Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Sorry dat ik al een paar dagen niks heb laten horen! Zoals jullie weten ben ik 22 november geopereerd aan me keelamandelen.Gelukkig gaat het nu wel wat beter nog wel last van me keel. Operatie is goed gegaan er waren geen complicaties.Mag alleen niet naar buiten tot volgende week donderdag en moet ook tot die tijd alleen maar vloeibaar eten,dus yoghurt,vla,pap ben het nu al zat na 3 dagen hihi. Ze hadden me ook aangeraden om zo koud mogelijk te gaan drinken maar dit kon ik niet en ben sinds gister warm gaan drinken en dat ging een stuk beter en verzachte ook meer klinkt gek maar is wel zo! Zelf merk ik ook wel dat lyah best wel druk is zodra ze me ziet word ik besprongen en word gebruikt als trommel(waar mama's al niet goed voor zijn ;) ) Gelukkig heeft vriendlief zo goed als alle zorg overgenomen,want merk als ik iets drukker ben ontzettend duizelig word en last van me keel krijg.

2. tieta

tieta Actief lid

10 nov 2012
    198
    0
    0
    Woonbegeleider Ouderenzorg
    Gelderland
    Even een paar dagen niet online geweest.. even rust aan de kop :)
    Van de week moet ik weer ovuleren dus we gaan weer testen.. Hopen dat ik weer positief test.. Word weer klussen ;) Ben weer positief gestemd hopen dat het nu deze maand eindelijk lukt !! :D

3. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, o, dat klinkt ook lekker! En fijn dat je ook zo'n lieve vent hebt :)
    Hopelijk zit het helemaal goed met je cyclus en komt er snel een beebje!

@ Kim, hopelijk voel je jezelf snel stukken beter!

@ Tieta, goedzo! Er lekker weer met positieve moed in gaan. Het komt vast snel helemaal goed!

Blegh, wat heb ik slecht geslapen vannacht. Eerst lukte het me niet echt om in slaap te komen. Vervolgens maakt manlief me om 4u wakker omdat hij wakker schrikt dat we door de wekker heen geslapen zijn....Dat was dus maar een kort nachtje. Verder begint het toch wel te kriebelen voor vandaag. Ik heb niet zo heel goed kunnen voorbereiden, dus ik hoop dat het meeloopdagje me erg meevalt. Gelukkig heb ik er wel zin in, al blijft het spannend. Nu even boterhammetjes maken voor vandaag en dan de kiddies nog even uit bed halen en knuffelen voordat ik weg ga. Fijne dag iedereen!!

4. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Succes vandaag alice. Is het een lange dag? Een hebben ze daar niet een baantje voor je dan? Dat zou toch super zijn!!!

@kim
    Hoop dat je snel opknapt meid. Niet handig ziek zijn met een kleine. En fijn dat de operatie goed gelukt is.

@tieta
    Ik duim nog steeds voor je meid. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Hoop dat het nu raak is.

@T84
    Hoe ging het vanmorgen meid? Vroege vogel? Of heeft hij je iets langer laten slapen?

Hier vandaag weer aan het werk. Zoonlief is naar het kdv. En ik zit nu even bij de HA. De griep/verkoudheid/keelpijn gaat gewoon niet goed over. Zo vervelend!
    Begin soms gewoon bang te worden of ik niet wat ernstigs heb :(
    Zal wel niet maar goed. Even kijken wat die beste man te zeggen heeft.

5. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Kim, Beterschap meid! Doe lekker rustig aan! Fijn dat je vriend veel van je over kan nemen..
    @ Tieta, goed zo meid! Gewoon vol goede moed de volgende ronde ingaan! Ik duim voor je!!
    @Alice, fijne dag vandaag! Wel vervelend dat je weinig hebt kunnen slapen, vanavond lekker op tijd naar bed!
    @Nijn, ow vervelend! Hoop dat het niet te erg is.. Weet je al wat? Ryan heeft bij mijn moeder geslapen vannacht.. hij was om 6 uur wakker dus dat viel mee.. Wij zijn gister lekker samen uit eten geweest..

6. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @alice: en, hoe was je meeloopdagje? Zijn de kids dan bij je moeder geweest?
    @nijn: wat zei de huisarts?
    @t84: leuk dat jullie uit eten zijn geweest! En heb je nu zelf wat langer geslapen vannacht nu Ryan er niet was?
    @kim: beterschap!
    @tieta: succes met klussen deze ronde!

Mijn kleine man heeft nu al 5 nachten achter elkaar doorgeslapen van zijn laatste voeding (ca. 22.45 uur) tot 7 uur! Ik hoor hem nog wel rond een uur of 5, dan huilt hij even, maar niet zo hard, dus ik pak hem dan niet op. Hij valt binnen 5 a 10 minuten weer in slaap en slaapt door tot 7 uur, fijn!

