Hoi tieta welkom hier. Hier zijn we in 2010 januari gestopt met de pil. Sommige waren snel zwanger en sommigen moesten ook heel lang wachten. Hopelijk ben je snel zwanger meid.
Nou, ik ga weer lekker mezelf zielig vinden en balend op de bank zitten. Haha Fijne avond allemaal. Morgen weer aan het werk. Pffff balen.
@ Nijn, misschien moet je cyclus gewoon weer even op gang komen.... Niet meteen van het slechtste uitgaan!
@ Lucindalice Jaa we wachten maar rustig af meer kun je toch niet doen en ondertussen gezellige met ander kletsen Andere meiden dank je voor het welkom !!!
@ Tieta, zo is het gewoon gezellig blijven kletsen. Dit topic is redelijk actief, bijna elke dag wordt er wel wat gepost, dus ik vind het erg gezellig en natuurlijk ook omdat ik de meeste meiden hier alweer bijna 3 jaar 'ken'. Ik zie dat je nog geen banmer hebt. Waar ergens zit je in je cyclus? Al bijna je NOD?
Ja we "kennen" elkaar al heel lang en best goed eigenlijk. Heel leuk @alice Ja dat hoop ik dan maar, maar ja hoe lang gaat dat duren. Maar goed, niet te lang bij stilstaan nu. Het is zondagavond, dus nog even rustig op de bank genieten van het weekend voordat de werkweek weer begint.
Zus en broer waren vandaag zo lief met elkaar! Ze babbelen heel veel samen in hun eigen taaltje en ze hebben veel geknuffeld en samen gespeeld, zo heerlijk om van te genieten! Manlief en ik hadden toen wel zoiets van, mocht er nog een 3de komen, dan is het wel fijn als die qua leeftijd toch bij deze 2 komt. Wat denken jullie? Zou het leuker zijn om op korte termijn een kleintje erbij te krijgen of zou het ook kunnen als zoonlief 4 is (bijna 5) en dochterlief 3 is (bijna 4)? Dit omdat er dan ruim voldoende hersteltijd voor het bekken geweest is en omdat de oudste dan naar school gaat.
@ Nijn, goede instelling, nog even lekker genieten van je vrije avond!! Hoe weet je trouwens dat er geen eisprong is geweest? Gebruik je ovu-testen? Hihihi, maf he? Elkaar nooit gezien maar toch goed kennen
@alice Ja ik probeer het een beetje met ovutesten in de gaten te houden. En normaal krijg ik dan erg last van borsten en oksels en dat heb ik nu totaal nog niet. Meid, luister, ik begrijp dat je graag een derde wil en dat de leeftijd niet te groot is, maar als je kindjes wat groter zijn en ouder kunnen ze ook nog leuk met de kleine omgaan. Dan voelen ze zich echt grote broer en zus en gedragen zich dan ook zo. Erg grappig om te zien. Maar meid, nu je bekken zo slecht is en ze het zelfs over een rolstoel hebben gehad, zou ik het echt nog even uitstellen hoor. Maar goed dat ben ik. Je moet het zelf weten, maar soms vraag ik me wel af, waarom jet het elke keer aan de kant zet, terwijl het risico zo hoog is. Als mij een rolstoel boven het hooffd zou hangen of niet eens voor je baby kunnen zorgen, zou ik echt even wachten.
Mijn NOD is 15 nov. maar de afgelopen maanden was mijn cyclus niet te volgens erg onregelmatig dus.. heb vorige wk vrijdag 2 nov mijn eisprong gehad (getest) en had vrijdag heel klein beetje bloedverlies en krampen maar dit was zaterdag weer over.. alleen nog een beetje raar gevoel in mijn buik duss ik hoop dat het de inesteling is geweest !!! Maja het is weer afwachten miss. maak ik mezelf wel weer helemaal gek soms wil je ook wat voelen he.. maja dat bloedverlies is er echt geweest en was geen ongesteldheid duss.. het is hier idd gezellig en erg actief.. heel fijn dat ik met andere mensen erover kan praten !!!
Ik hoop het voor je tieta. Bij mij was het juist andersom, had na mij ei altijd wat spotting bloed en voelde van alles in mijn buik. Maar toen ik daadwerkelijk zwanger was voelde ik niks in mijn buik en had ik geen verlies. Heel gek. Vaak als het anders is dan anders is het raak. Dus...spannend . Oja, voelde wel altijd zere borsten, en toen ook. Maar dat was puur dat de ei geweest was.
