Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Naomi, ja echo vervelend. Denk niet dat het kwaad kan hoor, maar het is beter om het te overleggen met de vk natuurlijk!

Ik heb ook de datumprikker ingevuld. Ik kan bijna alle weekenden, rest van de week heb ik bijou altijd wel iets, colleges zijn weer begonnen.

Alice, wat balen van je auto!! Ben ook benieuwd hoe de huizen waren.

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Kim, jeetje meid, ik schrik.....rustig aan doen hoor!!! Ik wil dat ook absoluut niet meer mee maken zoals ik dat vorig jaar had bij mijn zoontje..... Rust rust rust en laat je lekker verwennen!!

@ Pinda, ik snap goed dat je het emotioneel vindt :(, ik hoop zo dat je snel mag melden dat je zwanger bent!! Succes met de ei-echo! En goed man, dat sporten :)

@ Sweet, leuk, heel het huis veranderd :)

@ Naomi, mmmm, ben benieuwd wat de vk zegt!

3. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wat is t weer stil!

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    ja het is inderdaad erg stil hier hihi.

morgenochtend hebben we de 1e kijkers!!!!!!! als ze het huis kopen willen ze er over 2 maanden al in *schrik* dan kunnen wij nog niet in het andere huis dus moeten tijdelijk wat anders zoeken dan hihi.

5. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    hey meiden!
    Alles goed hier?
    @Kim, jeetje meid wat eens schik, hoe is het nu?
    @datumprikker, zal hem ook invullen zo!
    @Naomi, WOW dat gaat snel! Wel fijn als het zo snel gaat qua verkoop dan.. Hadden jullie nou al iets anders gekocht?
    @Alice, balen van je auto! dat zijn altijd van die rot dingen!

Hier alles goed, lekker weekend in Engeland gehad. Heb me helemaal suf gekocht, vooral voor Ryan. Zo leuk! Haha.

6. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    T84, heerlijk hè, dat shoppen. Ik heb ook zoveel zin om nieuwe dingen te kopen, maar heb m'n man beloofd om even te stoppen. Helaas...

Naomi, heb ook even gemist dat jullie al een ander huis hadden.. Hoop dat het huidige huis snel verkocht is.

Kim, ben ook benieuwd hoe het gaat!

Ben moe! Kleintje had besloten dat slapen niet leuk was haha. Ligt nu wel in m'n armen, maar als ik haar wegleg is het feest. Denk ook iets van tandjes, zie al witte bubbeltjes in haar onderkaakje, en ze kan zo ontroostbaar huilen ineens. Maar dat zou wel heeeel vroeg zijn, toch?

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @T84: hihi leuk dat shoppen!!!

@sweet: nee we hebben nog geen ander huis gekocht hoor ;) we hebben er wel 1 gevonden waar we een bod op willen gaan uitbrengen maar eerst dit huis zien te verkopen!
    tandjes kan wel hoor! isabel had er met 5 maanden de 1e en heeft er nu al 5 bijna 6!!! misschien dat het tandje aan het zakken is dat geeft veel pijn hier. dan duurt het nog even voordat hij doorkomt maar hij zakt wat verder in het tandvlees wat veel druk geeft.

8. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Hey meiden,

Even een berichtje van mij.
    Hier gaat het inmiddels al wat beter,nog wel krampen gehad maar niet zo erg als zondag!Zodra ik ze weer zou krijgen moest ik gelijk bellen.Heb 3 x een CTG gehad en die waren allemaal goed.Alles is nagekeken of ik geen ontsluiting had en of ik geen vruchtwater verloor.Dit had ik allemaal gelukkig niet.Ik moest nu rustig aan blijven doen,dit deed ik voorheen ook al maar het moet nog rustiger dan eerst.

Liefs van mij!

