Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Tussen mijn man en zijn zusje zit 4 jaar en tussen hem en zijn broetjes 6 en 8 jaar. Maar het zijn met z'n 4en echt dikke maatjes. Broers en zus, kunnen heel goed met elkaar. :)
    Zo, dat waren even mijn voorbeelden.:)

Manlief brengt zoonlief naar kdv, kan ik even rusten voor ik naar werk moet.

2. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Welkom Tieta!

@ Alice, dat valt wel mee denk met leeftijdsverschil. Tussen mij en mijn zus zit ook 4 jaar, nooit problemen of iets gehad. Ja toen ze 14 was en mijn kleding pikte, haha!!

Hier ook al aan het werk!! Druk weekendje gehad..
    Dills gaat met pensioen, ze gaat naar engeland bij me tante lekker van dr oude dag genieten.. dus die knoop is doorgehakt!! Wel moeilijk en emotioneel en de dag dat ze gaat zal wel moeilijk worden maar is het beste voor haar.

Jullie hebben een hoop gekletst, kan me even niet meer herinneren verder wat allemaal.. is zeker maandag vandaag! Hihi..
    Ik ga even teruglezen..

3. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, wauw, ik wist niet dat jullie zoveel leeftijdsverschil hadden. Wel erg fijn dat het goed klikt! Ook bij je man!
    Ja, ik baalde echt dat die brief kwijt was, maar goed, het is alweer opgelost :)
    Fijn dat je man je zoontje naar het kdv wil brengen en jij nog even op adem kunt komen voordat je moet gaan werken.

@ T84, wat fijn dat je de knoop door hebt gehakt over je paardje! Het is wel een afstandje zeg waar ze komt te staan. Maar het is vast een heel goed tehuis voor haar en dat is het allerbelangrijkste! Sweet en ik hebben laatst natuurlijk ook moeilijke 'paardenbesluiten' genomen, was erg lastig, maar ik denk dat we er beiden wel 'beter' uit zijn gekomen. Hopelijk is dat voor jullie ook zo!
    O, jij dus ook zoveel leeftijdsverschil! Fijn dat dat ook goed is gegaan :
    Het enige waar ik hier dus 'bang' voor ben is dat zoontje en dochtertje die maar 1 jaar verschillen 2 handen op 1 buik zijn en de 3de het 5de wiel aan de wagen wordt.... Ach ja, eigenlijk zou ik mezelf er helemaal niet druk om moeten maken...

Ik ben een beetje bezig met cadeautjes zoeken voor Sint, Kerst en de 2de en 1ste verjaardag van zoon en dochter. Hebben jullie nog leuke tips?

4. tieta

tieta Actief lid

10 nov 2012
    198
    0
    0
    Woonbegeleider Ouderenzorg
    Gelderland
    Ja het is zeker spannend Heb vanmorgen getest maar helaas nog negatief maja het is ook nog vroeg. Ik ga nu niet eerder dan zaterdag testen. Ik ga woensdag tot zaterdag ff weg na valkenburg samen met mijn man dus dan kan ik mijn gedachten ook even ergens anders op focussen... en dan hopen dat het zaterdag positief is !!!;)

5. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Alice, Ja idd ik denk ook dat het het beste is en zeker voor haar. Zal wel lastig woorden ook jut en jul gaan natuurlijk uit elkaar maar ze vinden beide wel nieuwe vriendjes, haha!

Ja de feestdagen komen er weer aan. Nou voor Ryan wat dingetjes van Bumba of het zandkasteel vind ie geweldig! En verder is duplo en bus en treinen vindt hij ook geweldig.. dus zal zoites wel worden, maar aan de andere kant wil ik niet teveel speelgoed.. weet niet waar ik het tijdelijk kwijt moet haha! En in februari is hij ook alweer jarig..

6. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik duim voor je tieta!

7. tieta

tieta Actief lid

10 nov 2012
    198
    0
    0
    Woonbegeleider Ouderenzorg
    Gelderland
    @ T84 Dank je !!!!!! ;)

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Tieta, leuk dat je een paar daagjes weggaat! Jammer dat de test van vanochtend negatief was. Heb je met kv getest? Maar goed, het was je NOD ook nog niet. Hopelijk zaterdag een knaller!!

@ T84, dank je voor de tips! Hihihi, ik snap goed dat jullie nu echt even moeten kijken waar je al het speelgoed kwijt wilt.
    Arme Jut en Jul, maar zoals je zegt, ze vinden vast nog veel andere vriendjes. Kan Jul anders niet ook met Jut mee naar Engeland verhuizen?

Blegh, ik ga nu hier de kasten eens opentrekken en even daarin schoonmaken en opruimen. Ik ben erg benieuwd wat ik daar in tegen ga komen!

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Qua spullen waarvan ik niet meer wist dat ik ze had bedoel ik dan he? ;)

10. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Nee voor Dust vind ik het echt nog te vroeg om met pensioen te sturen hij is gewoon voor de recreatie nog prima! Miss over een paar jaartjes dat hij er ook heen gaat.
    Succes met opruimen!!

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, ah oke, als hij het nog prima vindt voor de recreatie, dan is het oke natuurlijk :)

Net al wat dingetjes tevoorschijn getoverd. Ik ben nu met mijn kleding bezig. Even de laatste zwangerschapsspullen eruit en zomer/winter ordenen. Het is namelijk zo dat we nog steeds geen kledingkast hebben en onze kleding nog steeds in de keuken ligt.... Nu hebben we wel een bizar grote keuken. (17 kastjes en 8 grote (pannen) laden), maar ik zal toch blij zijn als ik straks een fatsoenlijke kast heb.

