@pinda: van die banner word ik weer vrolijk ik zou inderdaad ook gewoon een vk bellen, meestal mag je na bloedverlies gelijk komen. @alice: vervelend dat solliciteren, hopelijk snel positief bericht! @nijn: ja druk kun je wel zeggen morgen een lang weekendje weg met de familie dus huis schoon maken, spullen pakken en werken. jasmijn is ziek geweest (dubbele oorontsteking en griepje) en nu weer last van doorkomende tanden met de nodige gilbuien en kapotte billen. maar met mij gaat het goed hoor lief dat je het vraagt!
o lekker een weekend weg dus. Wat sneu zeg voor Jasmijn. Zit haar dan niet echt mee deze week. Trouwens wie van jullie heeft contact met wianhalu. Heb echt zo lang niks meer van haar gehoord. Weet alleen dat het even helemaal neit goed ging met haar en haar bekken, maar echt al maanden niks gehoord. Weet iemand wat?
hier gaan we volgend weekend met mijn schoonouders weg. Sorry maar ik zie er nu al tegenop. pfffff, hoop dat het snel voorbij is. Zit er nu zo tegenaan te hikken. Ik vind de weekenden namelijk echt niet leuk. Maar lijk wel de enige. Voel me dan ook vaak erg alleen daar.
@ Elja, het is echt deprimerend dat solliciteren, ooit denk ik wel eens dat ik de rest van mijn leven thuis zit... Nu vind ik het prima om voor de kids te zorgen, maar als ze ouder zijn hebben ze me vast niet meer nodig . Daarbij zou wat extra inkomen natuurlijk ook erg welkom zijn! En het is ook gewoon fijn om iets 'van/voor jezelf' te hebben. Heb er 10 jaar voor gestudeerd en nu zit ik thuis.... Babyzwemmen is ook zo geweldig! Het mocht na de 2de keer prikjes geloof ik, met 4 maanden ofzo? Weet het niet meer precies. Nu met 2 kids lukt het me helaas niet meer..... @ Nijn, gezellig met je mama lunchen!!! Het is inderdaad niet zo'n fijn weer. Ben net tussen de buien door met kids & dogs naar buiten geweest. Vanavond rijles buiten, hoop dat we het droog houden!! @ Naomi, arme Jasmijn, een dubbele oorontsteking!! Hopelijk kunnen jullie straks lekker even ontspannen op jullie weekendje weg! @ Nijn, ik heb een hele tijd gemaild met Wian, maar eerlijk gezegd is dat ook wat verwaterd, ze had inderdaad flink last van haar bekken. Hopelijk is het nu alweer wat beter met haar. Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk. @ Nijn, praat me er niet over, verplicht weg met schoonouders.... Mijn man zijn ouders zijn gescheiden, zijn vader + nieuwe vrouw zijn echt heel erg leuk! Maar zijn moeder en stiefvader daarentegen..... Gelukkig zijn mijn eigen ouders wel heel leuk! Morgen komen ze hier weer thuis van het consultatiebureau voor ons zoontje. Hopelijk worden we weer wat meer wijs.
@alice ja mijn ouders zijn ook leuk! haha wat erg om te zeggen eigenlijk hihi. Hopen dat je morgen mooie berichten krijgt van het cb over zoonlief.
Nou ja zeg. Kom ik na een avondje even weg nu net thuis. Ligt manlief te slapen en is zoonlief wakker. (Kletsen in bed) Wat is hier misgegaan???hoopte meteen mijn bed in te kunnen, maar met dat geklets op de achttergrond, duurt dat wel even ben ik bang.
Pinda, heb je de vk nog gebeld? Ik denk ook dar als je zegt dat je bloedverlies hebt gehad je mag langskomen. Naomi, ahh zielig dat ze ziek is geweest.. Fijn weekend! Gewoon lekker genieten ervan! Alice, succes met het CB vandaag! Nijn, ow das minder! En heeft hij lang wakker gelegen? Hier is het ook prijs, half 6 was hij wakker. Maar z'n neusje is beetje verstopt dus denk dar het daar mee te maken heeft. Babyzwemmen, mag hier vanaf 3 maanden.. Het is echt een aanrader.. Wij doen het nog steeds.. Straks gaan we weer..
Ja hij heeft een half uurtje liggen kletsen. Toen heb ik de speen erin gedaan en toen ging die slappen. Uur later werd hij weer wakker. En hoe lang hij toen gekletst heeffft weet ik niet. Heb de deken over mijn hoofd getrokken en ben weer in slaap gevallen. Zal wel niet lang zijn geweest anders slaap ik niet namelijk. Maar wat irritant zeg!
