o lekker samen de zomer in pinda. @sweet, wat een leuk idee het verstopspelletje van nijntje. Ik heb hem meteen van mijn zusje gevraagd voor de verjaardag van zoonlief.
@pinda: wat een mooie echo!! Ik krijg helemaal de kriebels als ik dat zie Wat zorgverzekering betreft: mijn vriend en ik hebben allebei een eigen verzekering via de collectiviteit van zijn werk. De kleine staat nu bij mij op de polis. @sweet: leuk dat jullie in maart voor een tweede willen gaan! Wil ik net lekker naar buiten met mijn kleine mannetje, begint het te regenen... Als ik buienradar bekijk, blijft dat ook nog wel even zo en tegen de tijd dat het weer droog is, is het donker.
Pinda, mooie kindjes hoor, junikindjes . Wbt zorgverzekering, ik heb nog een studentenverzekering, wordt nog betaald door mn ouders (hihi), en mijn dochter staat bij mn man op zijn polis. Elja, jammer van het wandelen. Het is inderdaad net rotweer geworden. Alice, wat lief van je moeder. Dat soort dingen doet mijn moeder ook altijd, zo leuk. Gezellig, samen cadeautjes uitzoeken. Nijn, leuk spel is dat he? Ik kan niet wachten het samen met haar te spelen. Ze krijgt het Sinterklaasavond, leuk! Ik ga maar eens rustigaan beginnen met het eten. Mn vriezervoorraadje is een beetje op aan het raken, dus ik maak wat extra groenten. Voor onszelf maak ik lekker nasi, kijken of ik er ook wat rijst inkrijg bij die kleine mop.
@sweet ja echt heel leuk. hij krijgt het voor zijn verjaardag en van het zomer kunnen we het vast al wel spelen. Echt heel leuk
Alle cadeaus zijn uitgezocht! Scheelt ook weer! Al zal ik vast nog wel wat meenemen als ik in de winkels kom . Zo leuk allemaal! Kreeg bij het boodschappen doen een zwangerschapsagenda.... Hahahaha.... Je had m'n moeder moeten zien kijken toen ze hielp met de boodschappen inruimen . Krijg er wel weer kriebels door hoor. Net zijn mijn ouders en een vriendin van m'n moeder en haar dochter (vriendin van mij) blijven eten. Was weer even erg gezellig
gezellig he als mensen blijven eten alice. Vind ik ook altijd. Supergezellig. Nou hier maar eens mijn bedje in. Staat morgen weer een mooie werkdag op me te wachten. Daarna lekker weekend. Al wordt het wel een heel druk weekend. Wel heel gezellig hoor, maar dan begin ik altijd alweer moe aan mijn week op maandag en ben ik eigenlijk alweer aan weekend toe.
Goedemorgen! Zo wat een hoop gekletst.. Heb denk niet alles onthouden.. Hihi zag wel een mooie echo voorbij komen pinda, super!! Verder over een eventuele 2e, nou op dit moment niet, zowieso op dit moment het gevoel niet dat ik het wil, misschien komt het dat we bijna geen huis enzo meer hebben.. Miss als we volgend jaar verhuisd zijn naar het nieuwe huis.. Dan weer wel! Zowieso heb ik me handen vol aan Ryan, het is echt een boef! En dat vroeg wakker worden.. Pff! Heb volgens mij nog liever dat ik er snachts nog ff uit moet dan extra vroeg op.. Haha! Sint cadeautjes, ben er wel al mee bezig maar nog niks echt gekocht! Verder weet ik het ff niet meer.. Ik ga nu ff wakker worden met een kopje thee!!
@T84 Kan me voorstellen als je leven een beetje op de kop staat, want dat is het "zonder" huis, dat je even niet aan dat soort dingen denkt. En ryan? Nog steeds vroeg wakker? Ik denk dat het een fase is. Ik hoor het namelijk ook wel eens op mijn werk. Nou hier ook wakker. Straks werken. Even wakker worden en daarna zoonlief uit bed halen. De albert heyn gaat hier ivm verbouwing vanaf zaterdag 1,5 week dicht. Dus even kijken wat ik echt nodig heb en even inslaan. Niet heel handig zo rond sinterklaas. Hebben ze dom bedacht vind ik.