9. Prinsprinses

14 sep 2011
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden,
    Ik hoop dat ik me bij jullie aan mag sluiten. Ik ben vanaf 1 januari 2011 gestopt met de pil. Sinds deze tijd proberen wij zwanger te worden van ons eerste kindje. Allemaal dus heel erg spannend.
    Het lijkt me fijn om met meiden te kletsen die precies weten wat er in je omgaat en hoe je je voelt als je bezig bent met je kinderwens.
    Liefs Prinsprinses

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hai meiden!!! Daar ben ik ook weer :), even een paar hectische dagen achter de rug :)

@ Kim, fijn dat het wat beter gaat met je. Schrikken is dat he? Die voorweeën!

@ Prinsprinses, welkom!!!

@ Sweet, de zoon van een vriendin van me had ook al met 3 maanden de 1e 2 tandjes en de dochter van een kennis van ons is er zelfs met eentje geboren!!

@ Naomi, wow, hoe was het met de kijkers? Gaat snel zeg!!!

@ Rest, zwaai!!!

11. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @prinsprinses, welkom!
    @sweet, Ja kan idd wel hoor.. Hoop dat ze er niet teveel last van heeft.
    @Kim, fijn te horen dat het weer goed gaat!
    @Naomi, en hoe is het gegaan met t huis?

Zo ik ga weer lekker naar huis! Werkweek zit er weer op! ;) Vanaaf lekker mosselen eten bij schoonouders.. Jammie!
    Bye!

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, eet smakelijk!!!! Oooo, heb ik al zo lang niet meer op mosselen...ik weet al bijna niet meer hoe het smaakt ;). Na de zwangerschap maar weer eens proberen :)

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @T84: blegh mosselen..... word al misselijk als ik eraan denk:p

de man die kwam kijken vond het een mooi en ruim huis (is alleen) maar kon er verder geen hoogte van krijgen eigenlijk....
    is dus maar afwachten! als hij het koopt moet hij er per 1 november al in!! dus dan moeten wij iets tijdelijks gaan zoeken als dat zo is...

hier vanavond een lekker stoofpannetje gemaakt met hamlappen (in stukjes ;)), rode kool, ui en een appeltje hmmmmmmmmmmm het was echt geweldig lekker! heb eindelijk weer eens goed gegeten.

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, heb je zelf de bezichtiging gedaan? Ben benieuwd of je er nog wat op terug hoort.... Pfjoew, 1 november, dat is snel!!!
    En lekker gegeten dus :)

15. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Kim: fijn te horen dat het weer goed met je gaat meid!!
    @Prinsprinses: welkom!
    @mosselen: bah bah moet er ook niet aan denken :p vriend houdt er wel van dus hebben we eens in de zoveel tijd een familiedag waarbij we mosselen en vis met elkaar eten :D

@about me: vannochtend echo gehad en ze zag alleen dat er een slijmvlieslaagje in mn baarmoeder zat..het was nog rustig bij mijn eierstokken. Moet nu as dinsdag weer terugkomen. Vriend gaat 25,26,27,28 sept. weg op motorvakantie..zal je net zien dat ik dan mn eisprong heb...:( mocht het eitje as dinsdag gegroeid en bijna rijp zijn (wat ik niet verwacht) dan kunnen ze vlg week vrijdag insemineren...

16. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Spannend hoor, Pinda! Ik hoop zo dat je ons snel mag vertellen dat er een babietje in je buik zit!

17. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Pinda,idd spannend meis!! Hoop dat het snel raak is!

Hier weer lekker gezwommen.. Ryan ligt nu lekker te slapen! :)

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @pinda: spannend!!!!

@alice: nee heb het niet zelf gedaan maar moest thuis blijven.... erg raar maar ja!

hier net de echo gehad en het was echt geweldig :D:D

we zagen een mooi jumpend kindje in mn buik dat lekker druk aan het bewegen was hihi. hij/zij was nu 5 cm groot :p

ben weer 3 dagen vooruit gezet dus nu precies 12 weken!!!!

owww ik ben echt helemaal verliefd!

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hier de echofoto *glunder*

20. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010