Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen! Zo Alice druk ochtendje gehad...
    Succes straks!!

Hier weer aan het werk! En vanmiddag naar de tandarts.. hoop dat er niks is.. maar dat zal wel niet. ;)

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, heb er in totaal 7 geschreven uiteindelijk. Ben trots op mezelf!!
    O jee, tandarts...brrr... veel succes, hopelijk is er niets!

3. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Zo 7 das een hoop!! Moet wel lukken toch nu?!
    Bij de tandarts was het gelukkig weer een keer goed, geen gaatjes!! ;);)

Zo lekker slapen. Tot morgen! Haha!

4. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hoe was het Alice? Leuke school?

T84, goed gepoetst :D

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, wow, dat doe je goed zeg!!! Heel fijn :)

@ Sweet, ja, het was leuk, heel veel indrukken opgedaan. Denk alleen dat we nog eens gaan kijken. Want het was heel druk omdat er allemaal activiteiten gepland stonden. Maar het lijkt me wel een hele fijne school voor hem. Volgende week vrijdag gaan we naar nog een andere kijken en aan de hand daarvan gaan we kiezen welke van de 2 het wordt.

6. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ok mooi, Alice! Ik ben ook gelijk bezig met een school uitzoeken. Nu overal info aan het inwinnen.. En dan gaan kijken.. Vind het wel weer een stap hoor.. Haha!

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, ja, heb er vannacht ook nog over na liggen malen in bed. Mijn kleine vent alweer zo groot!! Nog een maandje en dan wordt hij alweer 2 jaar oud. De tijd vliegt! Ik word er gewoon emotioneel van....
    Hoeveel scholen ga jij bekijken?

Vandaag geen sollicitatiebrieven voor mij, heb er deze week in totaal al 11 geschreven. Het zijn wel allemaal op 1 na open sollicitaties, dus ik verwacht er eigenlijk niet al te veel van. Maar goed, wie niet waagt, wie niet wint!

8. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Leuk alice, dat je er zo'n goed gevoel bij had. Spannend ook.

En T84, jij ook al op zoek naar schooltjes.

Hier vandaag lekker vrij. Maar zometeen met zoonlief naar het cb. En het is prikjestijd!! Zielig :(.
    Hoop niet dat hij teveel pijn heefft mijn kleine schat.
    Ben ook benieuwd hoe groot hij is en hoe zwaar. Heb de indruk dat hij niet zo heel hard gegroeid is. Nu beweegt hij natuurlijk ook heel veel, dus dat zal daar zeker meer te maken hebben.

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, aw, de prikjes, niet leuk :(. Is het trouwens al de BMR? Die vond ik toen zo naar....
    Ze groeien natuurlijk ook steeds minder snel (relatief dan ;) ), ik ben benieuwd naar zijn cijfertjes!

10. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hey meiden,

Weer even een berichtje van mij. Het gaat goed en voel me behoorlijk zwanger :p

@Nijn: ahhw...zo zielig is dat die prikjes. Weet dat nog wel van mijn broertje en zusje, schreeuwen en krijsen...succes!!
    @T84: gelukkig geen gaatjes!! ik moet pas midden december..zal wel aangeven dat ik zwanger ben
    @Alice: is de school lekker dichtbij? hier is op 5 minuten lopen een kdv en basisschool dus ideaal :)

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Pinda, fijn dat je jezelf zo heerlijk zwanger voelt!!!
    We bekijken 2 scholen, 1 op 5 minuten afstand en 1 op 10 minuten afstand, allebei dus wel dichtbij :). Maar we wonen ook maar in een dorp, dus daar is alles redelijk dichtbij, hahaha...

12. nijnonijntje

@pinda
    Heerlijk he dat zwanger zijn gevoel. Geniet ervan!
    Ik hoop het ook snel weer te mogen voelen.

@alice
    Geen idee, zzou best kunnen. Weet niet welke prik ze krijgen met 11 maanden.