Welkom Tieta! Spannende tijden voor je! Alice, leuk dat jullie naar Utrecht zijn geweest. Wat schattig dat ze zo lief spelen samen, ik had dat de laatste keer dat ik bij je was ook heel erg, ze zijn zo cute samen! Ik denk dat het jullie eigen keuze is of jullie weer voor een derde gaan... Maar ik zou ook in je achterhoofd houden hoe verdrietig je was na de geboorte van je dochter. Ik wil absoluut niet hard overkomen hoor! Ik snap je keuze total, ik zou ook liever vandaag Dan morgen weer zwanger zijn hoor! Nijn, he, balen meid! Hoop dat het toch meevalt, je bent pas net gestopt he!
@sweetbel jaa zeker spannend.. @nijnonijntje Jaa ik weet het ook niet moet wel zeggen dat ik me nu anders voel dan de andere maanden. Maja miss. heb ik het wel helemaal verkeerd.. ik word soms wel een beetje gek van mezelf je wilt eig. van alles voelen om zeker ervan te zijn dat je zwanger bent maar je voelt vervolgens niks.. Ik zou er echt alles voor geven om mijn kleine wondertje in mijn buik te hebben maar er zit niks anders op dan wachten he.. Hoop dat ik snel van de onzekerheid af of positief test of ongesteld word..
Goedemorgen! He Nijn, jij bent ook al vroeg zo te zien! @ Nijn, wel fijn dat je denkt dat ze als echte grote broer en zus een kindje erbij ook wel leuk zouden vinden. Ben gewoon zo bang dat eventuele nr. 3 een buitenbeentje wordt als er zoveel leeftijd tussen zit... Maarre, op korte termijn komt hij ook echt niet hoor, veel te bang dat het mis gaat. Heb nu al steeds last van bekken en rug zonder zwangerschap, dus binnen nu en 1.5 jaar zal er zeker geen komen hoor, ben maar niet bang.
@ Tieta, o spannend!!! Bij mij was het op die manier raak! Tenminste, bij mijn zoontje had ik een innestelingsbloeding, gewoon over 1 dag verspreid, meerdere keren wat bruin/rozig verlies. O, ik hoop het zo voor je! En het is al bijna de 15de om te testen! Duim duim duim! @ Sweet, thanks voor je lieve woorden! Ik hoop ook dat jullie snel een wondertje mogen krijgen. Hopelijk is de studie snel klaar en kunnen jullie er voor gaan!!! @ Tieta, die onzekerheid is altijd lastig. Je voelt vanalles, maar weet het gewoon niet.. Nog heel even en dan ben je uit je onzekerheid verlost! Met hopelijk een knallende test!!
Zo, ik begin maar eens met de sollicitatiebrieven. Er liggen er al 3 klaar om gepost te worden. Heb nog een halve in een bestand staan die ik ga tikken en ga proberen er in de komende 1.5u nog 2 bij te krijgen. Wish me luck!!
Good luck alice Knap hoor zo vroeg in de ochtend hihi. Hier idd vroeg wakker. Was afgelopen weekend (alweer) niet lekker. Heb veel geslapen. Ben nu gewoon uitgeslapen. Dus even wat dingen in huis doen voordat mijn mannen wakker worden. Daarna ontbijten, kleine naar kdv en ik snel naar mijn werk.
@alice Ja dat komt wel goed hoor. Ook al zzijn ze wat ouder. Vaak is dat ook heel leuk om te zien hoe zorgzaam en verantwoordelijk ze zich dan voelen. En je moet het altijd ook blijven stimuleren dat ze met hun broertje of zusje spelen. Daar ben ik ook van overtuigd. Dat doet namelijk ook heel veel met de band die ze dan ontwikkelen.
@ Nijn, fijn dat je me gerust kan stellen dat het niet erg is om een wat groter leeftijdsverschil te hebben. Dan hebben ze straks echt inderdaad een klein broertje of zusje Balen dat je weer niet zo fit was dit weekend , niet ziek worden hoor!! Succes op je werk vandaag!! O, ik vind het niet erg hoor om 's ochtends vroeg bezig te zijn met de sollicitaties, dan kan dit tenminste ongestoord Zo, net brief nummer 1 af. Ik was wat ik vrijdag getikt had kwijt , dus ik moest opnieuw beginnen . Maar hij is af . Nu nog even snel wat rondmailen en weer verder aan de brieven, heb nog een half uurtje!
O balen is dat he? Als je na zo veel werk het gewoon kwijt bent! Alice, tussen mij en mijn zusje zit 5 jaar. We zijn echt de dikste vriendinnen. Tussen mij en mijn jongste zusje zit 9 jaar. Zij is echt mijn kleine zusje. ( Ze is al 20 maar goed haha) Maar dat klikt ook heel goed en is altijd goed gegaan. Sleepte haar vroeger ( en nu nog soms) overal mee naartoe. Waar ik was was zij ook. En met z'n drietjes zijn we echt 3 handen op 1 buik haha. Hele sterke en goeie band. Ondanks de leeftijdverschillen.