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Ik heb een vraagje aan jullie, morgen gaan we een basischool bezoeken voor ons zoontje (omdat de psz daaraan gekoppeld zit willen we meteen weten of hij ook wel goed zit op die basisschool). Hebben jullie tips waar ik echt op moet gaan letten morgen bij de rondleiding? Of vragen die ik zeker weten even moet stellen?
    Alvast bedankt!

13. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    T84, fijn dag je een beslissing hebt genomen. Lekker dat je paard naar je tante gaat, Dan weet je zeker dat hij goed in de gaten gehouden wordt. En je bent daar toch regelmatig? Ben wel even benieuwd hoor, gaat hij Dan op de boot ofzo? Ik heb er nu wel vrede mee dat mijn paard 'weg' is, maar vind het nog wel moeilijk om foto's te zien, of zijn spullen ofzo. Terwijl hij het geweldig heeft. Gelukkig heb je je andere paard nog wel!

Alice, haha, nog steeds alles in de keuken? Merk je ook helemaal niets van! Lekker is dat altijd, het opruimen als je klaar bent Dan, hihi. Mijn moeder is me vanochtend even komen helpen, ze heef even de keuken uitgesopt en van boven naarbeneden gestofzuigd. Heel fijn!

Vanavond gaan we naar een concert van Racoon. Mn man had kaartjes gekregen daarvoor. Donderdag zijn wel 6 jaar samen, nog maar even verzinnen wat we daarvoor gaan doen! Suggesties zijn Welkom!

14. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Alice, ik zou niet zo goed weten wat je zou moeten vragen. Als het onderwijstype je aanspreekt en de sfeer is goed, denk ik dat ik het gewoon zou proberen. Hier hebben ze verschillende scholen, de dichtsbijzijnde basis school heeft Daltononderwijs. Ik Ben zelf ook naar die school geweest, en mij beviel dat type van onderwijs wel goed. Maar alvast veel plezier morgen, is toch een vreemde dag denk ik, grote beslissing!

15. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Sweet, ja zeker! Ze gaat het daar goed hebben. En we komen geregeld in engeland dus kunnen we even knuffelen met haar ;)
    Leuk naar Racoon! Veel plezier en gefeliciteer met 6 jaar! :D
    Ja ze wordt opgehaal in een grote vrachtauto, dan gaan ze via calais naar dover en naar dr nieuwe huis.

@ Alice, over het aantal kinderen in de klas. Verder gewoon goed kijken en je gevoel laten spreken, en verder ook wat Sweet zegt.. Succes morgen!

Zo ik ga zo lekker mijn ventje halen en dan naar huis!!
    Fijne avond!!

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Sweet, ja nog steeds alles in de keuken.... We willen graag een kast voor op de slaapkamer laten maken, maar eerlijk gezegd hebben we er nog niet zo heel veel tijd ingestoken om info te zoeken....
    O leuk, Racoon!! Heel veel plezier daar! En alweer bijna 6 jaar samen. Misschien lekker een verwendagje in de sauna doen ofzo?
    Heerlijk dat je moeder je zo geholpen heeft!
    We zien wel hoe het morgen gaat lopen op de basischool, over 1.5 week gaan we naar de andere school kijken. En hij moet nog 2 worden, dus we hebben nog even de tijd ;)

@ T84, dat is ook een goede vraag natuurlijk, hoeveel kids in de klas!
    Veel plezier met je kleine mannetje!!

Net een flinke wandeling gemaakt met kids en dogs. Was ook nodig, want had een flinke snoepbui en chocolaatjes en chippies gegeten.
    Straks nog even m'n paardje poetsen en van de avond genieten!

17. nijnonijntje

Tieta, heel veel plezier. jammer maar van de negatieve test. maar zoals je zei is het nog te vroeg. het kan nog best.
    Ik had op zaterdag een negatieve test echt spierwit en op maandag dinsdag een knaltest.
    veel plezier in valkenburg, valkenburg is supermooi.

@T84
    Fijn dat je paardje ergens heengaat waar je het kent en bij familie. Dat geeft echt wel een gerust gevoel denk ik.

@alice
    ik schrok al toen je zei: wat je allemaal tegen ging komen hahahah.
    En? Vel dingen waarvan je niet meer wist dat je ze had?
    En wat betreft de school. Ik zou echt kijken naar de sfeer, onderwijsvorm, dagindelingen, aantal kinderen per klas. Speelruimte. Ruimte voor het ontwikkeling van de kind en wat doen ze als je kind bijvoorbeeld iets achterblijft in ontwikkeling of juist heel erg voor loopt.
    Spannend en heel veel succes morgen :)

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, dankje voor de uitgebreide tips!
    Heb maar 1 kastje uitgeruimd *schaam schaam*. Niet veel bijzonders tegengekomen, nog wat zwangerschapskleding en verloren shirtjes en nog wel een rits parfummonstertjes, dat was wel leuk en handig :)

Brrrr. Het is koud, ik spring lekker onder de douche en dan heerlijk in m'n bedje!

19. nijnonijntje

hhahahahah 1 kastje;)
    Maar de rits aan parfummonstertjes is altijd leuk inderdaad.
    ja het is zeker koud.
    Hier even grey's anatomy kijken en dan ook mijn bedje in.

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Goedemorgen!!
    Ik ben alweer trots op mezelf, heb alweer 4 open sollicitaties geschreven vanochtend :).
    Straks naar de fysio en vanmiddag een basisschool bekijken voor ons zoontje. Ik ben erg benieuwd!

Deel Deze Pagina