Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Pinda, jaaaaaaaaaaaaaaaaa wat fijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@ Nijn, vanaf 1 jaar mochten wij half- om half gaan geven.

@ Sweet, succes met het huiswerk en huishouden!

@ Naomi, vervelend dat Jasmijn nog steeds ziekjes is :(

Het viel vandaag echt 100% mee bij de tandarts, het was wel een flinke puinhoop daar binnen volgens hem, maar de behandeling was na 3 verdovingsprikken zo goed als pijnloos :)
    Ik heb al boodschappen gedaan en toen m'n moeder hier was alvast met de honden gewandeld, dus ik heb nu een onverwacht vrij middagje... :D

2. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@alice
    Lekker och?! Geniet van je vrije middagje. Hier ook lekker sloom op de bank met een pot thee. Zoonlief slaapt al een tijdje dus zal zich straks wel melden en dan gaan we lekker samen spelen.
    Vanavond even snel met manlief boodschappen doen en dan weer lekker een avondje niks. Heerlijk.
    Morgen weer aan het werk, dus geniet extra van mijn rust vandaag.

3. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, dat is eigenlijk ook gewoon heerlijk! Alleen voel ik me altijd zo schuldig dat ik 'niks' doe. Straks als ik niet meer Toos Werkeloos ben, dan zal ik denk ik wat meer van m'n vrije middagjes kunnen genieten denk ik :)

4. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Haha Toos :D. Geniet er nog maar even van!
    Gelukkig viel het mee bij de tandarts!

5. nijnonijntje

Haal hier mijn kleine vriendje met twee ontstoken ogen uit bed. Zo zielig! Kan ik er iets tegen doen? Of gaat het vanzelf over?

6. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ahh! Zielig hè, Ryan heeft dat ook wel is gehad.. Dat hij wakker werd en zijn ogen dicht geplakt waren. Maar je moet het met een watje met afgekoeld gekookt water weghalen.

Nu lekker bij de paardjes..

7. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ow en als het na paar dagen niet weg is kan je bij de dokter een zalfje vragen.

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, aw, wat sneu!!
    Beterschap voor je mannetje!

@ T84, veel plezier bij de paardjes!

Hier mijn rijles voor morgen en overmorgen af moeten zeggen, mijn bekken en rug zijn echt niet te doen... Ach, komt vast wel weer...

9. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Nijn, wat sneu! Inderdaad, wat T84 zei, en anders even de dokter bellen.

Alice, jammer zeg! Anders even de fysio bellen??

Grrr, was online een hoorcollege aan het volgen, maar hij kapt er steeds mee. Nu ben ik er ook klaar mee hoor, ga met de beentjes omhoog met een kop thee op de bank!

10. nijnonijntje

@sweet
    Nou lekker handig dat ie elke keer vastloopt.
    Ik moet even zeggen dat ik het superknap vind hoe je een opleiding volgt terwijl je een kindje hebt. Dat doe ik je niet na.
    Superknap!

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Sweet, inderdaad, zoals Nijn zegt, knap hoor!!

Vandaag maar een uurtje later uit bed gekomen, was ook wel eens lekker. Al is het nu wat haasten, straks naar het CB met de kids en ik wil eigenlijk nog 1 sollicitatiebriefje tikken.... dus ik ga maar eens snel aan de gang! Fijne dag vandaag dames!!

12. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Thanks! Ik vind het wel moeilijk hoor, maar heb goede opvang. Wil he nu wel eens afmaken. Had het makkelijker ingeschat in ieder geval.

Alice, succes bij het cb straks. En mens, wat een tijden heb jij om op te staan, vreselijk! Dat zou ik weer niet kunnen!

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Sweet, dat went wel hoor :). Ik vind het alleen moeilijk dat mijn man altijd pas na 19.30u thuis is, dat vind ik veel zwaarder dan dat idiote vroeg opstaan.

Nou er is niets meer van de sollicitatie terecht gekomen, batterij van 1 van de rookmelders was leeg, dus dat ding begint te loeien, 2 honden en 2 kindjes compleet overstuur....
    Vannacht trouwens ook een beroerde nacht geweest, 2x eruit gemoeten voor zoonlief die in paniek wakker werd en 3x omdat dochterlief onrustig was.... Hopelijk vannacht lekker doorslapen!

14. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ja, dat lijkt me ook ongezellig. Hier is dat ook regelmatig zo geweest hoor, en ik vind het ook pittig om de hele dag te zorgen, en dan ook nog eens het eten, badderen en naar bed doen alleen te doen. Laat staan met twee kindjes! Gelukkig is het winter, dus niet zoveel klussen meer.

Wat vervelend, die rookmelder! Echt een irritant geluid!

15. nijnonijntje

Ja hier manlief ook vaak vroeg weg en laat terug. Niet leuk. :(

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Grrrr.... al het slechte komt in 3... Natuurlijk nr. 1: de rookmelder. Nummer 2: Dochterlief zakt door haar ledikant. Nummer 3: De wasmachine maakt kortsluiting. Nu zit m'n natte was nog in dat ding vergrendeld en als ik de stekker er in doe knallen de stoppen eruit. Ideaal.....

Op het CB was alles goed, dochtertje is weer even goedgekeurd :).

17. nijnonijntje

Dochterlief door de ledikant heen gezakt? Dan ding is toch nog niet zo oud?
    Balen dat alles je zo tegenzit. Bah, natte was. Hoe kan dat ding ineens kortsluiting maken? Zit er vocht bij ofzo?

18. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    YEAHHHH!!!!:D:D:D:D

*Lief pindaatje blijf lekker warm bij mama plakken*

Gefeliciteerd met de goede echo!! Ben zo blij voor jullie!!

19. nijnonijntje

@pinda
    Graag gedaan hoor voor alle duimen, maar ik duim nog even door, totdat je de 12 weken voorbij bent. Dat is namelijk heel spannend. Maar gaat goed komen hoor. Deze blijft lekker bij mama plakken :D

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, ik was ook behoorlijk pissig dat dat bedje niet stevig genoeg is :(. Hopelijk kan broerlief snel in zijn grote bed over en kan zij in zijn ledikant. Dat is nog mijn oude van vroeger, tenminste echt degelijk materiaal!
    De wasmachine doet het weer gelukkig, geen idee wat nou de oorzaak was??

Deel Deze Pagina