7. nijnonijntje

Hier weer een antibioticakuur meegekregen. Een zwaardere. Dus hoop dat het allemaal nu over gaat.

Nu vraag ik me alleen wel af....hoe lang je na een kuur weer mag proberen zwanger te worden. Aangezien duidelijk op de verpakking staat dat ik nu niet mag proberen zwanger te worden of zeker moet weten niet zwanger te zijn.

8. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nijn: hopen dat deze kuur gaat werken. Ik weet niet hoe lang je moet wachten na een kuur met proberen zwanger te raken. Wellicht even vragen aan de apotheek of bij de huisarts?

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, wat vreemd, ik zou ook geen reden weten waarom dat niet mag. Ik zou het even vragen hoe en waarom en hoe lang enzo!

@ Elja, wat heerlijk dat je mannetje nu zo goed doorslaapt!
    Mijn moeder was hier in huis om op de kindjes en hondjes te passen. Dat was wel erg fijn.

O, dames, het meeloopdagje was geweldig! Ik ben nu weer zo aan het twijfelen wat ik moet gaan doen.... Ik kan niet direct beginnen met een baan, had mijn opleiding nog niet helemaal af. Dus ik twijfel sterk of ik hem nu weer op moet gaan pakken.... Help!!!

10. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @alice: als het je kans op een baan vergroot, zou ik de opleiding afmaken. Als dit praktisch haalbaar is natuurlijk. Hoe lang zou je dan nog moeten studeren?

En waar heb je vandaag meegelopen eigenlijk?

11. nijnonijntje

@alice
    het is inderdaad wel handig je opleiding af te maken. Maar ja die mogelijkheid moet er ook wel zijn natuurlijk.
    Waarmee heb je vandaag meegelopen?

12. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @alice, fijn dat het zo leuk was. Hoe lang zou je eventueel nog moeten studeren? En Miss kan je het deeltijd gaan doen met werken erbij?
    @ nijn, hoop dat de antibiotica snel helpt...
    Ryan was gelukkig 6.15 wakker.. Doordeweeks precies goed.. Hihi!

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, mooi zo dat Ryan op een prima tijdtip wakker werd!! Heerlijk!!!

@ Nijn, heb je al contact opgenomen met de huisarts?

Vandaag de 1ste pil weer genomen, ik ben m'n cyclus aan het proberen te verschuiven, zodat ik niet steeds met m'n hefstigste dagen ongi in het weekend zit. Heb hem nu dus 1 dagje eerder ingenomen. Ik hoop nog steeds dat het volgende ronde weer beter gaat met de pil, zou wel fijn zijn.

Ik ga jullie even pb-en over m'n meeloopdagje etc. liever even over de pb, dan en publique.

14. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Alice, wat fijn dat het zo leuk was! Zou het serieus overwegen dan! Ik vind het wel gezellig!

Heb college, ga even opletten. Heb het giga druk, probeer vanavond te reageren! Heb tot half 6 college, en een snotverkouden moppie thuis, zo zielig.

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Sweet, o wat zielig! Je meisje zo verkouden! En dan jijzelf zo druk met school :(... Lange dag hoor!
    Succes vandaag!

16. nijnonijntje

O lange dag sweet! Succes. En beterschap voor je moppie. Arm meisje. Zielig!

Alice, zie je pb :D

17. nijnonijntje

Oaj en de antibiotica begint al verlichting te geven, dus denk dat dit eindelijk gaat werken. Gelukkig!!!

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, fijn dat het de goede kant op lijkt te gaan met de ab!!
    Ik ga nu even meteen je pb-tje lezen.

Ben aan het koken voor zoonlief en dochterlief. Toch wel sneu dat ze altijd maar met z'n tweetjes moeten eten... Ik eet vaak wel een soepje ofzo mee, maar dat is toch 'anders'...
    Bij de fysio was het vandaag al aan de beterende hand, rug zag er goed uit. Bekken nog prut, maar goed, dat is ook geen nieuws meer ;)

19. nijnonijntje

Poeh wat een nacht. Zoonlief is 3 keer wakker geweest voor de speen. Gelukkig ging hij wel meteen weer slapen, maar het was 3 keer achter elkaar om het uur. Vervolgen wordt hij om 6 uur wakker en zet het op een gillen. Heb alles geprobeert maar kreeg hem niet rustig. Heb hem toen maar terug in bed gelegd. En nu is het 5 minuten stil. Hoop dat hij in slaap is gevallen en nog even een uurtje slaapt, anders ben ik bang wat deze dag ons gaat brengen.

20. nijnonijntje

@alice
    Fijn dat je rug in ieder geval al weer wat beter is.hebben de kindjes lekker gegeten?

Deel Deze Pagina