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, ik heb even gekeken, die prik is pas bij 14 maanden.

Zucht, ik moet nog even de vaatwassers uitruimen en stofzuigen, dus dochterlief zit in de box, maar ze gilt echt alles bij elkaar want ze wil er echt niet meer in....

14. tieta

tieta Actief lid

10 nov 2012
    198
    0
    0
    Woonbegeleider Ouderenzorg
    Gelderland
    Hallo dames

Aankomende dagen zal ik niet reageren, ik ga vandaag een weekend weg !! Heel veel sucses de aankomende dagen !!! :D
    Groetjesss

15. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @t84: fijn dat alles goed was bij de tandarts! Ik vind dat altijd zo'n opluchting :) Dan ben je weer 'verlost' voor het komende jaar.

@alice: zo, wat een goede score, al 11 brieven geschreven! Ik heb er vorige week 1 verstuurd en deze week nog geen...

@tieta: welkom! Hopelijk is je weekendje weg leuk! Waar ga je naar toe?

Morgen ga ik weer naar het cb met mijn kleine mannetje. Hij krijgt weer prikjes en ik ben benieuwd hoeveel hij weegt. Volgens mij groeit hij wel goed.

@alice: vraagje, als ik het me goed herinner, heb jij altijd gekolfd voor je kindjes? Ik doe dit nu ook vanwege die vervelende kloof (is al bijna over), maar ik vraag me af welke hoeveelheid melk ik hem moet geven. Ik ga nu uit van 150cc per kilo lichaamsgewicht en de uitkomst daarvan deel ik door het aantal voedingen. Meestal drinkt hij zijn hele flesje bijna leeg, dus ik denk dat het wel genoeg is. Hoe deed jij dat?

16. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Fijne dagen Tieta!

Pinda, wat fijn dat je je zo voelt! Lekker genieten ervan!!!

Nijn, succes met de prikjes vandaag. Ben ook benieuwd naar zijn cijfertjes..

Zoo pff.. heb geen zin meer om te werken! Haha!

17. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nijn: succes bij het cb!

@pinda: lekker genieten joh van het zwanger zijn. Wanneer heb je weer controle of een echo?

18. tieta

tieta Actief lid

10 nov 2012
    198
    0
    0
    Woonbegeleider Ouderenzorg
    Gelderland
    @elja81 na valkenburg :D

19. nijnonijntje

@tieta
    veel plezier in valkenberg, geniet ervan!

@elja
    Ook al prikjes.....nooit leuk he :(

@T84
    lekker aan het werk? Kan me voorstellen dat je geen zin hebt het is ook heerlijk weer.

@alice
    goed bezig zeg. Kan me voorstellen dat je even een aar daagjes geen brieven wil typen.

Nou hier dus weer terug van het cb. Kleine man ligt nu in bed. Heb hem vanmorgen wakker gehouden en dat ging goed. Krijg namelijk het idee dat hij toe is aan 1 slaapje per dag. Even proberen dan maar.
    Maar hij is goedgekeurd op het cb. Prikjes zitten erin. Toen ze de vloeistof inspoot ging hij wel even heel hard huilen. En toen ik hem oppakte mopperde hij nog wat tegen de vpk hahah maar was lekker stil bij mama.
    Hij is maar 500 gram aangekomen en weegt nu dus 10,5 kilo en is 2 cm gegroeid. Niet zoveel dus. Hoofdomtrek was 1 cm gegroeid en is nu dus 47cm. Maar helemaal geod volgens het lijntje allemaal. Hij groeide eerst zo hard niet normaal haha. Maar nu ook door al het bewegen wordt dat minder. gelukkig maar, anders was hij 1,5 meter tegen de tijd dat hij 2 is haha.

20. nijnonijntje

oja hij is nu 11 maanden en is voor het laatst met 9 maanden geweest.

Deel Deze Pagina