Ja Ryan was vandaag weer is om 5 uur wakker.. Pff! Ik ga denk toch zo'n lampje proberen.. Want ik weet het even niet meer qua opties.. Nu begint ook nog slecht te eten.. Terwijl al goed at.. Pff! Idd niet slim van de Ah bij jullie!! Werkse vandaag!
Slecht eten doet meneertje ook op het moment. Heb geen idee of ze dat doen rond hun eerste verjaardag? Echt heel irritant. En hij beweegt nu zoveel. maar ja lijkt ook geen honger te hebben, dus zal wel weer goedkomen denk ik dan.
T84, wat balen zeg, dar ryan zo vroeg wakker is! Zou ik ook erg slecht trekken! Nijn, niet handig van de AH! Alice, gezellig, zoveel eters. Moest vandaag eigenlijk naar college, maar ik heb geen oppas. Straks maar gezellige dingen doen met mn meisje, hoop dat ze smiddags goed slaapt, kan ik dan de schade wat inhalen!
Nou over oppasgesproken.......mijn zusje zou vandaag oppassen, maar ze is ziek. Oeps.....ik moet over een half uur naar mijn werk. Dat ga ik dus niet redden. Moet nog oppas regelen. Gedoe!!!!
@ Sweet en Nijn, o, wat lastig als de oppas opeens uitvalt @ Nijn, vervelend zeg dat de AH zo'n tijd dicht gaat. @ T84, hopelijk helpt het lampje voor Ryan. En ik begrijp goed dat je even nog niet aan nummer 2 toe bent, zeker nu met het huis enzo. Vandaag heerlijk uit kunnen slapen. Manlief was er niet, dus geen wekker om 5u. Mijn moeder is blijven logeren en die heeft net meegeholpen met de kids aankleden etc. dat was wel erg fijn! Net trouwens ook even de huisarts gebeld, dochterlief heeft een bult op haar lip en ik was bang dat het een koortslip is. Ze bellen zo terug over wat ik ermee moet doen. Verder vandaag stofzuigen, vaatwassers en de honden en het paard doen. In de middag nog even kleertjes kopen voor m'n dochtertje met m'n moeder en voor de rest doe ik lekker niets vandaag!
Alice, heerlijk zo'm dagje. Ik heb net ook al de stofzuiger door het huis gegooid en de vaatwasser gedaan, nu nog even snel de was, en dan vind ik het wel weer mooi voor vandaag . Gezellig dat je moeder is blijven slapen en dat jullie gezellig gaan shoppen. Veel plezier! Hoop niet dat je dochter een koortslip heeft, sterkte ermee!
@ Sweet, zo, jij bent al actief geweest!! Tja, ik denk niet dat het een koortslip is eigenlijk, maar ik bel liever 1x teveel dan een keer te weinig voor die kleintjes. Verder is ze ook niet ziek ofzo op haar verkoudheid en dunnen luiers (tanden?) na. Dus het zal wel meevallen hoop ik. Vanavond / morgenvroeg verwacht ik dus mijn ongi en eigenlijk voel ik mezelf nog steeds prima! Zou het dan toch zo zijn dat ik aan het wennen ben aan die pil? O, ik hoop het zo!
@alice zou inderdaad mooi zijn als je er al langzaam aan went. Hoop het voor je. Lekker shoppen dus straks. Geniet ervan. Nou hier werd he ook bijna een shopdagje. niet omdat zo graag wilde maar omdat ik toch wat moest doen aangezien de oppas uitviel. Maar mijn nicht is even bijgesprongen. Zij heeft hem opgehaald en brengt hem na het middag slaapje weer naar huis. Ik ga dus zo naar mijn werk en kan dan van 12 tot 3 uur iig mijn afspraken door laten gaan. Daarna weer thuis. Niet de ideale werkdag, maar dat het zo opgelost is, ben ik wel erg blij mee. Afspraken verzetten vind ik altijd erg vervelend en is ook een hel gedoe. Nou ik ga snel naar mijn werk. Even van te voren broodjes halen bij de bakker zodat ik even lekker kan luchen in de auto haha.
@ Nijn, fijn dat je nicht even bij wilde springen!! Heb je toch in ieder geval een paar afspraken kunnen doen