammie: fijn dat kim terug naar huis mag! hier vandaag 11 weken de tijd vliegt hihi. zit ondertussen al op bijna -8 kg..... zit dus bijna op mn gewicht voor de zwangerschap van isabel! vrijdag toch maar aan de vk vragen of het geen kwaad kan dat ik af blijf vallen.... kijk ik kan het wel hebben en zou er normaal heeeeel blij mee zijn maar ik wil niet dat de kleine schadelijke stoffen binnen gaat krijgen!
Hoi meiden, Kim, gelukkig mag je naar huis. Wat een schrok, doe maar rustig verder he! Naomi, wow, das wel veel gewichtsverlies! Gaat snel allemaal he. Pinda, lekker sporten! Spannend dat de iui bijna gaat beginnen!! Heb net mn hele huis verandert! Andere lampenkappen, kussens en hoes voor de bank, staat weer helemaal fris. Vanavond met vrienden uit eten, gezellig! Met mn meisje is alles goed, ligt heerlijk in mn armen te slapen, kleine boef wilde niet in haar bedje, en ik vind het stiekem wel gezellig..
@sweet: ja is inderdaad veel! ik maak me ook echt wel een beetje zorgen omdat het veel te hard gaat en ik wil niet dat de kleine schadelijke stoffen binnen krijgt omdat mijn lichaam af blijft vallen....