@ Nijn, je kleine mannetje was dus in de kletsmodus vannacht.... @ T84, heel veel plezier met zwemmen!!
@alice: jouw eetschema lijkt best wel op t schema van ons meisje. Ik geef alleen nog geen pap s ochtends. Ik probeer haar nu enorm af te leiden na het eten met speelgoed. Soms helpt het. @elja: hier mag je vanaf drie maanden babyzwemmen. Het is wel een speciaal verwarmd bad voor babies en revalidatie. Ik ging op les toen ze 5,5 maand was, dat had meer met zonerstop en volle groep te maken, je kan hier alleen instappen bij begin nieuw kwartaal. @pinda: je moet idd echt even vk bellen. Ik zou daar uberhaupt een afspraak mee maken. Bij mij konden ze met 4,5 al iets zien. Ze feliciteren in zkh idd pas vanaf 8 weken. @t84: gefeliciteerd met het huis. Gaaf. Vertel!! Eindelijk vrij. Het is zo druk op t werk. Altijd aan t eind n vegin van de maand. Bah. Straks lekker naar mn ouders.
Zo lekker dagje gehad.. Paardjes gedaan, wild ritje gehad.. Had er een geschoren gister, dus dat wilde wel, haha! Verder begonnen met inpakken, Pff wat een spullen hebben we toch, haha! Aankomende week tekenen voor het oude huis en op gesprek voor het nieuwe! Hoe is het hier? Allemaal fijn weekend aan het vieren? Nu lekker op de bank!
@T84, hahaha dat geloof ik wel als je ze scheert. Hier scheer ik hem niet. Ik rij niet zo vaak en alleen maar buiten, anders wordt hij me echt te vlug! Spannend zeg alles rondom het huis!
T84, oeh, dat wil wel dan, met dit weer! Ik schoor mijn paard ook nooit, maar sleepte me een ongeluk met dekens. Succes met inpakken, leuk allemaal. Alice, he bah, wat naar, gelukkig is je man er in het weekend wat meer, kan jij een beetje rustig aan doen. Hoe was het cb bezoek van je zoon gegaan? Pinda, hoe is het?
Happy, sorry, vergat jou even. Was het gezellig bij je ouders? Hier ook alles goed, Ben net even met mn moeder en mn dochter naar een rommelmarkt geweest. Hele leuke porseleinen gebaksbordjes gekocht met allemaal bloemen erop. 12 voor 2,20 hahha. Nu thuis, denk zo lekker voor de tv hangen. Dochter ligt voor de tweede keer te slapen vandaag, was vanochtend ook vroeg wakker.
Ja ik scheer hem altijd, hij is altijd binnen 5 min nat, zit heel dik in z'n vacht.. Krijg hem dan haast niet meer droog. Heb wel voor het eerst zijn benen laten zitten, want start toch niet meer. Alice, hoe is het met je bekken? En hoe was het bij het CB? Sweet, leuk! Zeker voor zo'n prijsje.. Hihi Pinda, ben ook benieuwd hoe het met je gaat? Zo weekend alweer voorbij.. Straks boer zoekt vrouw kijken en lekker op tijd naar bed..
Ja hier ook op de bank geinstalleerd voor boer zoek vrouw Heerlijk gezellig weekend achter de rug. Ging ook weer snel voorbij. Straks lekker opp tijd mijn bedje in en dan zijn we weer klaar voor een nieuwe werkweek. @alice O balen meid. Hoe is het nu? En hoe was het met zoonlief op het cb? @sweet Ah dat is altijd leuk @naomi Hoe was/is je weekend?
@ Nijn en T84, hahahaha, we hebben gezellig met z'n drietjes op de bank blijkbaar bvz zitten kijken O, ik heb een heerlijk weekend achter de rug, lekker uitgerust en van m'n gezinnetje kunnen genieten. Verder helaas nog steeds echt mega-last van rug en bekken, het is echt toch weer even een flinke terugslag CB zou vrijdag bij ons langskomen, maar had afgezegd, dus nu komen ze dinsdag. Ik ben ook erg benieuwd naar wat ze gaan zeggen!
O bah wat balen zeg. Werd vannacht om 1w uur wakker. Hooofdpijn, verstopte neus, keelpijn. Neusspray hiel helemaal niet. Neus ging niet open. Uren wakkeer gelegen. Tegen 5 uur in slaap gevallen. En even later ging de wekker alweer. Ik ben kapot. Nu snel aankledden en zoonlief klaarmaken voor kdv. En daarna snel naar mijn werk. Heb de hele ochtend een cursus. O dat ga ik niet volhouden met dit hoofd. Ik baal zo zeg!