Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Nou, nu weer thuis met de kleine man. Een paar uur per dag werken halverwege de dag is niet wat hoor. Wat een gehaast en alles ging mis...
    Nu thuis met de kleine man. Hij smikkelt lekker aan een soepstengel terijl hij met sint en piet speelt en ik zit lekker op de bank met een kop thee.

@sweet
    Jij was al fanatiek vanmorgen zeg haha.
    Wwat heb je daarna met je mooie meid voor gezelligs gedaan? :)

@alice
    En? Weer geslaagd voor mooie kleertjes voor jullie poppie??

Morgen lekker vrij. Mijn weekend is begonnen.

2. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ik heb lekker gewandeld, we hebben met duplo gespeeld, en net nog even bellen geblazen buiten voordat het donker werd. Nu ga ik koken, we eten samen vanavond, mijn man is in Zwolle.

Lekker dat je weekend al begonnen is Nijn! Ik moet morgenochtend nog een college volgen, en daarna ben ik ook heerlijk vrij!

3. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Hey meiden,

Even een zwaai vanuit het ziekenhuis!

Ben vanmiddag geoppereerd aan me keelamandelen,ik kom snel reageren.

4. nijnonijntje

o kim, beterschap. Hoor wel eens dat het als volwassene erg pijn doet.

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, jazeker, ze is weer een paar setjes rijker :)
    Geniet van je weekend!

@ Sweet, o niet leuk maar met z'n tweetjes eten. Hier eten zoonlief en dochterlief straks met z'n tweetjes en ik wacht vanavond even totdat papa thuis komt.
    Leuk is dat he? Duplo!

@ Kim, hoe is het gegaan?

Zo, ik ben ook voor de kids aan het koken. Straks ook nog even naar het paard en dan even heerlijk voor de tv!
    Morgen gaan we weer een basisschool bezoeken, ik ben benieuwd :)

6. nijnonijntje

ah gat....ik realiseer me nu dat ik helemaal niks te eten heb voor mijn zoon. Wat een rotdag zeg. Alles wat tegen kan zitten lijkt tegen te zitten. Nu naar de winkel gaan is ook geen optie.
    Bah zeg, Even mijn voorraadkast maar even induiken of ik wat kan vinden.

7. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Alice, heb je leuke dingen gekocht voor haar?
    Veel plezier bij je paard!
    Eten was wel grappig, ze wil zelf eten, en het lukt ook nog redelijk (boontjes, aardappeltjes en een gehaktballetje). Eet smakelijk voor straks!

Nijn, nog wat kunnen vinden? Soms zit alles tegen he, balen!

Kim, beterschap!

8. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nijn: wat een pechdagje, hoop dat je nog wat hebt gevonden voor je kleine man
    @alice: leuk, shoppen!
    @kim: beterschap
    @sweet: knap dat je meisje zelf eet!

Heerlijk weertje vandaag, lekker gewandeld en wat boodschapjes gedaan. Huidje van kleine man is al lekker zacht aan het worden. Voelt zo veel beter!

9. nijnonijntje

Hier even snel aardappelpuree met worteltjes en broccoli gemaakt.
    En dat smaakte hem gelukkig.
    Wij aten zelf spagetti met pittige saus. En dat was ik even vergeten haha, daarom had ik niks voor hem.
    Maar gelukkig heb ik altijd wel iets van aardappels en groente in huis, dus is helemaal goedgekomen. Hij ligt nu al een uurtje in bed heerlijk te slapen, mijn knapperd.

10. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Kim, beterschap meid!
    @ nijn, gelukkig is het goed gekomen, nu lekker uitrusten op de bank.
    @ Alice, altijd leuk nieuwe setjes scoren voor de kleintjes.

Ryan heeft vanaaf weer is goed gegeten.. Soms denk ik dat hij honger moet hebben maar hoeft niks als ik hem iets aanbied niet eens iets lekkers.. Nu hopen dat hij morgen niet zo vroeg wakker word, dan ben ik ook weer blij, haha!!

11. nijnonijntje

He T84 hoe ging het vanmorgen met Ryan? Of slapen jullie nu lekker beide nog :D.

Goedemorgen meiden,

Hier net wakker even lekker langzaam wakker worden in bed. Manlief is alweer werken en heeft me even een kopje thee gebracht.
    Mijn kleine jongen slaapt nog. Lekker rustig nog dus. Straks gaan we lekker samen op pad. Stukje wandelen en wat boodschapjes doen.

12. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ben jaloers nijn!!! Nee helaas hij was nog vroeger wakker, ik begrijp het echt niet!! Heb m net weer naar bed gedaan en hij slaapt..
    Ik denk anders red hij het niet de hele dag met 1 slaapje..

Pff wat een rot weer! Alleen maar regen!!

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hoi dames! Net terug van een basisschool bezoek. Wat een verschil kan er zijn zeg tussen basisscholen! Maar gelukkig zijn we er nu wel uit waar we hem graag naartoe willen laten gaan.

Het is inderdaad geen prachtweer :(, maar goed, het is gelukkig wel bijna weekend!!

O ja, de ongi is doorgebroken en ik voel me nog steeds prima :D

14. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @t84: wat vervelend dat ryan steeds zo vroeg wakker wordt. En nu dus nog vroeger dan eerdere nachten? Ik weet ook niet zo goed wat je kan doen om het te veranderen. Slaapt hij overdag misschien te lang, dat hij 's nachts niet meer moe is?

@nijn: fijn dat je altijd wat aardappels en groente in huis hebt. Kon je kleine man gelukkig lekker eten!

Rotweer inderdaad vandaag, het regent ook hier de hele tijd... Een heel verschil met de mooie herfstdag gisteren. Mijn kleine man ligt lekker in de box te kijken en lachen naar zijn muziekmobiel. Hij vindt het echt geweldig, zo mooi om te zien! Hij kan er soms wel 40 minuten naar staren en brabbelen :) We hebben net al even lekker geknuffeld en vliegtuigje gespeeld, momenteel ook 1 van de favorieten.

15. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @alice: fijn dat je je prima voelt! Dus deze basisschool was weer heel anders? Waar zitten de verschillen in?

16. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hij slaapt maar 2 uurtjes overdag en die heeft hij echt nog nodig..
    Ach ik hoop dat het gewoon binnenkort verandert.. Haha!
    Elja, ahh leuk! Lekker genieten he dan..

Alice, deze school was niks?

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Elja, heerlijk dat je kleine mannetje zo aan het genieten is!

@ T84, kan het voor Ryan misschien ook inmiddels "gewenning" zijn dat hij er zo vroeg uit mag? Misschien elke dag wat langer proberen te rekken? Dat je even komt kijken, uitleggen dat de dag nog niet begonnen is en hem dan wat later eruit haalt? En dan steeds iets langer wachten met eruit halen.

@ Scholen, o, beide zijn denk ik goed hoor :), zou beide m'n kids toevertrouwen. Het was alleen heel anders.
    Ene heel klein en huiselijk, ander heel groot (2 verdiepingen), een echte "school"
    Een werkt vanuit het individu, ander vanuit kind in een groep
    Een met veel structuur, ander meer "het kind" zijn
    Een katholiek, ander Christelijk.
    En zo nog wel wat meer verschillen.
    Tja, dus echt geen slechte verschillen ofzo, maar ik had niet gedacht dat scholen zo "verschillend" kunnen zijn. Dus ik ben wel blij dat we zijn gaan kijken, zo kunnen we zelf ook wat meer een "mening" vormen over wat we zelf graag zouden zien in een school.

18. nijnonijntje

@T84 jammer, had het je zo gegund.

@alice gaaf dat jullie eruit zijn waar hij straks heengaat.
    En ongi doorgebroken en je voelt je goed!! Super! Gaat helemaal goedkomen dus :D

Hier vanmorgen lekker gezellig met zoonlief sint inkopen gedaan. Ik heb alles binnen :)

19. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Net lekker wezen wandelen in het bos met de hondjes..
    Nog even gekeken voor sintinkopen maar niks gekocht.. Weet t ff niet.. Vind het zo saai als hij van iedereen hetzelfde krijgt..

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, lekker het bos in geweest :)
    Het is ook wel moeilijk met die sint-aankopen, maar toen ik eenmaal bezig was kon ik niet meer stoppen :)

@ Nijn, fijn dat alles binnen is!!

Zo, de last van de ongi begint toch te komen. Gelukkig niet dat ik me naar voel ofzo, maar wel de gebruikelijk hoofdpijn en rug en buikpijn... Maar goed, die vallen wel te overzien :). Ben zo blij dat ik me nu wel gewoon normaal mezelf voel :)

Deel Deze Pagina